Çocuğunuza yük olmamak için huzur evinde yaşar mıydınız?

Mesela bizim ülkemizde çoğu insan 45 yaşından sonra kendini yaşlı hissedip kızının/oğlunun yanına gider. Her ihtiyacını onların görmesini ister eli ayağı tutsa bile.

Ama yabancılarda insanlar çocuklarına tüm mirasını bıraksa dahi, çocuklarına yük olmasın, çocukları hayatlarını yaşasın diye yalnız yaşamayı ya da huzur evlerini tercih ediyorlar.

Siz çocuğunuz ömür boyu size baksın ister miydiniz, yoksa ona yük olmamak için kendi başınıza yaşamak mı isterdiniz?

Çocuğunuza yük olmamak için huzur evinde yaşar mıydınız?
Cevapla