Bu cümle zaten çok şey söylüyor, belli ki hayatını amaçsız bırakmak istemiyorsun 🌙✨
Benim için en büyük gaye; kendimi tanımak, insanlara fayda olmak ve ardımda temiz, içime sinen bir iz bırakmak. Seninki inanç temelli, sorumluluk duygun çok yüksek görünüyor, bu da hayatta savrulmamayı sağlar 💫