Kişilik & Karakter Başkalarının gözünden Kendinizi değerli hissediyor musunuz? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Başkalarının gözünden Kendinizi değerli hissediyor musunuz? Başkalarının gözünden Kendinizi değerli hissediyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Hayır hissetmiyorum. 1 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Ben kendimi değerli gördüğüm ve gösterdiğim sürece herkesin bakış açısını da buna göre şekillendirmiş oluyorum zaten. 1 0 Yorumla
Doludoludolu Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Kendi gözümde çok değerliyim kim ne düşünmüş çokta umurumda olmaz. Ama değerliyimdir insanların gözündede belli insanların tabi 1 0 Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Bazıları iyi rol yapıyor o yüzden bu konuda emin olmak mümkün değil. Ama sevdiğim kişiler bunu fazlasıyla belli ettiriyor bana. 🙏 1 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. Bilmem🤔Emin olamam ki, belki mış gibi yapıyor 🤔 o yüzden önemi yok 2 0 Yorumla
Bilmiyom_ya Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Aslında bunun hakkında kesin bişey diyemem bilmiyom ya 1 0 Yorumla
Interstellar_ Takip Et Bilge Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Evet , cok sukur. Allah sevdigi kullarina sevdirsin. Digerleri umrumda degil cunku. 1 0 Yorumla
blackman3419 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Değer verenler var, eksik olmasınlar... 1 0 Yorumla
Saddov Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. Evet hissediyorum. 1 0 Yorumla
Lemean Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Evet, fazlasıyla… 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hayır hissetmiyorum.
Ben kendimi değerli gördüğüm ve gösterdiğim sürece herkesin bakış açısını da buna göre şekillendirmiş oluyorum zaten.
Kendi gözümde çok değerliyim kim ne düşünmüş çokta umurumda olmaz. Ama değerliyimdir insanların gözündede belli insanların tabi
Bazıları iyi rol yapıyor o yüzden bu konuda emin olmak mümkün değil.
Ama sevdiğim kişiler bunu fazlasıyla belli ettiriyor bana. 🙏
Bilmem🤔
Emin olamam ki, belki mış gibi yapıyor 🤔 o yüzden önemi yok
Aslında bunun hakkında kesin bişey diyemem bilmiyom ya
Evet , cok sukur. Allah sevdigi kullarina sevdirsin. Digerleri umrumda degil cunku.
Değer verenler var, eksik olmasınlar...
Evet hissediyorum.
Hissetmiyorum
tabii ki
Evet, fazlasıyla…
Evet