Kadınlar erkek olmanın daha zor olduğunu ne zaman anlar?

Erkekleri eleştrip feminizm geliştirirken hayattaki kullandığımız yaşadığımız herşeyi tamir etmek, yapmak ve düzenlemekle sorumlu erkekler. Ölümcül olan meslekleri yaparlar. En ağır ve pis işlerde yaparlar. Ekmeği aslanın ağzından çekip alırlar. Ama yinede erkekler kötüdür. Kadınlar kötü ve yakısıklı paralı çok az bir kesimi seçip gerisini elinin tersiyle iter. Sonra hak ettirildiği yaşama isyan eder.

Kadınlar erkek olmanın daha zor olduğunu ne zaman anlar?
Cevapla