Çok fazla ilgi görmek istiyorum, bunu nasıl yönetebilirim?

Mesela sınıfta birinin sorunu oldu mu ilk ben kosayim, dersle ilgili bir şey olduğunda ilk önce ben önde olayım istiyorum. Ama bu kötü anlamda değil yani insanlara yardımcı olarak dikkatleri uzerime çekmek istiyorum eğer o ilgi başkasına aktarılır ise ben sinirlenip üzülüyorum ve pek elimde olan bir şey de değil. Biliyorum ilgi sürekli bende olamaz ama bilmekte yetmiyor nasıl üstesinden gelirim?

Çok fazla ilgi görmek istiyorum, bunu nasıl yönetebilirim?
Cevapla