Kimimiz neşesiyle iz bırakır kimimiz karamsarlığıyla. Kimimiz sevgisiyle iz bırakır kimimiz nefretiyle. Kimimiz güvenilirliğiyle izbırakır kimimiz kaypaklığıyla. Kimimiz sükunetimiz ve huzurumuzla iz bırakırız, kimimiz şiddet ve hiddetiyle. İnsanlar seni hayatında bıraktığın hangi izlerle hatırlar?
İnsanlar seni hayatında bıraktığın hangi izlerle hatırlar?
Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
Çok göreceli. Bir insana bir tek duygu bırakmıyorum ben.. Birden fazla duygu ile hatırlarlar eminim.. Bir insana 4 mevsimi yaşatabilirim.. O yüzden tek bir duygu ile hatırlamazlar bence.. Keyifli günler..
Eğer hala hayatlarında değilsem pişmanlıkla hatırlarlar. Çünkü hayatlarında olduğum zamanlar bir çok güzel iz bırakmışımdır. Sevgi bir histir belki ama, iz bırakır kalbe dokunmak. Kalbine dokunmuşumdur. Mutluluk bırakmışımdır arkamda. Güven bırakmışımdır, öyle ki hayatında olmasam bile güven duyarlar yokluğuma. Enerjim iz bırakır...
Hala hayatında isem bu bıraktığım izlere düğüm atarım sürekli. Daha fazla mutluluk, daha fazla güven. Neşe bırakırım insanlara. Dert varsa ortağı olur sırt bırakırım onlara yaslansınlar diye.
Tabiki vardır acı bıraktıklarım. Nefret bıraktıklarım, tek benim kanamamıştır dizlerim. Benimde vardır kanattıklarım. Ama hak etmişlerdir. Umarım hakeden herkesin kalbine dokunup sevgimle iz bırakırım. Sevgi en güçlü izdir çünkü. Diğer bütün izleri silebilir...
Her şeyimle. Tepeden tırnağa, iç dış her şeyimle iz bırakırım. Saygım, sevgim, fedakarlığım, vefam, sadakatim, kadınlığım. Hayatına girdiğim her insan benden kalan izlerle yaşar.