Kişilik & Karakter Herkesin Kimseye Göstermediği İkinci Bir Yüzü Var Mıdır? bribón Takip Et Bilge Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Bunu sadece iki yüzlülük olarak algılamayın hani sinirini, öfkesini, kinini de göstermeyen insanlar vardır ya konumuz onlar.🎭 Herkesin Kimseye Göstermediği İkinci Bir Yüzü Var Mıdır? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. çoğu insanın var maalesef.. 1 0 Yorumla
Bluemoon_95 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 92% +1 yıl İkizler burcu olduğum için iki değil hatta çokyüzüm var desem doğru olur. Her ortama bukelamun gibi uyum sağlamamı sağlıyor. 1 1 Yorumla bribón +1 yıl Yararlı bir şey yani 😅 Yorumla
Bahtıgüzel00 Takip Et Master Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Çok güzel bir soru 👏Evet maalesef vardır ve biz bu yüzü görünce yıkılıyoruz... 1 2 Yorumla bribón +1 yıl İnsanı yıkan bu oluyor gerçekten de, ne kadar inanırsak ne kadar güvenirsek o kadar kırılıp parçalanıyoruz. Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Maalesef öyle Yorumla
MuhteşemGüneş Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Kesinlikle, bence insanın kendisinden bile gizlediği belki de bilmediği bir yüzü var. 1 3 Yorumla bribón +1 yıl Bu olabilir mi ki MuhteşemGüneş +1 yıl Aslında çok sorguladığım bir konu. Ancak tam bir teslimiyet sonrası anlamak mümkün diye düşünüyorum çünkü bana da bilinmeyen 🤷♀️ bribón +1 yıl Öyle tabi ki 😅Teşekkür ederim yorumun için 🙏🏻😇
güzelimbiliyorum Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 72% +1 yıl kesinlikle vardır hatta iki değil ikiden daha fazla vardır 1 4 Yorumla bribón +1 yıl Biri normal, biri sinirli, agresif yüzü olsun hadi diğerleri neler olabilir peki 🤔 Yorumla güzelimbiliyorum +1 yıl yalancı Yorumla bribón +1 yıl Yalancı, düzenbaz, sahtekar, dolandırıcı tüm insanı insandan soğutan özel yüzler doğru. Teşekürler ederim yorumun için 🙏🏻 Yorumla güzelimbiliyorum +1 yıl rica ederim Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Neredeyse açıklamada dediğin gibi kardeşim, sinirimi ve öfkemi iyi insanlara göstermek istemem. 1 2 Yorumla bribón +1 yıl Öyle abi ama bazen zorunda kalırız galiba Yorumla Semih6934 +1 yıl Bazen sabrımızı kaybettiriyorlar kardeşim haklısın. Yorumla
Biprofi Takip Et Xper 6 Yaş: 44 , eic 100% +1 yıl Bence her insanın kendi içinde sakladığı bir başka kişilik vardır 1 0 Yorumla
kremalıfincanbüreği Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Göstermediği değil de gösteremediği vardır diyebiliriz 1 0 Yorumla
Mutluadam00 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 651 cevap paylaştı. Vardır bazen sinirlenince ortaya cıkar bazen sinsilik yapar o ikinci yüz 1 0 Yorumla
visal01 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 85% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 308 cevap paylaştı. Vardır belki bilmem ki 1 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Evet vardır bence. 1 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Yoktur 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
çoğu insanın var maalesef..
İkizler burcu olduğum için iki değil hatta çokyüzüm var desem doğru olur. Her ortama bukelamun gibi uyum sağlamamı sağlıyor.
Yararlı bir şey yani 😅
Çok güzel bir soru 👏
Evet maalesef vardır ve biz bu yüzü görünce yıkılıyoruz...
İnsanı yıkan bu oluyor gerçekten de, ne kadar inanırsak ne kadar güvenirsek o kadar kırılıp parçalanıyoruz.
Maalesef öyle
Kesinlikle, bence insanın kendisinden bile gizlediği belki de bilmediği bir yüzü var.
Bu olabilir mi ki
Aslında çok sorguladığım bir konu. Ancak tam bir teslimiyet sonrası anlamak mümkün diye düşünüyorum çünkü bana da bilinmeyen 🤷♀️
Öyle tabi ki 😅
Teşekkür ederim yorumun için 🙏🏻😇
kesinlikle vardır hatta iki değil ikiden daha fazla vardır
Biri normal, biri sinirli, agresif yüzü olsun hadi diğerleri neler olabilir peki 🤔
yalancı
Yalancı, düzenbaz, sahtekar, dolandırıcı tüm insanı insandan soğutan özel yüzler doğru. Teşekürler ederim yorumun için 🙏🏻
rica ederim
Neredeyse açıklamada dediğin gibi kardeşim, sinirimi ve öfkemi iyi insanlara göstermek istemem.
Öyle abi ama bazen zorunda kalırız galiba
Bazen sabrımızı kaybettiriyorlar kardeşim haklısın.
Bence her insanın kendi içinde sakladığı bir başka kişilik vardır
Göstermediği değil de gösteremediği vardır diyebiliriz
Vardır bazen sinirlenince ortaya cıkar bazen sinsilik yapar o ikinci yüz
Kesinlikle vardır.
Vardır belki bilmem ki
Evet vardır bence.
Yoktur
Evet t
vardır