Çok garip bir rüya gördüm, siz de görüyor musunuz böyle rüyalar?

Dün rüyamın içinden çekildiğimi hissettim adeta ve karşımda iki kişi vardı, ikisi de erkek. Birinin yüzünde bir sürü parlak mavi mavi noktalar vardı, yıldızlar gibi. Avatar filmindeki avatarlar var ya onlar gibi. Ve ona baktığımda ona güveniyordum. Diğeri de biraz daha yaşlıcaydı kıvırcık kır saçları sakalları vardı ama çok da yaşlı değil yani bembeyaz değil. Böyle bir telaşlıydılar. Bu rüyadayken önceki rüyam biraz silikleşti. Şaşkınlık içinde ne olduğunu falan soruyordum, öldüm falan sandım yani. 😅 senin postunla kurtardık falan bir şeyler söyledi ama belki de söylediklerini anlayamıyorumdur. Sonra geri gönderiyorum dedi, sanki belime Matrix filmlerindeki aletler gibi bir şey taktı ve anında uyandım, belimde de bir süre bir şeyler hissetmeye devam ettim.

E aklıma da biz gerçekten neyiz? Simülasyonda mı yaşıyoruz? Source Code filmindeki gibi vücudumuz mahvolmuş da bir amaç için simülasyona mı yerleştirmişler bizi gibi bir çok soru geldi. 😅

Sizce çok mu film izlemişim yoksa şizofrene mi bağlıyorum. Bilmiyorum bir psikologa gidip hipnoz altında bu rüyayı iyice hatırlayabilir miyim? Buna benzer rüyalar görmüş müyüm daha önce, onları hatırlayabilir miyim acaba?

Çok garip bir rüya gördüm, siz de görüyor musunuz böyle rüyalar?
Cevapla