Kız arkadaşım benden artık sıkıldığını ve olgunlaşmam gerektiğini söylüyor. Sizce nasıl bir yola başvurmalıyım?

arkadaşlar selam 21 yaşındayım hayatım yüksek tempolu ilerliyor kız arkadaşım geçen gün bana içini döktü sürekli benim hatalı olduğumu ve onu sürekli mutsuz ettiğimi söylüyor sürekli beni her konuda suçluyor oysa ki ben yaşam enerjisi dolu biriyim ailevi problemlerim olmasına rağmen insan içinde ağlamıyorum sırf mod düşürmemek için 2 gündür içim paramparça tepkisiz kalıyorum en son ferdi dinlediğimde lise 1 dim bok gibi bir haldeyim gün içinde ne yapıcam bilmiyorum beynimde durmadan bişeyler yapman lazım bişeyler yapman lazım diye dönüp duruyorum alıklaştım iyice en son çare böyle şeyler yaşayan insanlar varsa ne yaptılar merak ettim ve şu an buradayım ne diyorsunuz sizce nasıl bir yola başvurmalıyım?

Kız arkadaşım benden artık sıkıldığını ve olgunlaşmam gerektiğini söylüyor. Sizce nasıl bir yola başvurmalıyım?
Cevapla