Zeka iyi bir şey değildir..
Zek insanlar hep dertlidir.
Biri sana bir hareket yaptığında ne amaçla yaptığını anında anlayıp kendine dert ediniyorsun Ama aptallara bak gezegenden haberleri yok. Bu hayat aptallara güzel zekilere zindan
Zeka iyi bir şey değildir..
Zek insanlar hep dertlidir.
Biri sana bir hareket yaptığında ne amaçla yaptığını anında anlayıp kendine dert ediniyorsun Ama aptallara bak gezegenden haberleri yok. Bu hayat aptallara güzel zekilere zindan
Zeka çok iyi bir şeydir... cahil mutlu olmaktansa.. zeki olur mutsuzluğu yaşarım daha iyi benim için.. sadece zeka insanı yorar bir yerden sonra..
Zeka ile kaygı insan beyninde beraber gelişmiş. Çünkü kaygılı bir insanin tehlikeleri fark edip önlem almasi için algılarının da açık olmasi gerekir
Cevap
3Cevap
Yıpratıcı bence
Aptallar yönetilir çünkü.
Zeka iyi bir ley değildir neye kullandğına bağlı
dertte olsa iyidir zeka.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?