Gizli Üye(25-29)+1 yılHocam bak şöyle bi olay var
X şeyi diyelim
X şeyini yapmayacam tövbe ettim edin
Sonra gene başladın
Sonra gene tövbe ettin ama içten tövbe ettin
Gene bozdun
.
.
.
Ölüm anına kadar içten tövbeni bozmadın veya bozdun herseferinde içten tekrar tövbe ettin diyelim öldüğün anda geçmişe yönelik bişry kalnıyor x şeyini tövbe ettin diye kalıyor
Tövbenin amacı niyet etmek uzaklaşmak
Kendi nefsine yenildin ayağa kalktın bidaha yaptın bidaha yenildin bidaha kalktın bu şekilde
Ve günahlarını anlatma asla çünkü ilerde o günaha şait bırakmış oluyorsun diye biliyorum16 Yorumla
Soran+1 yılEvet bende bu yüzden büyük ya da küçük hiçbir günahımı anlatmam ama o kadar içimi ferahlattin ki kardeşim teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılRica ederim 😊🌹 namaza gelsene daha fazla ferahlasın
Cevap sahibi+1 yıl😅 yazım umarım saçma olmamıştır şu an aşırı uykuluyum 😭
Cevap sahibi+1 yılBaşka sorun olurda yaz 😅 diğer cevap verenlere pek yazma bence pek mantıklı cevaplar vermiyorlar gibi
Soran+1 yılBiraz önce paylastigina yorum yapan bendim kardeşim gelicem inşallah namaza Allah razı olsun
Cevap sahibi+1 yıl😅 ah be gizlilikten olduk son anda geldi aklıma biliyormusun
En İyi Cevaplar
Pişman olman güzel bir şey aslıjda. Her seferinde tövbe et sen yine de. Kafamı meşgul et günahlardan öyle kutulabilirsin. Bir meşgale bul kendine. Bir dk sonrasını bilemezsin ondan dolayı hep tövbe et. Allah tövbe ettiriyorsa af da eder
10 Yorumla
+1 yılAl işte aynı ben, bire bir. Yapıyorum pişman oluyorum tövbe ediyorum aradan zaman geçince aynı şeyi tekrar yapıyorum, bu böyle devam edip gidiyor. Bir de tövbe ederken samimi olamıyorum bir süre sonra. Sen de de öyle mi
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla benim için zina için tövbe etmeye zaten yüzüm yok güvenim yok kendime o konuda
381 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılValla benim zina için tövbe etmeye zaten yüzüm yok
Soran+1 yılYüzüm yok deme pişman olmak da iyi bir şey en azından umursamaz değiliz günah ne olursa olsun
Cevap sahibi+1 yılZaten başka hatadan kaynaklı ayrı bir azap yaşıyorum zina gözümde büyümüyor o hatanın yanında
- +1 yıl
Cinayet mi işledin mk? Zinadan en kotu bu olabilir
- +1 yıl
Tövbe kapisi herzaman açıktır. Seytanin insana verdiği en büyük vesvese günaha tövbe ettirmemektir. 1 dk sonra öleceginizi düşünün ve günah ne olursa olsun tövbe edin
Cevap sahibi+1 yıl@IdunnowhatamIgonnado yok cinayet değil anlatsam şimdi taşa tutarsın o yüzden kalsın
- +1 yıl
Saçmalama aq karısı zina bile affoluyor afı olmayan tek şey kul hakkı, allah affedicidir canım olma, allah cok tovbe edeni sever boyle birsey bak istersen. Allah kendine şirk koşanı bile affeder sadece kul hakkını affetmez.
Cevap sahibi+1 yıl@Yeşilbiryer kul hakkı varsa
Soran+1 yılBaşka hata olsa da olmasa da af dileyeceğimiz Allah'tan başka hiçbir ilah yok sonunda O'na döndürüleceğiz geç olmadan tövbe edip Allah'a sığınalım inşallah
Cevap sahibi+1 yıl@IdunnowhatamIgonnado ne güzel moral verdin ak kul hakkı şüphesiyle azap yaşıyorum zaten neyin kafasındasın
Cevap sahibi+1 yılBi de gelmiş küfür ediyor
- +1 yıl
Çocuk dövmüş veya hayvan öldürmüşsündür kesin taşa tutacağım şeyler maks bunlar olurdu
- +1 yıl
Bunun içinde Allah'a tövbe edersin. Kimin hakkini yediysen onunla helalleşirsin. Helalleşecek durumda değilsen onun için dua et belki ahirette ettigin duanin hürmetine sana hakkini helal eder. Dinimizde herşeyin çözümü var
Cevap sahibi+1 yıl@IdunnowhatamIgonnado yok onlar da değil allah korusun öldürdüğüm hayvan da en fazla arı, sinek, böcek falandır o da mecbur kalıp korktuğum için
- +1 yıl
Çek cezanı kardeşim, zorbalık kalp kırmak bunlar hep kul hakkı, böyle şeyler yaptıysan zaten...
Cevap sahibi+1 yıl@Yeşilbiryer helalleşemem o da bana tecavüz etti kendisini geçmişte şikayet etmiştim bu yüzden helalleşmeye çalışırsam bana yine oyun oynar suçlu konumuna düşerim
Soran+1 yılEvet kul hakkıysa helalleşemiyorsan onun adına sadaka verebilirsin sevabı ona niyetine
Soran+1 yılSana tecavüz eden birinden neden helallik isteyesin?
Cevap sahibi+1 yılTecavüz etti bana. Adına sadaka vermek de içimden gelmiyor
- +1 yıl
Geçmişte sana tecavüz etmiş birisinin asla kul hakkına girmemişsindir bacım
Soran+1 yılKesinlikle asla girmemişsindir kul hakkına falan, asıl o senin hakkına girmiş
Cevap sahibi+1 yıl18 yaşından küçüktüm bu kişiyle önce rızamla normal yoldan cinsel ilişki yaşadım ama o şahıs bana arkadan tecavüz etti sonra annemin zoruyla şikayet etmek zorunda kaldım ama utandım bana arkadan tecavüz ettiğini söylemeye. Son ilişki de rızam dışındaydı onun zorla olduğunu söyledim herşeyi olduğu gibi anlatamadım anlayacağınız sonra da azap çektim. O kişi yırtmış mahkeme tüm ilişkiler için rızaya dayalı demiş. Ben herşeyi olduğu gibi anlatıp savcılığa cimere yazdım davamın tekrar açılması için. Ama açmıyorlar
Soran+1 yıl18 yaşından küçüktüm demek = çocuktum demek, sakın kendini bu şekilde suçlama kul hakkı olacağını düşünmüyorum, o dusunseymis reşit olmayan biriyle ilişki yaşamak ne demek
- +1 yıl
Hayır hayır için rahat olsun, piskolojikmen zorlanmışsın, eğer yaptığın zina içinse allaha kalmış kul hakkına girme olayınıda göremedim ama o bilir yine yani allah
Cevap sahibi+1 yılÇıldıracak gibi oluyorum artık kafam, çenem ağrıyor stresten. Kendimi çok suçluyorum kardeşim bu dertle kesin kanser olurum ben. Hem tecavüze uğradım hem de günaha sürüklendim polis ifademi alırken istemediğim ilişki için zorla ve rızam dışında olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış ama ben o bahsettiğim ilişki de ne kadar istemesem de izin vermiştim sonra mahkeme o ilişkinin de rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben kendimi suçluyorum ifadeden dolayı Allah katında iftiracı konumuna mı düştüm diye. Niyetim o değildi ama korkuyorum. Ben çok suçlandım insanlar tarafından o dönem. Belki de bu yüzden böyle hissediyorum bugün
Soran+1 yılTravma olarak kaldığı için bu şekilde hissediyorsun, ama ne olursa olsun bu senin 18 yaşından küçük olduğun gerçeğini değiştirmiyor, pişmanlığını ben bile gördüm Rabbim mi görmeyecek? Sakın ümitsizliğe kapılma
Cevap sahibi+1 yılCimere yazdım ifadem alındı artık yetişkin biriyim utanmadım anlattım ama yanıt gelmedi davamı açmıyorlar tekrar. Ben acı çekerken kendimi suçlarken o evlenmiş çocuk yapmış oğlu olmuş yurtdışına çıkmış. Ona asla hakkımı helal etmeyeceğim beni bu duruma düşürdüğü için. O da tecavüz için azap yaşasın hep.
- +1 yıl
Lan ne desem bilemedim LWJDJABSKABSK cinsellik bir ihtiyaçtır, bunun için kendini suçlama kötü hissetme, insanların sana o istemediğin kişiliği dayatmasına izin verme, sunu dusun bunu bir erkek yapmis olsaydi bu ulkede kimse onu yargilamayacakti hayatina oldugu gibi devam edecekti, kiz erkek ayrimciligi var biliyorsun. Allah affedicidir, dunyada zibilyon tane gunah varken belki seninkini affeder.
Cevap sahibi+1 yıl@IdunnowhatamIgonnado zina yaptığım için kendimi suçlamıyorum kardeşim tekrar oku. Hataya sürüklendim ben
Soran+1 yılBak olan olmuş üstünden yıllar geçmiş o hayatına devam etmiş, peki sen neden geçmişte yaşıyorsun? Biliyorum kolay değil yaşadığın ama seninde kendi hayatına bakma zamanın gelmedi mi sence? Sen ne kadar üzülsen de strese girsen de geçmişe gidip hiçbir şeyi düzeltemiyorsun ve şuanını da mahvediyorsun, ne geçmişte kal ne geleceği düşün sadece anı yaşa olur mu
- +1 yıl
Vallahi durust olmak gerekirse ben de dusunuyorum ve gunah kısmını cehennem yanıcam korkusunu yendim bir şekilde bilmiyorum ya... ben her şekilde ona inanmaya devam ettikçe cehennemde yanacagimi da biliyorum ve sonunda cennette girecegimide boyle bir suru insan var dostum
Cevap sahibi+1 yılAma acı çekiyorum soran unutamıyorum o an hep gözümde canlanıyor. O o kadar kötü biri ki benimle başta ilişki yaşadığını bile inkar etmiş onunla ilişki yaşamadım demiş. Ablası geldi üzerimde baskı kurdu ifaden çelişkili diye.15 yaşından sonra rızanla ilişki yaşarsan karşı taraf için suç teşkil etmez dedi bu laflar yüzünden ben bugün bu psikolojideyim
- +1 yıl
Yaniii cok emin konustum ama KWHEKWBDKSBSJ inancım var allaha, peygamberlere ve kitaplara herşeye inanıyorum, allah bilir artık cenneti gorup gormiyecegimi aksjkajsjs
Soran+1 yılBen hiç cehennem kısmını düşünmedim biliyo musunuz sadece Allah'a mahcup olmak varya o kadar üzüyor ki beni huzuruna gittiğimde özellikle namazdayken... hep çok özenmişimdir Allah yolunda yürüyenlere
Cevap sahibi+1 yıl@IdunnowhatamIgonnado ben dünyada azap yaşıyorum acı çekiyorum bana zarar verenler hep mutlu mesut hayatına bakıyor
- +1 yıl
Beni dinle 18 yaşından küçük herkes çocuktur. Ve sen bir kadın olarak haklarını bilmediğinifark ettim, o kisiyle cinsel iliskiye girmis olsan dahi senin istemedigin bir seyi zorla yapıyorsa bu tecavuzdur kardeşim. Ne konumda olursan ol, sekste şiddet diye bir şey var, anal seks gibi! Bunu arastirabilirsin, bu kadınları aşağılayan ve acı cektirmek isteyen piskopatların kullanmayi sevdigi bir pozisyondur. Bunu bil.
Soran+1 yılPsikolojini bi kenara bırak o ne kadar inkar ederse etsin doğru bi tanedir değişmez sen dua et Allah affeder sakın ümitsiz olma her şeyin düzeleceğine geçeceğine inan, bir tane sağlığın var bozulmadan kendine gel lütfen
- +1 yıl
Yok öyle bir şey aw, bu ülkede adalet olsa şaşardım zaten
Cevap sahibi+1 yıl@IdunnowhatamIgonnado haklısın ama o dönem ablası benimle görüşüp üzerimde baskı kurdu 15 yaşından büyüksün rızanla yaşadıysan suç yok dedi bu kişi bir de öğretmenmiş nasıl öğretmen olmuş anlam veremedim
Soran+1 yılUzaktan eğitimle olmuştur belki :)))
- +1 yıl
Ne desem boş çevrenizdeki erkekleri örnek alın derim, her boku yiyip her ramazan camiye gidip hocalık taslıyıp en gözde kul onlarmış gibi davranıyorlar ve rahatlar, sizde rahat olun olm ya, ulan günah işlemek demek dinden çıkmak demek değil ki, ne yaparsan yap yani
Cevap sahibi+1 yılSağlığım bozulacak böyle giderse bu azapla ölür giderim baş ağrılarım oluyor çünkü sol yanım komple ağrıyor korkuyorum
Cevap sahibi+1 yılBen niye şikayet ettim? daha mağdur oldum şikayetle
Soran+1 yılArkadaş çok doğru demiş günah işlemek dinden çıkmak demek değil demiş gerçekten öyle bu kadar uzulmemelisin sonuçta geçmiş zaman, sağlığına gelince eğer bu şekilde devam edersen sağlığın yavaş yavaş bozulur hiçbir şey senden değerli değil
Cevap sahibi+1 yılŞimdi gülecekseniz ama ben o rızam dışı ilişkide domaldım anladınız mı domaldım ben o anı aklımdan atamıyorum kendimi çok suçluyorum ama aklım ermedi o zaman böyle ifade verip şikayet etmekle iyi bir halt sanıyordum neyin ne olduğunu bile bilmiyordum yaşım ilerledikçe anladım neyin ne olduğunu
Cevap sahibi+1 yılo zaman böyle ifade verip şikayet etmekle iyi bir halt yaptım sanıyordum
- +1 yıl
Dostum bunu aglayarak yazdigina eminim, ilk once bir piskiyatriye git durumu anlat antidepresan basalinlar sana ben bir yildir kullaniyom bir zarari yok, ikinci olarak allah anandan babandan daha merhametlidir ve o derece sever seni ne yapacagi belli olmaz, bun dunya bize verilmiş bir hediye Şu an belliki bunu goremiyorsun bazen de boyle bu hediyenin bedelini oduyoruz ama umarım en kısa zamanda yine hediyenin farkina varmaya baslarsin
Cevap sahibi+1 yılO yaşta zina yaptım Allah belamı verdi işte hem tecavüze uğradım hem böyle bir hata yaptım fark etmeden.
Soran+1 yılBunda gülünecek bir şey yok neden gülelim, sen kendi ağzınla söylüyorsun neyin ne olduğunu bile bilmiyordum diye, neden kendinle savaşıyorsun şimdi, o gitmiş evlenmiş aklında bile yoksundur konu kapanmış gitmiş kimsenin aklında yoktur sadece sen kendi içinde yaşıyorsun ve çok büyütüyorsun bence
- +1 yıl
Canımbenim safmışsın bilmiyormuşsun bu kadar üzme kendini ya, fake it till you make it diye bir söz var (yapana kadar başarmış gibi davran) gibi birsey. Bunu hata veya pişmanlık olarak görüyorsan bunu kabullen ilk önce, sonrada senin icin bir deneyim oldugunu hatirla ve hayatina devam et
Cevap sahibi+1 yılAllah belamı verdi hala daha da verecek diye korkuyorum soran. Aklında bile yokum zaten beni mahvedip hayatına bakmış çocuk bile yapmış. Hatam gözümde dev gibi oldu zaten birilerini anlatınca da yargılandım kızın biri istemeden mistemeden bilmeden milmeden sonuçta iftira atmışsın dedi burdan konuştuğum pislik bir herif vardı bana yaşın 18den küçükmüş pedofili olabilir belki ama tecavüz değil dedi bir sitede içimi döktüm anlattım sen milleti karalamışsın iftira atmışsın öyle mi, bu yaşadığın az bile psikolojin bozulsun bir zahmet tecavüze uğramışsın ama onunla bununla yatarken bunların sonuçlarını düşünseydin diyerek üstüme geldi kendini suçla dedi bana. Bu sözler hep benim beynimde yankılanıyor
Cevap sahibi+1 yıl@IdunnowhatamIgonnado ilaç hep kullandım faydası olmadı ki.
- +1 yıl
Ya sitedeki abazaları da türk erkeklerini de takmazsan be, bunlar sevişmeyi bile bilmiyor gelmis burada sana siber zorbalık yapıyor, bak ben piskolojiyle ilgileniyorum bir yil önce intar edecektim bir sekilde tutundum hayata ve yeni yeni yaşamın amacını ve mantigini ogreniyorum, ve kendi kendimi düzelttim kişisel gelişim kitaplarıyla arkadasim bir yil boyunca piskologa gitti piskologun arkadasima 1 yilda soylediklerini ben bir günde okudum ve attım içeri
Soran+1 yılKimseye anlatma asla, anlatırken eline koz mu veriyorum acaba diye tereddüt ettiğin kimseye anlatma, bi damarına basmana bakarlar öyle tipler, ben net olarak suçlu olduğunu düşünmüyorum, evet hata bunu inkar etmiyorum ama herkesin hatası var hatasız da kul olmaz biz peygamber değiliz melek değiliz nefsimiz var ve her günah insanlar için, seni karalayanlar Allah bilir hangi kusurlarını görmezden gelip senin hatanı yüzüne vuruyordur bunu asla bilemezsin kimseye güvenme
- +1 yıl
Doğru söylüyor, birde şunu düşün allahtan başka kimse seni yargılayamaz ama bu serefsiz insanlar senin piskolojini bozuyor onlarin gunahini dusundun mu hic
Cevap sahibi+1 yıl@IdunnowhatamIgonnado o erkek bir terapi sitesindendi paylaşımıma yazıp beni nasıl suçladı yargıladı bir bilsen. Bu yaşadığın az bile, psikolojin bozulsun bir zahmet, kendini suçla yazmış sonra ben o kişiye cevap verdim o zaman hatamın farkına varamadım bilerek yapmadım seni Allah'a havale ediyorum diye cevap verdim intihar edeceğim intiharımı kolaylaştırdığın için sağol yazdım bir baktım hesabı kapatıp kaçmış. Bana tüm hatayı yıkıp sonra da hesabı kapatıp kaçtı
Cevap sahibi+1 yılBu sitede anlattığımda da 19 yaşında bir çocuk da çıkıp Allah seni affetmez dedi ben delirecektim nerdeyse onun yorumuyla
Soran+1 yılNerden biliyon vahiy mi geldi deseydin, insanların yorumunu bu kadar takarsan asla asamazsin bunu, sorsaydın senin hiç günahın yok mu melek misin sen diye
Cevap sahibi+1 yılZaten bu sitede anlatınca kızı erkeği üzerime çullandı. Bir daha tövbe genele açık paylaşmam yaşadıklarımı. Çoğu yerden yere vuruyor beni.
Soran+1 yılKendini asla ezdirme ve asla insanlara bunları anlatma tanıdığın tanımadığın hickimseye anlatma
Cevap sahibi+1 yılBana yaşın küçükmüş istismarlara uğramışsın ama sen de kendini hiç korumamışsın git istediğimle beraber oldum de mahkeme seni affeder ama Allah affetmez tarzında yorum yazmış bu yorumu okuduktan sonra günlerce yataktan çıkamadım yatağa gömüldüm. O kişiye de cevap yazmıştım dönüş yapmamıştı
Soran+1 yılNerden biliyorlar Allah kulunu affeder, o hangi hakla böyle hüküm sürmüş pardon da
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum zaten dediğini yapmış oldum binevi. Cimere yazdım savcılığa yazdım davamı açmıyorlar başka ne yapayım? Bir tanesi de çıkıp bu yaşadığın az bile, psikolojin bozulsun bir zahmet, kendini suçla yazdı şimdi ben artık hep kendimi suçluyorum aşamıyorum böyle ölüp gideceğim
Soran+1 yılHayır kendini suçlamayacaksın savcılık vs hiç bildiğim konular değil ne desem yalan olur aslında, ama yerinde olsam ben artık konuyu kapatırdım çünkü bu konunun tekrar açılması psikolojine zarar verebilir, psikiyatri değil de psikolog bul onunla terapi yap mutlaka işine yarar
Cevap sahibi+1 yılDava açılırsa tekrar bana zarar verir diye korkuyorum başka korkum yok. O zaman da içerdeyken ailesi ailemi tehdit edip durdu çünkü.
Soran+1 yılKimse kimseye bir şey yapamaz korkma
Cevap sahibi+1 yılAçmıyorlar ki zaten davamı. Elimden bişey gelmiyor cimer yoluyla ifadem alındı ama yanıt gelmedi büyük olasılıkla savcı reddetti
Soran+1 yılUmarım hakkında hayırlısı neyse o olur, eğer hakkında hayırlı olan dava açmaksa inşallah açılır ama hayırlısı değilse açılmasın
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim kardeşim yargılamadan dinlediğin destek olduğun için teşekkür ederim öbür arkadaşa da teşekkür ederim aynı şekilde. Allah sizden razı olsun.
Soran+1 yılYargılamak bana düşmez ben kulum sende kendini üzme olur mu rica ederim Allah senden de razı olsun ama unutma ki sende ki sadece vesvese 🌸
Cevap sahibi+1 yılEvet hatam gözümde çok büyüdü her geçen yıl. Bence kurdaladıkça da kurdunu çıkardım. Önce izin verdim diye kendime yükleniyordum sonra pozisyon sonra ifade derken düşün düşün bu noktaya geldim. Çok üstüne düştüm verdiğim ifadenin dökümanlarını bile istedim savcılıktan düşün. Gönderdiler inceledim daha psikolojim bozuldu ama hep akrabam yüzünden. Yaşıtım olan kız kuzenim bu kişiyle ilişkimi biliyordu o dönem zaten beni suçladı o tecavüz etmez yapmaz diyerek. Sonraki yıllarda annemi de yanlarına çekip üzerimde psikolojik baskı kurdular senin dosyalarını raporlarını çıkarır millete gösteririm diye üzerimde baskı kurdu o kuzenimin annesi, teyzem olacak şahıs. Bunlar psikolojimi daha çok bozdu. O zaman şikayet etmek için ön ayak olan annem bile sonradan beni suçladı onlarla bir olup. Bu yüzden çok pişman oldum şikayet ettiğim için. Keşke herşeyi saklasaydım dedim.
Soran+1 yılHic merak etme hepsi bitti gitti korkma Allah izin vermediği sürece hiçbir şey olmaz kim ne istiyorsa desin neyle tehdit ederse etsin senin yeter ki tevekkülün tam olsun hata yaptın diye dinden çıkmadın hâla Allah'ın kulusun hâla tövbe edebilmen için af dileyebilmen için şansın var herkes kendi hayatıyla meşgul olsun sen kimseyi umursama
Cevap sahibi+1 yılAllah istiyordur belki de bu ruh halinde olmamı
Soran+1 yılHayır bu şeytandan çünkü vesveseden başka bir şey değil emin ol
Cevap sahibi+1 yılBir erkek gelmiş beni yaşadıklarımı yazdığım bir sitede bulmuş konuma cevap yazmış siz KS de de bu olayı anlattınız mı diye. İnanmıyorum ya insanlar nasıl bu kadar tehlikeli ve fırsatçı olabiliyor? Burada yazdıklarımı arayıp Google da aratmış üstüne o sitede hesap açıp konuma yorum yazmış. Gerçekten çok ürkütücü
Cevap sahibi+1 yılBurada yazdıklarımı kopyalayıp Google da aratmış belli üstüne o sitede hesap açıp konuma yorum yazmış. Gerçekten çok ürkütücü
Cevap sahibi+1 yılHayır eline ne geçti beni ifşalayınca merak ediyorum. Benim nerelerde takıldığımı herkes bilmek zorunda mı? Yazıklar olsun gerçekten. Adamın biri üşenmemiş o sitede hesap açıp paylaşımıma KS de de yaşadıklarını yazdın mı diye soru sormuş. Burada benimle konuşamayınca o yolu denedi heralde.
Cevap sahibi+1 yılKorkunç yani. O kişi her kimsen sana buradan sesleniyorum benden uzak dur benden kimse kolayca yararlanamaz o eski saf ergen kız değilim
Cevap sahibi+1 yılAllahtan yorumu gizli atmışım gizli atmasak yandık. Adam üşenmemiş yazdıklarımı Google da aratmış üstüne orada hesap açıp paylaşımıma yorum atmış cidden korkunç bir durum
Soran+1 yılGerçekten pes yani o kadar da nasıl hain olabilir bir insan? Sen boş ver zaten gizlisin. Herkes kendi hayatıyla meşgul olsun lütfen
Cevap sahibi+1 yılZaten oradaki hesabımı kapattım hemen. Buradan cevap veremeyince o yolu denemiş gerçekten yazıklar olsun insanlık kalmamış hiç
Gizli Üye(36-45)+1 yılRahmet kapisi genis kul gunahi islese de tovbesini yapmali Rabbinden umidini kesmemeli.
hele ki yola girmeye calisan bir kulun seytan cok ugrasani olur ve guzel islerin guzel ugraslarin cabasindayken cok defa kucuk buyuk gunahlara iter, iradeni egitmek.. irade egitimi diye bir kitap Jules Payot a ait. okumani tavsiye ederim.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.
u +1 yılTövbelerın sonu yok tutturana kadar devam tovbe etmeye namaz kılmaya ıbadet etmeye
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe konuda bundan bana bahsetmek ister misin? Belki paylaşmak iyi gelir
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılCinsellikle ilgili olduğunu tahmin ediyorum, mastürbasyon yapıp pişman mı oluyorsun? Beni yanlış anlamazsın umarım
Cevap sahibi+1 yılCevabını bekliyorum 😊
Soran+1 yılNeden cinsellik olsun başka günah mi yok?
Cevap sahibi+1 yılBu kadar çekindiğin için öyle düşündüm başka bir sürü günah var tabii
+1 yılTövbenin amacı zaten bir daha yapmamaktır. İnşAllah bir daha yapmaman dileğiyle
01 Yorumla
Soran+1 yılAmin inşallah
Her ne yapıyorsan dayanamıyorsun demek ki
06 Yorumla- +1 yıl
Sen öyle san mk, kızlar için ufacıcık yalan bile vicdan azabına sebep oluyor boyle yetistirildigimiz icin
Soran+1 yılTövbe ettiğinde şeytan tövbeni bozdurmak için daha fazla uğraşır bunun dayanamamakla ilgisi yok
Soran+1 yılDayanamamışsın dediğin için
Boşal gitsin bak keyfine
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTahmin ettiğim şey mi?
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılkim tutabiliyoki
00 Yorumla
+1 yılsözünde durr
00 YorumlaAllah affeder herkes günahkar zaten
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.
+1 yılnedir o günah
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZina mı?
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden herkesin aklına bu geliyor anlamıyorum başka günah yok mu?
Gizli Üye(18-24)+1 yılNedir ki
00 YorumlaNeymiş o.
01 Yorumla
Soran+1 yılSanane
+1 yılGecmis olsun sana
00 Yorumla
+1 yılNe yapıyorsun
00 Yorumla
+1 yılne ki
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılnedir günahın
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıleskı hocayım ondan sordum
Soran+1 yılHocalar günah sormaz
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer