Bence bu tavrını sürdür taki doğru zaman ve doğru kişi gelene dek. Sonra evlenir onla mutlu olmanın yollarını ararsınız. Koru kendini diyorum, korunmuşluk erkek için önemlidir.
Gelelim istek ve taleplerine. Seksi kız olmak nasıl bir şey dersen boşuna uğraşma. Ya seksi doğulur ya hayat kadını olunur. İkisi arasında ince bir çizgi var. Bir erkek için kadının seksi olup olmadığını anlamak zor değil, bakarsın incecik parmakları vardır o bile anlamlı olur erkeğin gözünde. Ya da bir mimik hareketi o kadına hoşluk katar, illa oranı buranı açıp yapmacık gülüşmelere falan gerek yok. Sen, sen ol gerisi gelir. Seni seven öyle sevsin.16 Yorumla
Soran+1 yılBen buryerlerimi acmiyorum sevmem de tarzım değil
Ama beklemek de istemem neyi beklicem ne gerek var- +1 yıl
Kumaşın uygun değil o zaman. Sarımsak ekilmiş neden muz çıkmıyor diye şaşırmış kalmışsın. Bahsettiğin kadınsılık doğuştan gelir, sonradan kazanılacak bir şey değil. Yaş 40 olsa da daha olgun ve çekingen birisi olarak yaşamaya devam edeceksin. Ben senin için daha güzel olduğunu düşündüğüm şeyi söyledim.
Kolaylıklar dilerim.
Soran+1 yılÇekici olamicak miyim diyorsun
Soran+1 yılPeki neden bana güzelsin diyorlar yalan mi hepsi
Soran+1 yılTamam ama şu var çekici olunur olabilir
Bazı insanlar aile baskilar kendini ortaya koyamaz ben bunu yenersem yapacağımı dusunuyorum
En İyi Cevaplar
burada seksi, atılgan, rahat olamazsın. Sorun şu ki hemen sana motor muamelesi yaparlar. Ha sen diyosan ki sorun yok. Biraz dekolte vererek başla. Mesela uzun bile olsa yırtmaçlı olabilir, hafif göğüs dekolteli olabilir. Yani göster biraz ama teşhir de etme, ucuz gözükme. Karşı cinsten birileriyle muhabbet et. Bunu kendine normalleştir ve mesela karşındaki kişiyi erkek bir birey olarak düşünme. O sadece bir kişi, aranda bir şey geçme potansiyelin yok gibi davran. Kardeşim falan çekme tabi. Hoşuna gitmeyen biriyse yapabilirsin ;) hoşuna giden biriyse muhabbetimiz olduktan sonra ufak temaslara başla. Kucağına düş demiyorum. Gülerken koluna dokun mesela ama tut kolundan çek götür de demiyorum. Hani böyle hafif bir ' ilahi sen ' diye düşünüp muzip bir takılma vardır bu tarz. Tatlı olmak da kötü bir şey değil bu arada. Önce tatlı olursun sonra seksi. Bütün kartları bir anda açmak gerekmiyor. Bunlar erkek zaten seks düşünmesi için bakışın bile yetiyo bazen
11 Yorumla
Soran+1 yılBunlar bende var zaten)
Biraz cekingenim ve dekolte giymem
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u +1 yılÖz güveni geliştirerek
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler baris peki ozguven gelistirme konusunda ne yapabilirim
+1 yılEtkilemek için, kızların bu konuda fazla atılgan olmasına gerek yok. Çevresinde dolaş, ona samimiyetini hissettir ve sağlıklı bir iletişim kur.
11 Yorumla
Soran+1 yılPeki aklımda biri varken yapamam o aklıma biranda geldi ve geceler oluyor bu lanes olsun napicam
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Utana sıkıla yaptığın şeylere kendini daha fazla maruz bırakarak
11 Yorumla
Soran+1 yılMantikli😆
+1 yılSadece kendin ol aklındaki olumsuz düşünceler umursama
17 Yorumla
Soran+1 yılKendim olursam sanki begenmiyorlar ya
- +1 yıl
Seni sen olduğun için kabul eden etsin kafana takma Asla yapmacık olma her insan değerlidir
Soran+1 yılYapmacık değilde herkes beğenilmek ister yani biri spor yapar biri bilmem birsey falan filan ben de birseyler yapmak istiyorum
- +1 yıl
Sen sen olduğun için güzelsin ve değerlisin Allah seni yaratarak sana değer vermiş her insan bir nar tanesidir hepsi birbirinden değerlidir emin ol sende değerlisin güzel insan
Soran+1 yılNeden sevilmiyorum peki
- +1 yıl
Demek Allah seni koruyor bir söz okumuştum insanlar tarafından yalnız kalmak Allah seni kollamak istiyordur Allah karşına iyi insanlar çıkarsın
- +1 yıl
Kendine yakışanı yap
+1 yılSert bakışlı yavaş konuşan kadın cok gizemli ve seksi durur diye düşünüyorum
34 Yorumla
Soran+1 yıl😅hiç sanmiyorum
- +1 yıl
Önemli olan mimikler bence , konuskanlık değil. Bakışlar ve hareketler seni seksi yapar , sıcakkanlı olmak icin gülümsemen ve bol konusman lazım mesela. Ama seksi olmak toplum icinde jest ve mimiklerle saglanır
Soran+1 yılMimiklerim iyidir de işte konusmada sorun var bazen sinir çizemiyorum bu yüzden artık nasıl desem sıkılıp bıkıp soğuk davraniyorumki rahat biraksin yani böyle bir durum yasiyorum
- +1 yıl
Ben kimsenin özeli hakkında soru sormam mesela , anlatırsa anlatır. Bu bir sınırdır mesela. ya da istemedigim bişi yapıldıgında uyarıyorum hemen. Kısaca bişi oldugu zaman tam o andq konusman gerek , icine atmaman lazım. Sağlıklı ilişkinin ve iletisimin sırrı bu
+1 yılNeden seksi ve atilgan bir kiz olmak istiyorsunuz?
15 Yorumla
Soran+1 yılNeden olmasın icimdeki hisleri arzulari yaşamak istiyorum
- +1 yıl
Zamani gelince yasarsiniz. Masumiyetinizi kaybetmemissiniz lutfen onu koruyun. Bu olmasini istediginiz seyler zaten denginizle karsilastiginizda gerceklesek dogal sekilde ancak siz vaktinden evvel bazi seyler icin kendinizi zorluyor gibisiniz.
Soran+1 yılErken değil yaşım küçük de değil 14 15 degilim 20yasindayim
- +1 yıl
25 yasina kadar duygularimiz degisir. En cok hata yapilan yas araligi 15-25 tir. Hayat sizin hayatiniz ancak ozendiginiz seyler erkeklrin de artik tiksinmeye baskadigi seyler. Ortalik oyle kadinlarla doldu tasti. Naif, masum, temiz kadinlar cogu erkegin istedigi kadin profilidir. Korursunuz korumazsiniz secim sizin.
Soran+1 yılOlay bakirelik sanırım ben kendime sinir çizmek kapanip kalmak istemiyorum
Korunacak birsey yok burada
+1 yılAbartmaya gerek yok bu kadar düşündüğüne degmeyecek
07 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi teşekkür mu etsem ne desme bilemedim eksiklik hisediyorum ve cabaliyim bunun için sadece
- +1 yıl
Askimcim basit varlıklar cidden güzel giyin biraz süslen hemen etkileniyorlar zaten. Bir de b o k gibi davran koşmayı çok severler eksik hissetme mükemmel hisssetttt çünkü öylesin bir yerlerde vardir birileri senin olannn birileri iyi şanslarrrr
Soran+1 yılEski biri var onu sevdiğimi düşünüyorum şu an ama o olmaz belki de ilerde baskasi beni bekliyordur diyorum
- +1 yıl
Bilmiyorum snaa iyi hissettirseydi şu an yanında olurdu belki gelecek olan sana em iyisini hissettirecek 💖 ben hep böyle düşünüyorum
Soran+1 yılOnu ben tersledim yani araverelim dedi ben de bitirdim
- +1 yıl
Ara verelim demek ben birisini kestirdim gözümü onunla konuşup denemem lazım ama seni de kaybetmeyim burada beni bekle eğer onunla ilişkim olursa sana geri dönmem ama kizi sevmezsem dönerim demek bence iyi yaptın
Soran+1 yılÖyle mi
Anladım değmezmiş insanlari değerleri yokmuş demek
Seksi olmak için fiziğinn güzel olması gerekir ama atılgan ve samimi bir kız olabilirsin
05 Yorumla
Soran+1 yılFizik için spor yapıyorum artık olduğu kadar
Diğeri peki nasıl yapicam)
Soran+1 yılGiyim ahhğ zor ya ama yapmalıyım eveyt
Soran+1 yılMakyaj ve saç yani stil evwt yapmalıyım biraz zorluyor beni
ehlinden eğitim almalısın açması lazım bir uzmanın senin kapalı zihin kanallarını
012 Yorumla
Soran+1 yılNasıl bir eğitim çok ilgimi çekti Şu an biraz aciklayabilirmisiniz bunu
Soran+1 yılHayır ama annemle gittiğim yerde o adamlar karşıma ciktilar
Soran+1 yılNasıl neyi kastediyorsunuz
Soran+1 yılOlur ama biz daha önce konuştuk zaten
Soran+1 yılTamam yzrim bkarsiniz
Soran+1 yılHayir
Soran+1 yılYzarim ben
Rahat ol heycan yapmana gerek yok. Bende senin gibiydim zamanla acildim kendiligimden
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılİcinden geldigi gibi ol. kabul. edende oyle ersin boş ver
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Başkası olma kendin ol böyle çok daha güzelsin demis şair.
00 Yorumla
+1 yılsana yardımcı olabilirim
gerçekten
şaka yapmıyorum
stajer gibi düşün00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılerkekler her ne kadar atılgan , ilk adımı atan kadınlara ilgi gösterse de akılları çekingen ilk adımı atmayan kızlarda kalır tecrübeyle sabit
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle olanlar da vardır tabi
Ben kendim için istiyorum atilgan olmayi)
Gizli Üye(36-45)+1 yılcinsellikle Seksi olmakla etki oluşturmaktan vaz geçin sonra erkekler abaza diye ağlıyorsunuz,
127 Yorumla
Soran+1 yılBen erkeklere abazan demedim
Cevap sahibi+1 yılbu kafayla ileride diyeceksiniz ama
Soran+1 yılNeden?
Cevap sahibi+1 yılanlayacağınızı sanmıyorum
Soran+1 yılHakaret oldu bu ...
Cevap sahibi+1 yıldeğil, gerçek...
Soran+1 yılNeden anlamıyormusum ben
Cevap sahibi+1 yılilk dediğime çok yabancısınız çünkü
Soran+1 yılTamam da erkek de kadın da seksi olmak ister şimdi onu anlamadım ne alaka
Cevap sahibi+1 yılişte bu yüzden anlayamayacaksın demiştim, bu bakış açın seni kötü düşürür
Soran+1 yılAnlatabilirsiniz yani evet hiçbir şey anlamıyorum tek anladığım anlamayacaksin kelimesi
Cevap sahibi+1 yılkalıp düşünceleriniz var çünkü dışına çıkacağınıza inanmak güç, ne alaka diyorsunuz çünkü
Soran+1 yılKalıp düşüncem şu an özgür olmayı basarmak ne demek istediginizi anlamıyorum ben
Cevap sahibi+1 yılözgürlük beden ve şehvet ile erkek etilemek midir? karakter neden kullanılmıyor? bedene ilgisi olan kişi, bedeni elde ettiğinde alakası gider.
Soran+1 yılHayir özgürlük kendin olmaktır arzuluyirsan gidip özgürce bunu yaşamaktır gezmektir tek kalabilmektir vs vs
Cevap sahibi+1 yılkavramanız gereken şudur, masumca düşüncelerinizi anlıyorum, ama erkeklerin sadece beninize hitap etmesi size aşağılık bir insanmışsınız gibi hissettirecektir.
sizin güzel huy ahlak ve karakterle bir insanı etkilemeyi seçmelisiniz, bunlardan etkilenen sizi mutlu edebilir sadece
Soran+1 yılTamam gören onu görür görmüyorsa onun sorunu
Bu sorumluluk bana dusmuyor
Cevap sahibi+1 yılgörmek görmemek konu değil, erkekleri cinsellikle nasıl etkilerim? bu düşünce sakat diyorum sadece kendinize abazaları çekersiniz, efendi erkekler bakmaz
Soran+1 yılSizin düşüncenizi degistiremem tabi
Cevap sahibi+1 yılbu benim düşüncem değil, her bekaretini kaybetmiş ve sadece kullanılan, güven duygusunun yok olduğu tüm kızların yaşadığı durumu söyledim size, en başta dedimzaten size anlamaycaksınız diye yinede yordunuz
Soran+1 yılYurtdışında öyle bir durum yok seviyede turkiyede de var ama az tabi
Cevap sahibi+1 yılsizin hayatınız... yıllar geçer, deneyimler yaşarsınız, her yeni erkek sonrası daha büyük duygusal yıkım ve yanlızlık hissi, kullanılmışlık hissi, bu konuşmayı ss alın telefonunuzda saklayın. çünkü bu adam benim bunu yaşayacağımı nereden biliyordu diyeceksiniz.
Soran+1 yılTamam o zaman tüm kızlar ve erkekler yalnız kalsin
Cevap sahibi+1 yılasla... bunu demedim. 2 saattir anlatmak istediğim şey, erkekleri etkilemek için bedeninizi kullanmayın diyorum bukadar kısa öz ve net.
Soran+1 yılİlk vücuda bakıyor erkekler evlenmiyorum sonuçta ben onunla sevgililik tecrübe sadece
Cevap sahibi+1 yılpekala dediğiniz gibi devam edin
Soran+1 yılTamam
Gizli Üye(30-35)+1 yılYapma böyle atilganliklar bence hiç gereği yok
07 Yorumla
Soran+1 yılSevgilini nasil elde ettin
Cevap sahibi+1 yılBöyle şeyler yapmadım kendi halimdeydim ve o kendisi bana aşık oldu kendin olsan yetiyor bu yüz kizarmalari filan falan guzel şeyler karşına gerçekten seni seven biri çıkınca ve sende onu sevince zamanla o cekingenligin gidiyor zaten
Soran+1 yılYüzüm hep kizarir benim o gelmez de tedirginlik gecsin daha sosyal olayım istiyorum
Soran+1 yılGecmez olcakti
Cevap sahibi+1 yılBunun üzerinde bu kadar Durma bence bence bu halinle daha guzelsin
Soran+1 yılBen değişmek istiyorum yani memnun değilim bu halimden
Soran+1 yılTabi bu sevdiğim tarafim yok denemek sadece değişmek istediğim derler var ama 2 3 sene hatta 1 sene önceki benden çok daha ilerdeyim
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeksi olman gerekmiyor, rahat ol derin nefes al.
03 Yorumla
Soran+1 yılGerekmiyor belki sana gire ben istiyorum
Cevap sahibi+1 yılYani demek istediğim, öncesinde rahat olursan gerisi de kolay olur. 😄
Soran+1 yılAhahh anladım ya ben biraz sinirliyim de
+1 yılDoğal kal böyle de kabul bulursun sadece kendini nasıl göstereceksin bu önemli çünkü nasıl başlarsan tüm hayatın boyunca aynı fotoğraf üzerinde asılı olacak
040 Yorumla
Soran+1 yılHmm nasıl yapicam bilemedim simdi
- +1 yıl
Yapman gereken tek bir şey var sadece bir şey
Kendi yoluna gitmek
Soran+1 yılPeki bir şey var
Birini unutamadigimi düşünüyorum yani belki tecrüben vardir ben napabilirim bunun için onu tamamen unutmali miyim ve sanaldan bir ilişki oldu ama sevdim işte- +1 yıl
Bence unutmak kolay olan olmali, aslinda zor olan sevmek olmaliydi eger unutmak istersen unutursun insanin günümüzde bu konuda bu kadar zorlanmasinin sebebi kitap okumuyor olmalari
Soran+1 yılKitap okumaya bıraktım evet ama alakalı mi bununla olabilir aslında ama ona yazsammi geri yazmasam mi bilmiyorum niye ya neden hayat çok tuhaf hep iyi şeyler olmuyor tamam da nebileyim bir iyi bir ilişki yasayim en azından evet benim de sevgilim oldu diyebileyim istiyorum
- +1 yıl
Sadece zamana bırak üstünde ki şu ölü toprağı at ve bekle o zaman ışık seni bulacak ama negatif olmaya devam edersen karşına çıkacak olan ilk kişi de seni üzecektir
Soran+1 yılHaklı olabilirsin aslında 5 ay geçti üstünde şöyle ben sanaldandi bu sonra üzüldüm ağladım 1 hafta 1 hafta sessiz ruh gibi gezdim sonra spora basladim 2.5 ay kadar iyi geldi 1 aya unutabildim ve sporda onun tipatip aynısı karşıma çıktı sanki gıcık kalıyorum ona hergun görüyordum bide neyse sonra sporu bıraktım amelyat oldum küçük bir şey sonra 1 ay işte sporla ugrasmiyorum bir olay oldu onu hatirlatti 2gundur özellikle geceler ağlıyorum
- +1 yıl
Geçmiş olsun umarım kötü bir ameliyat değildir
Ağlamak mutluluk hormonu salgılar bas göz yaşını aksın gitsin zararı yok
Soran+1 yılYo değildi göz amelyatiydi lazerle yapılır 15 dklik birseydi tek göze yani sadece ağır kaldirma dedi 2 hafta ben ama tembellim cekingenim hala baslamadim spora 🥲
Soran+1 yılYüzü geliyor aklıma gozumun önüne 😐
- +1 yıl
Hahaha cok tembel insanlar Spor yapmaz zaten ama sen zaten daha önce baslamissin bence tembel degilsin sadece ayaga kalk ve o salona git ve o spor aletlerin canini oku
- +1 yıl
Yüzü gelir tabi cunkü sadece onu dusunuyorsun bilincini farkli bir enerjiye cevirmelisin
Soran+1 yılBitek yüzü gelmiyor
Napmaliyim acaba ona yapmalıyım miyim ya da nebileyim
Bir insanda olan şeyi baskasinda bulamiyir insan sadece bunu biliyorum- +1 yıl
Bence sen cok tatli birisin ve kader senin icin yeni bir plani devreye alacaktir sen sadece aliskanliklarini bı kenara birak ve hayatinda spontane olan herseyi degistir
Soran+1 yılYa iltifat için çok teşekkür ederim agliycam yine
Soran+1 yılHerkes tatlısın tatlısın masumsun iyi kalplisin diyordu neden acaba ilişkim olmuyorki
Soran+1 yılDiyorda*
- +1 yıl
Neden agliyorsun bu kadar duygusal olmana gerek yok herkes gelip gecici birazdan bende gidecegim hayat böyledir
Soran+1 yılHayatımı değişmek istiyorum ben zaten başarılı olmak istiyorum artik
Ve karar vermek istiyordum biri var tkp ettiğim cagirdi gel birkaç gunlugune takilmalik isilki gibi hiç yoktan iyidir diye düşünüyordum duygusal birsey istemiyordum ve biraz o duygusal şeyi iyatti aklıma deminden beri anlattığım geldi 2 gündür öyle agla agla bıktım kafam karıştı
Zaten özgürlugumu de hissedemiyorum kendj paramı akazanamiyorum
Soran+1 yılSen nereye gidiyorsun😳
- +1 yıl
Başarılı olacağına inancim tam hayatına bak
Soran+1 yılOna yazmayim mi peki bu sevgi değil mi benim hisettigim
- +1 yıl
Sonuc ne şimdi
Soran+1 yılSonuç ne
Yani onu sevdiğimi düşünüyorum ona mi yazsam unutup biraz kendime sonra başkasına mi- +1 yıl
Baskasina git bir dene
- +1 yıl
Belkide olur belki de olmaz ama sonra yine denersin
Soran+1 yılPeki onu nasıl unuturum hep aklıma geliyor herseyi bu ne ya
Soran+1 yılNeden 5 ay sonra klima geldi o
- +1 yıl
Sen çok deli seviyorsun galiba böyle kuzu sarması gibi
Soran+1 yıl🥲napiyim ben şu kalbimi
- +1 yıl
Bana Özelden yaz istersen
Soran+1 yılHmm olur
- +1 yıl
Kurbagan tatliymis 😃
Soran+1 yıl😂😂
Soran+1 yılYolda buldum onu
- +1 yıl
Hahaha Bence cok sirin ama onu boyamalisin
Soran+1 yılO benim degilki yapamam
- +1 yıl
Ama siyah kurbağa kurbağa sayılmaz onu sarı veya yeşile boya sahibi de memnun olacaktır
Soran+1 yılTekrar cesmeye gidemem şimdi jdjsj
- +1 yıl
Hahaha yazin gidince artik 😉 ama onu bul hak ettiği değeri ver
+1 yılbir erkeğe adım atarsan cepte muamelesi görürsün
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 308 cevap paylaştı. Ne seksmiş Bee gelen giden sordu bu hafta 🤦
09 Yorumla
Soran+1 yılÖyle işte
Soran+1 yılSoruyoz
Soran+1 yılWTF
Burdan ne atilganligi nasıl bir yer olduğunu bilmiyorsun sanirim
Soran+1 yılTekliflerim var zaten de adım atma yok Şu an
Soran+1 yılAmacın anladim🤣🤣sağol canim
+1 yılgel bunu tartışalım. profilim açık
02 Yorumla
Soran+1 yılşu an bana saçma bir aşk acısı geldi 😐
- +1 yıl
gel işte.
Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı. Öyle bir şey diyorsun ki kaçırdım elimden 😅☺️
03 Yorumla
Soran+1 yılNeyi kacirdin
Soran+1 yılValla öyle oldu hatta birini cook sevdim hala seviyorum sanırım uzuluyorum :(
- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılBirak erkekler adim atsin.
21 Yorumla
Soran+1 yılHm bilmiyorum olabilir
+1 yılKendin ol.
Örflerimiz belli.
00 YorumlaBiraz seksi giyinmeye çalış
00 Yorumla
+1 yılBence böyle kal hiç bozma kendini
00 Yorumla
+1 yılseni açar rahstlatirim istersen takil bana
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 777 cevap paylaştı. normal konus
014 Yorumla
Soran+1 yılDeniyorum
Istedigim gibi değil şu an
Soran+1 yılşu an çekingen kalıyorum işte
Soran+1 yılKonuşuyorum da biraz böyle ozguven mi desem aşırı egolu kızlar var erkekler de var tabi sinirsiz falan direk daliyorlar ben öyle degilim
Soran+1 yılAnladım heyecan yapıyorum sadece)
Adım atmaya korkmak cesaret edememek diyelim
Soran+1 yılAnladım ahhaha
Her kalp kirikligi bir şey ogretiyor ama işte acı cekerek 😀lanet olsun..
Soran+1 yılTanımadığım insanlar ilgimi daha çok cekiyor
Soran+1 yılOlur yapabilirim bunu
Bakişlarinla
00 YorumlaMerak ettim dış görünüş olarak seni
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEziklik olabilir mi biraz
068 Yorumla
Soran+1 yılEziklik mi bu
Cevap sahibi+1 yılAilene özgür bir birey oldugunu kaibullendiremediysen eziklik vardır mutlaka
Soran+1 yılHmm evet ailemle sorunlarım var :/
Çalışmali miyim o zaman
Cevap sahibi+1 yılNeye çalışmalısın
Soran+1 yılPara kazanmaya yani
Ailem bu yüzden ezikliyor beni
Cevap sahibi+1 yılEve katkı ağlamadığın için mi yoksa Bi baltaya sap olamadın gibisinden mi
Soran+1 yılHer ikisi daha çok 20 yaşındayım istediğim şeyleri yaşayamıyorum bu yüzden birsey yapmam lazım ama üni ve dersler var bunları da yapmaliyim
Cevap sahibi+1 yılOluyormuşsun işte ne güzel ben olsam takmazdım onları dinlemeyince dayak falanmı atıyorlar napıyo lar
Soran+1 yılHayir sadece psikolojik baskı ve sozel zorbalik diyelim asagilama tarzi
Cevap sahibi+1 yılTakmıcaksın öyleyse bu herkeste olabiliyor
Soran+1 yılZor bir durum
Cevap sahibi+1 yılNiye başka yere gitmedin okumaya
Soran+1 yılAhh... başka yere geldim erkek kardeşim de geldi şimdi annem de gelip burdan ev alıyor zaten sık sık yanımıza da geliyor
Cevap sahibi+1 yılNasıl Bi ailen var senin ya sinir bozucu
Soran+1 yıl😭😭öyle de napiyim ben
Cevap sahibi+1 yılBiraz baskın ol psikopat görün deli numarası yap
Soran+1 yılZaten psikolojisi bozuk gibi goruyorlar
Cevap sahibi+1 yılAsıcam kendimi de hepinizi krsicem uyurken falandaie bıktım sizden yeter de
Soran+1 yılGit çalış diyor bana parani kesersem 2 dk hayatta kalamazsın sen diyor
Cevap sahibi+1 yılBu ne kardesim ya havuz problemi gibi evlen kökten çöz işi ne diyim jhjvjchvc
Soran+1 yılSaçmalama hayır ne evliligi
Cevap sahibi+1 yılZor Bi ailen var oyuzden dedim belki kardeşini yanına çekebilirsen daha rahat edebilirsin
Soran+1 yılKardeşimin benimle olması sıkıntı özel bir anım bile kalmadı artık evde ve her gün kavga ediyor nerdeyse sosyallesemiyirum da enerjimi emiyir
Cevap sahibi+1 yılHediye falan al neye ilgisi varsa artık en olmadı arkadaşlarımdan birini sana ayarlayacam diye heveslendir yürürsün ordan jdjjjdj
Soran+1 yılşu an arkadaşım yok:(
Kardeşim tuhaf biri benden nefret ediyor hsjjs kızla evlenmeyeceksem niye konuşuyorum diyor
Cevap sahibi+1 yılGercekten tuhafmış o nasıl söz bişey derdimde neyse🤣okullar açılalı nezaman oldu ki nasıl yok ben ilk gün kabile kurmuştum
Soran+1 yılBen hastaydim hala tam geçmedi ama işte iyi durumdayım yarın gidicem
Cevap sahibi+1 yılTamam işte dediğim taktiği yap sana evlenmeli köy kızı buldumde jkvjvhh
Soran+1 yılşu an istemiyor işte bizimle de pek konuşmuyor egolu biri oldu
Cevap sahibi+1 yılBaska şeyler deniceksin Ozaman bunu aşman için sorunu kökünden çözcen bunun köküde ailen
Soran+1 yılAilemle mi sınanıyorum simdi😐olabilir ya
Cevap sahibi+1 yılAma sen yinede fazla düşünme onları bildiğinden şaşma hayat senin
Soran+1 yılKonuyla alakasız bir şey var sorabilir miyim
Cevap sahibi+1 yılNeymiş
Soran+1 yılBiri vardı durduk yerde tam böyle bir adım atıyorum erkeklere karşı diyelim aklıma o geldi 2 gündü böyle
Cevap sahibi+1 yılDurduk yere birilerine salça mı oluyon soruyu anlamadım
Soran+1 yılYok şöyle biri vardı yazmıştı işte buluşalım diye onunla konuştum ok buraya kadar
Ama bi duygusal his yaşadım sanki ve bunu O kişide hissetmiştim sevmistim onu yani ve son 2gumdur aklıma geliyor özellikle akşamları ve bilmiyorum böyle ağlıyorum depresiflestim sanki
Ne yapsam bilemedim
Cevap sahibi+1 yılSen yalnızlık çekiyorsun ondan büyük ihtimal çünkü daha bişeyler başlamadan bukadar üzülmen mantıksız niye kestin konuşmayı devam etseydin
Soran+1 yılBilmiyorum bir olay oldu ve kestim sonra çok kötü hisettim spira başladım 8 9 kg zayıfladım yeni arkadaşlar buldum ve şans ya o salonda biri vardı ona cook benzeyen sanki aynı kisigibiydiler hep uzaktan bakıyordum ona neyse ama gıcık kapıyorum adamı tanımadığım halde bile ondan kaçmak gibi hissetmiştim sonra tekrar üni başladı geldim bura ve baya hastalandım 10gun falan ateşim çıktı ve şimdi bitti bu sefer de o aklıma gelmeye başladı tam biri bana gel buluşalım dediği olaydan sonra
Cevap sahibi+1 yılDertsizken bile kendikendime dert üretebiliyorsun jgjhgh unut gitsin daha aranızda bişey bile olmamış çok mu zor
Soran+1 yılYani sexting sadece oldu o da biz bulusacaktik ama işte nebileyim
Soran+1 yılİlk onunla konuştuğum zamanları hatırlıyorum ben 18-19 yaşındaydım sonra biraz konuştuk 1-3 ay kadar buluşma teklif etti çekindim ve konuşmamız bitti sonra tekrar yazdim ona yaklaşık 6 8 ay sonra bu sefer onu istediğimi söyledim ve 4 ay kadar konuştuk şimdi üzerinden 5 ay kadar zaman geçti ve böyle oldum ben
Cevap sahibi+1 yılOnu boş ver duygusal bişeyler tam olarak başlamamış senin böyle davranman bence başka şeylerden kaynaklı
Soran+1 yılNeyden kaynaklı ki anlamiyorumki niye ağlıyorum ben ya
Cevap sahibi+1 yılAilenden en başta sana onlar tam anlamıyla sahip çıkıp değer vermiyor
Soran+1 yılAilem mi hiç bununla alakası olduğunu düşünmüyorum ben şaşırdım şu an
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum ya da başka şeylerden senin bana anlattığın şeyler kadar çözümleme yapabiliyorum
Soran+1 yılTamam söyle soyleyim ben hep beğenilmek istiyordum ama o karşıma çıktı aşık oldum ve yine beğenilmek istiyordum başka biriyle sadece acaba cinsellik yaşayıp kendi hayatıma devam etsem mi diye düşünüyorum ve o kişi de biraz nebileyim iyi biri işte hoşlandım biraz ve aklıma O geldi ve duygulandım 2gundur böyleyim ağlıyorum yani
Cevap sahibi+1 yılNeden konuşmayı kestin o halde
Soran+1 yılHm nasıl anlatsamki
Cevap sahibi+1 yılİstemiyorsan boş ver
Soran+1 yılBirsey oldu ve bana araverelim dedi kusmustu bana sanırım sonra işte sanırım bir yanlış anlaşılma oldu onun yazdığı birseyde
Ben yanlış anlamış olabilirim sonra cevap vermedim bana 3 5 gün sonra sanırım artık konuşmak istemiyorsun en azından buna cevap ver anlayim yoksa aklıma başka şeyler geliyor dedi evet istemiyorum dedim öyle yani
Soran+1 yılhiçbir şey anlamadım ben öyle bitti o zaman da ağladım baya ve spora başladım spor yaparken de aklıma geliyordu duygusal boşluktan cikabildim 1 ay sonra öyle yani şimdi de bu durum
Cevap sahibi+1 yılE ya tekrar ne olacak ilişkiniz zaten yalama olmuş alışkındır jjhjjkkm üzülmeden iyidir
Soran+1 yılNasıl yalama derken
Cevap sahibi+1 yılYaz*
Soran+1 yılNeye aliskindir o mu ben mi olay ne anlamadim
Soran+1 yılSana mı yazayım?
Benim Iq düştü sorry
Cevap sahibi+1 yılDedin ya ara verdik diye bende üzülmektense yaz ona yaz dedim yalama demek bişeylerin aynı şekilde tekrar etmesi demek ayrıl barış gibi goygoy için kullanılır
Cevap sahibi+1 yılİlişkiniz yalama olmaya alışkın demek istedim jjgjjvh
Soran+1 yılHa anladım bana güler mi acaba bu kız s@lak diye bide sehirlerimi uzak
Cevap sahibi+1 yılYooo niye gülsün gerçekten seviyorsa eğer, bana eskisi yazsa bişey hissetmem ama yine birazda olsa duygulanırdım
Soran+1 yılEmin misin git basimdan demez mi
Cevap sahibi+1 yılTabiki emin değilim nasıl biri bilmiyorum sonuçta nankör biri değilse %75 ihtimal dediğim gibi riski göze alıyorsan dene bence
Cevap sahibi+1 yılSen aylarca konuş nasıl biri bilmiyorum de jgjhnbvbg ne konuşuldu acaba 😂
Soran+1 yılYok o değil özelden yazsam burada belki gorur
Cevap sahibi+1 yılOlur
Soran+1 yılTkp ettim
+1 yılyaş kaç
016 Yorumla
Soran+1 yıl20yim
- +1 yıl
daha gençsinn zamanını bekle
Soran+1 yılBekle bekle hep bekle
- +1 yıl
tipin nasıl atsana bi?
Soran+1 yılİyi normal güzel diyorlar
- +1 yıl
normal olan seksidir de.
Soran+1 yılOlabilir nebileyim valla şu an sadece efkarliyim
- +1 yıl
göreyim o zaman takibe al net yorumlayayım :)
Soran+1 yılGüzelim ben gayet kendime inanıyorum bu konuda sadece enerjim giyim falan belki iyi degildir
- +1 yıl
iyi peki
Soran+1 yıl:)
- +1 yıl
seksi ol tamam da biz de görelim çok şey istemiyor bir iki foto işte :)
Soran+1 yılHaydaa
- +1 yıl
takibe al
Soran+1 yılBana emir veremezsiniz
- +1 yıl
ok takibe alırmısınız leydim :)
Ac koynunu olursun
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer