18 yaşındayım, dedem beni okula bırakıyor. Çok utanıyorum, ne yapmalıyım?

evim o kadar uzak değil ama babam çıkışta kekolar geldiği için beni arabayla götürüp getiriyor cuma günü işi dolayısıyla erken gittiği için dedem götürüyor çok utanıyorum yolda bir sene boyunca ne yapicam

Güncellemeler
+1 yıl
(arkadaşlar dedem yürüyerek götürüp getiriyor yanlış lanse ettim sanırım yolda eski arkadaşlarım görüyor utaniyorum )
18 yaşındayım, dedem beni okula bırakıyor. Çok utanıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla