Merhaba KScanlar nasılsınız?
İster şaka, ister sinirden birisine bir şey fırlattınız mı?
Dırım dırım dırım dıssss 🤪 #aynadakiajan
İster şaka, ister sinirden birisine bir şey fırlattınız mı?
Dırım dırım dırım dıssss 🤪 #aynadakiajan


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet duvara telefon fırlatmıştım
Genelde çorap istenirse fırlatırım 😄 onun dışında yapmam
Hayır tabiki😏
Geçmişte olmuştur artık olmaz🍀🗝️
Evet. Sinir ile yaptım bir şey.
Kalem
Evet fırlattım
Hahah