Bu durumu yaşamayan insanlar ne yaptılar ve bu durumu yaşayan insanlar var mı yalnız mıyım? Içimde kendime karşı hep bir memnuniyetsizlik hissediyorum öfke hissediyorum suçluluk pişmanlık hissediyorum ve bu yüzden hiçbir insanın eleştirisine tahammül edemiyorum. Çünkü zaten içimde Kendimi yeterince eleştiriyorum kendimi kötü hissettiğim için telefonu elime alıyorum ve bir bakıyorum saatlerin gitmemiş Ben hiçbir şey yapamamışım Kendimi suçlu hissettiğim için bu sefer yine hiçbir şey yapamıyorum canım sıkılıyor kafa dağıtmak için başka şeylere yöneliyorum yani erteliyorum bir nevi. Sabırsızım hiçbir işe sabredemiyorum ufacık bir problemlerde bile hemen sinirleniyorum öfkeleniyorum. işlerimi, sınavlarıma çalışmayı son zamanlara bırakıyorum ve bu durum beni mahvediyor bunların sınucunda mental olarak çöküyorum, ruhen çöküyorum sosyal iletişimim bitiyor ve kimseye tahammül edemiyorum. Çünkü kendime tahammülüm yok. 24 yaşındayım daha bir üniversiteyi bile bitiremedim başka bir üniversiteden başka bir üniversiteye geçiş yaptım hazırlık sınıfındayım hazırlık sınavını bile atlayamadım henüz. Tekrar hazırlık okumam söz konusu hatta eğer önümdeki sınavı geçemezsem (inşallah geçerim amin). Canım çok sıkılıyor sürekli kendimi suçlu hissediyorum 13 yaşındayken de kendimi suçlu hissediyordum 24 yaşındayım hala kendimi suçlu hissediyorum. Kriz yönetimi konusunda resmen sıfırım. En ufacık bir mevzu için bile kendimi suçluyorum hayatım keşkelerle dolu. Bu durumdan kurtulmak için ne yapmalıyım ne yapabilirim?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer