Valla biz silahlı kuvvetlere çalışıyoruz hem aşırı acele hem net hatasız istiyorlar bir şekilde de öyle yaptırıyorlar 😄 Dediğini anladım ben biraz sorduğun konseptin dışına çıktım pardon.
Yaaa ama yapma bunuuuu😄😄😄 eski topraksın sen nasıl bilmezsin liseli dostu bir pakette 40 tane çıkan rus rockets i, köpek öldüren filtreli salt kömür vigor u😄
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Şeytan karışmadığı sürece sorun yok severim. Düzgün yapmaya çalışıyorum çünkü ne yapıyorsam
Sonunda mutlaka bir eksik, hata çıkıyor ve daha fazla zaman alıyor toparlamak..
Hayır sevmem. Ne kadar sevmesem de her işi ertelediğim için başıma çok gelen durum. Sorun çıkmıyor ama şükürler olsun.
Farkında değilmişim, çoğu şeyi acele, hemen olsun diye yapıyormuşum. Yavaşlayıp, anı yaşamayı deneyeceğim.
Bazı konularda evet olabilir hatta çok iyi şeyler de çıkabilir, bazı konularda kötü bir fikir.
Sevmem ama işyerinde çoğunluk müsteri kaynaklı hep acil oluyor bu yüzden alıştım artık
Sevmem değilde, yarım kalır aceleyle kalkışdığım iş başa sarar😂
Hemen biter işte bazen severim ama elime ayağıma dolaşır hep
Evet şipşak hemen pratik bir şekilde yapmayi severim.
Nerede hareket orada bereket :) acele yapılan şeyler bazen iyidir
Her işimi içime sinerek yaparım. Yeri gelir acele olur yeri gelir zamana yayılır.
Öyle aceleye getirilen işleri hiç sevmem çünkü bir yerde muhakkak patlak verir..
Mıymıy işlerden de nefret ederim yaaa biraz hızlı biraz pratik biraz şıpır şıpır olmalı 😄 ne öyle her şey detay detay mıymıy hiç gelemem öylesine
Hızlı olmak başka mıy mıy işler başka aceleye ya da elini ayağını bir birine dolandırmak başka. Işte ben de bunu demek istiyorum😀
Acele işe şeytan karışır 😂 aman aman hiç sevmem
Ayyy hiç sevmem de mecbur öyle yapmam gerek napalım 😒
Her konuda ışık hızıyla hareket eden me
Acele işe şeytan karışır
hep en sin zamana bırakıp acele yaparım 😂
Herseyi ama ilişkiyi degil
İşyerinde işler hep çok bir acele onu napıcaz 🤔
şimdi işler zaten hep aceledir. Acele olmayan iş yok. Benim demek istediğim aceleye getirilen işten hayır gelmez
Valla biz silahlı kuvvetlere çalışıyoruz hem aşırı acele hem net hatasız istiyorlar bir şekilde de öyle yaptırıyorlar 😄
Dediğini anladım ben biraz sorduğun konseptin dışına çıktım pardon.
Evet insanı çok bunaltıyor. Şöyle ferah ferah düşünerek uygulamak varken apar topar iş yapmak.
Ooo havaya bak kuvvetler falan 😀
Ya üff hava olsun diye söylemedim be sende 😄
Üfleme bana 😀
Peki haşmetlim 😂😄 mazur görün üflemem bida 😄
Yok sen direk padişahım çok yaşa de haşmetlimmis😀
😂😂😂😂😂
Napıyon sen yedin makarnayı kanepeye devrildinmi şişip
Ben de az kalsın el sene yapcaz sandım 😀
youtube.com/shorts/Z4E37Rdvk84?si=dRsMcaVmKOuazeb_
Ayy ne olsun yedim içtim arkadaşla sohbet ettim
El ense ooo😂
Biz seni pamuklara saralım sen el ense yap oldumu şimdi 😂😂😂
Bu herifede böyle serseri rolleri gidiyor ha jön kafakterler yakışmıyor 😄
Haşmetlim koçum aslanım diyon ne bekliyoin))😀
Yok canım ortağım biladerim falanda diyorum😄 tövbe de😄
😂😂😂😂😂😂 sesli güldüm deli
İncittiysem özür dilerim. Öyle el enselik minvalde söylemedim.
Şaka yapıyorum ya 😀
tamam o zaman 😄 hisli adamım ben sabaha kadar gönlünü alacam diye uğraşırım sonra 😄
Aklımda bulunsun o zaman belki lazım olur süründürürüm😀
https://youtu.be/XKx8jDwjQ7A?si=FQ0JbYs9sc84xJIM
Bu adam sana ne ettide süründürcen 😄
😂😂😂sus))
Sıkıntı yok paygamber sabrı var derler de yinede haketmezsem şaapma sonra kırdım deyu kafaya çok takarım kalbim kaburgalarımın arasında 8 olur😄
Gözlerim mi konuşsun😂
😂😂 aman gözlerinde şey der..
Neye bakıyon 😀😀
https://youtu.be/nQtLeXo3-JM?si=btZPU6lE732ybwpe
Yok demezler öyle serseri huyları yok gözlerimin 😄
Çok kısık bakarım ama 😄
😀😀
Böyle sigaranın dumanı da sağ gözüme doğru tüter onu daha çok kısarım 😄 sen niye bıraktınki sigarayı ben tek başımamı içecem
Yaşlı nine olunca sigara içmek istemiyorum ondan))😀
Aman ne yaşlısı sendeki enerjinin yarısı 20 liklerde yok
Hı pardon sen şimdiyi demedin yaşlanınca diyorsun pardon 😂 frekans karıştı benim😄 nine oluncada iç nolacak
Samsun 216 ya ya da maltepeye döneriz ihtiyarlayınca
😀😀annem babam çok içerdi babam bıraktı ben 15 yaşındayken annemse 2sene oldu bypas olunca mecbur
Geçmiş olsun, bilemedim ince detayını pardon. Şimdi bir sıkıntı, süregelen bir vaziyet yok değilmi bypass durumuna istinaden?
😀yok yahu maltepe yazınca aklıma geldi. Teşekkür ederim çok şükür iyiyiz😀
Oda kalmadı piyasada liseliler bilmez 😄 vigor, rockets vs ah neler nel efsaneler silindi piyasadan 😄
Bunları hiç duymadım 😀
Yaaa ama yapma bunuuuu😄😄😄 eski topraksın sen nasıl bilmezsin liseli dostu bir pakette 40 tane çıkan rus rockets i, köpek öldüren filtreli salt kömür vigor u😄
Ben 22yaşında sigaraya başladım😀
Bende 21 de başladım 😄 parlement ne ucuzdu o vakitler şimdi 50 lira 😄
Özenti olacak ergenliğide geçmişiz niye başladık ki 😄🤔
😀 sabah işe gitmiycem yeter be))
Günaydıınnnnn. Koltukta sızma girişimi yaşanmış elimde telefon sana yazarken uçmuşum 😄
hayır sevmem, bir özelliği olmuyor
Hayır hiç sevmem
Baskı yapan işi kimse sevmez
işe bağlı ama bu
her şey yavaş yavaş
Hayır sevmem