Gün sonunda öz değerlendirme yapar mısınız yaptıklarınıza dair?

Ay bir gün sonu değerlendirmesi yapayım dedim zihnimin içinde. Düşünürken fark ettigim ve kendime kizdigim noktalar var şu an hüüğ ajsjsjs. 👻

Gün sonunda kendinizi eleştirir ve öz değerlendirme yapar mısınız siz de?

Kendimi tam şu an pata küte dövesim var çaaat ajshshs Neyse bir de müzik ekleyelim 😂🤌✨️
Kendimi tam şu an pata küte dövesim var çaaat ajshshs Neyse bir de müzik ekleyelim 😂🤌✨️
Gün sonunda öz değerlendirme yapar mısınız yaptıklarınıza dair?
Cevapla