Sustukça kendilerini haklı sanmaları bazen kanıma dokunuyor.
Diğer türlüsüde artık beni çok yormaya başladı.
Sustukça kendilerini haklı sanmaları bazen kanıma dokunuyor.
Diğer türlüsüde artık beni çok yormaya başladı.
Evet çok oldu maalesef.. çünkü hayat adil olmadığı için sürekli kendim mücadele ediyorum.. ve kötü olanlar mutlu olurken ben olamıyorum hiç bir şekilde.. bir de çoğu kişiye karşı iyi niyet gösterdiğim için bunu suistimal edip verdiğim değeri hak etmeyenler de oluyor... çünkü iyilik yapınca insanların çoğu buna kötülük ile karşılık veriyor.. bu yüzden de aslında en güzeli herkese hak ettiği gibi davranmak diyorum ben
ben altdan aldığım için kibar naif davrandığım için üzerime geldiler haklarını verdim hafif tampona değme mevzusu plakalık vidası çıktı neyse ilk mahkemede ben beraat aldım 2. de antidepresan kullanıyordum hakim 6. hisleriyle sen suçlu gibi duruyon yalancı şahit dediğin bana daha samimi geldi sen suçlu gibi duruyon dedi bu sefer ben itiraz ettim şimdi bedenen ruhen gücümü kazandım 3. mahkemede görecekler
Karşımda ki bıkmadan usanmadan konuşuyorsa bende yorulmadan cevap veririm superReyis.
İsterse ailem olsun. Ailedir susayım ayıp olsun demem onlar yorulmadan da yorulmam
Oluyor o anlarda deli oluyorum, mesela bu akşam 🙄🙄🙄
Kocam bey sosyal medyada takip ettiğim insanlara takmış o kim bu kim tanıdığım ki takip ediyorum ne saçma mantıksız açıklama yapmaktan yoruldum attım engeli kurtuldum. 🙄😝😝😝😝
Cevap
13Cevap
Evet, bu yıl tam da bunu yaşıyorum. O yüzden saldım artık, savunmuyorum. Beklemeye aldım kendimi. Kumandasindan kapanmış TV gibiyim, her an çalışmaya hazır ama stand by modunda 😂
En son kendimi savunduğumda deli damgası yedim. Artık kimseyle ne yüzgözüm ne savunmamı gerektirecek kadar ilişki kuruyorum.
Ben bıraktım o olayı.
İsteğen istediğini düşünsün desin zerre umrumda değil. Benim hayatım benim kararlarım kime ne.
Eskiden bende senin gibiydim ama artık umurumda değil ne düşünürlerse düşünsünler cahili ikna etmek çok zor
Evet ama mecbur hem savunursan bir süre sonra bu deli deyip uğraşmıyolar ama susarsan sürekki uğraşırsın biraz sabredip kafa dinlemek en iyisi
Hayatta savunmam lafımı söyler susarım anlayan anlar anlamayan ise konuşur konuşur yoluna bakar
Bazen yorulmalar oluyor o yüzden kendimi savunmaktan ziyade gülüp geçiyorum.
Valla ben cevap bile vermiyorum coğu zaman gülüp geçiyorum
Silerim komple sonra değişir farklı konuşurum sitede dahil olmak üzere her yer aynı
Umursamıyorum kimseyede savunmam kendimi sonuçta hiç bir şey değişmeyecek. Konuşur konuşur susarlar
Detay ben kesinlikle ama susmak daha iyi oluyor
Çok sık oluyor ve bir zamandan sonra ciddiye almıyorum bu beni daha güçlü yapıyor.
haklısın diyip geçiyrum artık
Savunmak şereftir
Kendimi savunmuyorum 😊
Birine karşı kendinizi savunma ihtiyacı oluyorsa o kişi sizi tanımamıştır. Sizi tanımayan insana ne kadar anlatsanız boş. 😊
Oluyor. O yüzden tamam , peki diyorum
Baktın olmuyor hayatından çıkar.
savunmuyorum ki
Yok olmuyor 💪🏻
Takmam pek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?