Kadınlar harbi barbi diye iki kalıptan birine girmek zorunda mı?

Son yıllarda özellikle böyle bir algı var. Barbi gibi değilsen oo harbi delikanlı kız, harbi gibi değilsen narin barbi diyorlar. Mecbur muyuz kardeşim sizin kalıplarınıza girmeye.
Kadınlar harbi barbi diye iki kalıptan birine girmek zorunda mı?
Kadınlar harbi barbi diye iki kalıptan birine girmek zorunda mı?
Cevapla