An itibariyle 32 yaşındayım! Yaş almak sizce de güzel bir duygu değil mi?

An itibariyle 32 oldum, yaş almak sizce de güzel bir duygu değil mi? Yaşlanmaktan korkuyor musunuz? Evet hiç göstermediğimi söylerler enerji olarak bende kendimi 32 değil 23 gibi hissediyorum 🙈 hala bekar ve anne olmamam yaşım itibariyle insanlara batsada ben her anımda mutlu olmaya ya da üzüntümü yaşamaya çalışıyorum. 🧡

Güncellemeler
+1 yıl
Bazı yorumlara dönemedim sırası çok karıştı kusura bakmayın 🙈 Güzel temennileriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim 🤭 Gönlünüzden geçenlerin en güzelinin olması dileğiyle 😇
An itibariyle 32 yaşındayım! Yaş almak sizce de güzel bir duygu değil mi?
Cevapla