Hayata geç kalan bir insana ne tavsiye edersin?

Bu durumu yaşamayan insanlar ne yaptılar ve bu durumu yaşayan insanlar var mı yalnız mıyım? Içimde kendime karşı hep bir memnuniyetsizlik hissediyorum öfke hissediyorum suçluluk pişmanlık hissediyorum ve bu yüzden hiçbir insanın eleştirisine tahammül edemiyorum. Çünkü zaten içimde Kendimi yeterince eleştiriyorum kendimi kötü hissettiğim için telefonu elime alıyorum ve bir bakıyorum saatlerin gitmemiş Ben hiçbir şey yapamamışım Kendimi suçlu hissettiğim için bu sefer yine hiçbir şey yapamıyorum canım sıkılıyor kafa dağıtmak için başka şeylere yöneliyorum yani erteliyorum bir nevi. Sabırsızım hiçbir işe sabredemiyorum ufacık bir problemlerde bile hemen sinirleniyorum öfkeleniyorum. işlerimi, sınavlarıma çalışmayı son zamanlara bırakıyorum ve bu durum beni mahvediyor bunların sınucunda mental olarak çöküyorum, ruhen çöküyorum sosyal iletişimim bitiyor ve kimseye tahammül edemiyorum. Çünkü kendime tahammülüm yok. 24 yaşındayım daha bir üniversiteyi bile bitiremedim başka bir üniversiteden başka bir üniversiteye geçiş yaptım hazırlık sınıfındayım hazırlık sınavını bile atlayamadım henüz. Tekrar hazırlık okumam söz konusu hatta eğer önümdeki sınavı geçemezsem (inşallah geçerim amin). Canım çok sıkılıyor sürekli kendimi suçlu hissediyorum 13 yaşındayken de kendimi suçlu hissediyordum 24 yaşındayım hala kendimi suçlu hissediyorum. Kriz yönetimi konusunda resmen sıfırım. En ufacık bir mevzu için bile kendimi suçluyorum hayatım keşkelerle dolu. Bu durumdan kurtulmak için ne yapmalıyım ne yapabilirim?

Hayata geç kalan bir insana ne tavsiye edersin?
Hayata geç kalan bir insana ne tavsiye edersin?
Cevapla