Eveet. Hayatınızdaki en büyük keşkeniz..
Benim en büyük keşkem bazı insanları keşke hiç tanımasaydım dediğimdir. Peki sizin nedir?
(Dilek özlem veya pişmanlıklarımız)
Benim en büyük keşkem bazı insanları keşke hiç tanımasaydım dediğimdir. Peki sizin nedir?
(Dilek özlem veya pişmanlıklarımız)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Doğmasaydım diyorum
Bunu bende diyorum.
iyi olursunuz umarım
Umarım, sende..
Keşkem yok tecrübe edindim ders aldım yaşandı ve bitti şimdi iyi ki odaklandım 🍀🗝️
*iyi ki odaklandım 🍀🗝️
Klavye yanlış yazıyor tekrar: iyi ki lere odaklandım 🍀🗝️
Lise yıllarımı biraz derslere odaklanarak geçirse idim
keşke radyo tv okumasaydım...
İşin ne peki şu an
işsizim :/
Hiç keşkelerim olmadı
Keşke büyümeseydim hep çocuk kalsaydım
Sevmeseydim keşke: )