Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Benim sevgilim olsaydı her türlü düşünceli hareketi beni mutlu ederdi zaten. özel olarak bir şey aramazdım ya da beklemezdim. önemli olan zaten düşünmek ve birbirinin yanında olmaktır.. ki sevgili olmadığım kişiden jest beklemem..
Yaşadığın şeyi senmişcesine , yaşıyormuşcasına içli bir bakış vardır ya acı tebessümle o işte. Bide sanki gözlerine fırtınalar arasında kalmışta sakinliğini koruyormuş gibi bakması.
Yani ağzımızla değilde , bakışlarımızdan biribirimizi anlayabilmek..
Misal veriyorum. Canım abur cubur istiyor. Veya çok sevdiğim bir abur cubur var karşımdaki bunu biliyor. Ansızın elinde bir tane onunla gelmesi olabilir veya kahve ile gelmesi falan. Küçük şeyler yanii, baya mutlu olurum. 😄