Mesela ben çok duygusal, ağlak biriyim.. Bunu değiştirmeyi çok isterdim..

Mesela ben çok duygusal, ağlak biriyim.. Bunu değiştirmeyi çok isterdim..

Biraz daha umurlu biri olmak isterdim. Biraz daha kararsız, keskinsiz olmak isterdim. Mesela hoşuma gitmeyen bir şey olduğunda insanları hemen silmek istemezdim. Tamam ben yanlış yaptım, sen haklısın hayatımdan gitme demeyi isterdim. Ama beni ben yapan bunlar. Kendime alışkınım çünkü yanlış da olsa bazen çiçekler ölmeli.
ben bu hale kolay gelmedim yaşadıklarım yanlışlarım hatalarım duygularım zaaflarım hassasiyetim hepsi beni ben yapan şeyler
Bir şeyleri değiştirirsem ben ben olmam ki bu durum davranışım duygularım kararlarım velhasıl bütünüyle bir yaşamın sonucu oluştu bir şeyi değiştirmeyi düşünmüyorum bu bağlamda..
kesinlikle bende icraat yok kafama koyduğum kafamda kalır hiçbir çaba sarf etmem uğraşmam çoğu konuda böyle yani genelde sadece söylerim başkalarını bırak kendime verdiğim sözleri bile tutmam her şey lafta kalır aşırı üşengeç bir yapım var bunu değiştirmek isterdim
Cevap
14Cevap
On kilo kas yüklemesi yaparım hazır noodle gibi olurdu şipşak 🤣🤣
İnadımı, hepten kaybetmek istemem ama bazen inadımdan yüzünden istemediğim şeyler oluyor
Değiştirmek istediğim bir şey yok şuanda :)
Bazı şeylere çok fazla kafamı takma huyum çıksa ruhumdan iyi olur.. 😄
İnsan ilişkilerinde öncelikli davranan olmakta pek iyi değilim bu konuda daha iyi olmak isterdim. Ama canım saağolsun beeeee o da olmayiversin amaaaaan
Hiç bir şeyi değiştirmem ben buyum ve böyleyim ^^
Senin aglak olman da o kadar kötü değil takılma bu kadar :D
Temiz duygularımı desem çabuk güvenir herkesi kendim gibi sanırım genelde
Umursama huyumu değiştirmek isterdim umursamaz olmak çok daha iyidir 🙃
umursamaz düşüncesiz aptal biri olmayı isterdim
daha mutlu olabilmek için
Çabuk sinirlenme huyumun değişmesini isterdim
her şeyi yarına bırakma huyumu ve aşırı hayal kurmayı resmen hayal dünyamda yaşıyorum bu yüzden bütün işlerimi erteliyorum
Yaşımı 21-22 olsam güzel olurdu.
Neden 21 22
Zamanı geri alma şansımız olsaydı bende donerdim bir kaç yıl öncesine, ne güzel olurdu
Hiçbirşeyi. Bir çok insanın keşke senin gibi olsam dediği bir kadınım.
Daha az empati kurmak isterdim
Açıkçası hiçbir şey böyle iyiyim
vazgeçmeyi öğrenmem gerekiyor
Daha çok güleç biri olmak isterdim
Kararsız olmamak isterdim.
Cekingenlik utangaçlık soğuk durmak...
Sinirlenince kırıp dökmeyi
İnsanlara halen çok fazla güveniyorum
Gözlüklerimi çıkarmak isterdim
Niye
Yeter artık çookk kullandım 😊 yağmurda gözlüksüz özgürce dolaşmak isterdim 😊
Anladım..
Teşekkürler 🤣😂😅
Fiziksel bazı şeyleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?