♾️ Pazar günleri sabahları en sevmediğiniz şey nelerdir? ya da gününüzü güzelleştirecek şeyler nelerdir?

♾️ Pazar günleri sabahları en sevmediğiniz şey nelerdir? ya da gününüzü güzelleştirecek şeyler nelerdir?

İnsan pazar sabahını sever bence 😅 en sevmediğimi şey demek gerekse bazen erken kalkıyorum pazar olmasına rağmen bir şey çıkıyor o zaman bir mutsuz oluyorum
Pazar gününün diyelim en sevmediğim yanı ertesi gün haftanın ilk günü oluşuşu ve pazar günü millet evinde dinlenmeye çalışırken gümbür gümbür müzikle gezen modifiyeci gençler. Bende seviyorum arabama bakmayı, müzik dinlemeyi ama kimseyi de rahatsız etmeye hakkım yok dimi.
Nesinden dolayı bilmiyorum ama genel olarak pazar günlerini sevmem..
Rica ederim 🌺
Bana gün Yok tatil de Yok her günü aynı seviyorum
Cevap
12Cevap
Herkes evde oluyor, duş banyo sırası oluşabiliyor hddj
Fazla uyuduğum için o halsizlik halini sevmiyorum..
Bunca zamandır pazar günüm olmadı bu aralar pazar günüm oldu oda sorunlarla karşılaştım bu gün pazar kendime zaman ayıracağım ve her yeri her semti gezeceğim yarına kadar
Pazar günlerini severim her günü severim aslında çünkü kendimi seviyorum ve her güne kendimi mutlu hissettirecek bir şeyler sığdırabilmeyi tercih ediyorum <3
Ertesi sabahın Pazartesi oluşu akıllara geldiğinden dolayı sevilmiyor olabilir bazı kesimler tarafından ama ben severim pazarlar güzeldir. 😊
Benim için pazar günü de her gün gibi bir gün. Sevmediğim bir tarafı yok. Sevdiğim yanları da o gün neler yaşayıp yasamadigima bağlı.
Sevmediğim bir tarafı yok benim için içimdeki neşe ve enerjiyi her ortama ve her güne yansıtabilmek çok daha önemli..
Erken kalkıp işe gitmek..
En sevmediğim yani yan taraftaki evin tadlat edilmesi makine seslerii
Son tatil günü olması ve pazartesi sendromuna erkenden girmiş olmam
Eskiden “yarın pazartesi okul var ne yapacağım?” diyerek pek sevmezdim. 😅
Erken uyanmak dışında sevmediğim hiçbir şeyi yok pazarın:)
Evde patates olmayışı
Her yanını seviyorum
Pazar günleri aile günleri sevmediğim yani eskiden güzeldi şu an değil bir kavga başladığı zaman offf.
Bir sonraki günün pazartesi olması ve erken kalkmak olabilir
Pazar gününden sonra pazartesi gelmesi
Herkesin evde olması 😀
Pazartesiye yaklaştığımı bilmek.
Haftaiçinin gelişini tekrar dan hatırlatması...
sevmediğim yani yokk
sevmediğim bir yanı yok
Ev temizliği lo
Yalnız bir pazar şüphesiz.
Sevmediğim bir yanı yok
Sevmediğim bir yanı yok
Ertesi sabahinin Pazartesi olusu 😂
Babamın kahvaltı yaparken kovboy filimleri izlemesi
Israrla telefonunun çalması
Pazar kahvaltısı 😄
Seviyorum genel
Sevmediğim yani yok.
Ertesi gününün pazartesi olması
Pazar kahvaltısı yapacak sevgılımın olmayışı 😂
Çok sessiz sakin bana göre degilll
Ertesi gün iş varr 🤧
Akşamdan kalma olmak sabah baş ağrısı kötü oluyor
Sabah erken kalkmak 😒
Herkesin evde olması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?