Aslında çok büyük şeyler değildir de istemsizce gözümüzde büyütürüz bazı şeyleri. Sizde de böyle bir durum söz konusu oluyor mu yoksa sizin için her şey ulaşılabilir basitlikte midir?

Aslında çok büyük şeyler değildir de istemsizce gözümüzde büyütürüz bazı şeyleri. Sizde de böyle bir durum söz konusu oluyor mu yoksa sizin için her şey ulaşılabilir basitlikte midir?

Benim için önemliyse iki cihan bir araya gelse o mesele geçiştirilemez.😁
Tesekkur ederim.🌼
🌸🌸
Bazı insanları büyüttüğüm oluyor gözümde.
Cevap
8Cevap
Evet büyütürüm.. yani benim için ne olduğu önemli aslında.. eğer ciddi konu ise benim için karşımda ki kişinin hatası varsa büyütürüm daima
Ev işleri dışında hiçbir şeyi gözümde büyütmüyorum.
Herkesin küçük gördüğü, benim için büyüktür belki.. Öyle şeyleri abartmış olabilirim..
Her zaman değil ama psikolojik duruma göre değişebiliyor
Bazı şeyleri çok büyüttüğüm oluyor ama nadir yaşadığım bir şey.
Başkasına göre küçük olması, benim için önemsiz olduğu anlamına gelmez.. Eğer anlam yüklediğim bir şey ise gözümde de hayatımda da büyütebilirim..
ben küçük gördüğüm köfteleri büyütmek istiyorum ama beceremiyorum
Oluyor maalesef takıntılı bir şekilde
Bazen yapıyorum
Hiç büyütmem walla
Evet büyütürüm
Bazen
Yaşanan olaya bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar