Kişilik & Karakter Kadınlar harbi barbi diye iki kalıptan birine girmek zorunda mı? Neveaşıkbiri Takip Et FenomenMaster Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Son yıllarda özellikle böyle bir algı var. Barbi gibi değilsen oo harbi delikanlı kız, harbi gibi değilsen narin barbi diyorlar. Mecbur muyuz kardeşim sizin kalıplarınıza girmeye. Kadınlar harbi barbi diye iki kalıptan birine girmek zorunda mı? Cevapla Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl şu kalıpları kullanna ergenler günde 3 öğün dövülmeli benceelalemin saçma sapan kalıplarına (!) girecek kadar basit bir kadın değilim 0 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Bence degil. Mesela asko olmak. Herkes asko olmak zorunda değil ki insanlar aşkoyu çok yalnış anlıyor. Aşko demek sadece pembe giymek demek değildir 0 0 Yorumla
Kovaa151 Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Böyle olmak zorunda değiller tabi ama ister istemez bunlardan biri daha ağır basar. Erkeklerde de buna benzer iki farkli durum var. 0 0 Yorumla
Siyahkadife Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Mecburi değildir. Bir çoğu ne istediğini biliyor mu ki? 0 0 Yorumla
IvarTheBoneless7 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Kadınlar ne yaptığını bilmiyor… kusurlarını özürlerine veriyorum 0 0 Yorumla
Bababababab00 Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl biosuna Harbi barbie vs şey yazan kızı uzaklıstır abi 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Çiçekler barbiedir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
şu kalıpları kullanna ergenler günde 3 öğün dövülmeli bence
elalemin saçma sapan kalıplarına (!) girecek kadar basit bir kadın değilim
Bence degil. Mesela asko olmak. Herkes asko olmak zorunda değil ki insanlar aşkoyu çok yalnış anlıyor. Aşko demek sadece pembe giymek demek değildir
Böyle olmak zorunda değiller tabi ama ister istemez bunlardan biri daha ağır basar. Erkeklerde de buna benzer iki farkli durum var.
Mecburi değildir. Bir çoğu ne istediğini biliyor mu ki?
Kadınlar ne yaptığını bilmiyor… kusurlarını özürlerine veriyorum
Öyle bir zorunluluk yok
biosuna Harbi barbie vs şey yazan kızı uzaklıstır abi
Çiçekler barbiedir