Degmeyecek insanlarla tartisma suremi azalttim. Gene o tartismaya girebiliyorum ama kendimi eskiye oranla daha az yoruyorum ve daha az umursuyorum. Bir de hayatima birini almadan once daha sıkı kurallar koymam gerektigini ve deneme surecine almam gerektigini ogrendim. En onemlisi de cabuk yanan cabuk sonermis..