♾️ Bu hayatta birilerini mi özlediniz yoksa sizi özleyenler mi oldu? veya ikisi de olmadı mı

♾️ Bu hayatta birilerini mi özlediniz yoksa sizi özleyenler mi oldu? veya ikisi de olmadı mı

İnsan ancak kendi hislerinden emin olabilir. Ben izlediğimi bilirim ancak özlendiğimi ancak duyabilir ya da okuyabilirim. Bunların gerçeklik payını bilemem. O sebeple daha çok özledim diyebilirim
Beni hep özlüyorlar kanks. Ben iyi bir insanım, kimseye zarar vermem ilişkilerimde kız arkadaşlarım hep birinci plandadır benim için. Kibar ve düşünceli davranmaya çalısıyorum. Romantiğim. Yok yok romantiktim artık kalmadı. Dolayısıyla benden sonra 3-5 kanka denk geldiklerinden özlüyorlar. Hatta bir kız arkadaşım onunla evlenmediğim için inadına evlenip doğum günüme nikah tarihi almıştı. O yüzden mutlaka eski kız arkadaşlarım yazar ara ara...
Özlendiğimi bilmediğim için, özleyen oldum...
Teşekkür ederim...😄
Hem özleyen hem özlenen tarafım..
Rica ederim.
Cevap
13Cevap
özlenen çok nadirdir özlenildiğinden haberdar olması ama öyle çok kimseleri de özlemiyorum hani. Fifty fifty der aradan sıvışırım djks
Hiç bilmiyorum barış, sjsjsj😜🤪
sjsjsj :P
Özeldiğimi bilirim ben, özlendiğimden haberim yok..
Özleyen taraf oldum. Çünkü eğer biri beni özlüyorsa onu bilemem. Bende birilerini özlüyorum sonuçta ama karşı tarafa söyleyemiyorum. Ama genelde çok özleyen tarafım.
Özlediğimi hiç sanmıyorum bilmiyorum ya da duymadım açıkçası... ben kendi özlediğimden haberim
Özlerim ve bence beni özleyen de vardır fakat ben özlediğimi daha coşkulu belli ederim sevdiğime, benim kâlbimden taşar daima☺️
Her ikisi
Ama en çok özlüyorum 🥺
Onunda özlediğini biliyorum ama Ben daha çok duygusalım çok özlüyorum
Beni özleyen biri var mı bilmem ve sanmıyorum da o yüzden hep özleyen taraf benim.
İkisi de olduk ama özlemek daha güzel ama özlenmek çok umrunda olmuyor
Birinin beni özlediğine hayatta inanmam rahmetli dedemi özlüyorum
Özleyen taraf oldum 🦋
Yanıt vermesi zor bir soru ama özleyen olmuşumdur.
Özleyecek kadar birini bulamadım, özleyende bana denk gelmedi;
Özleyen çok oldum ama özlenen hiç olamadım maalesef insanlar saolsunlar bunu bana hiç layık görmediler...
İkiside olabilir bilemedim
Bilmem bence ikiside değil
İkisi de oldu, genelleme yapamadım şimdi 🤔
Kimseyi özlemem o yüzden özlenen diyeceğim
Özleyen 😔beni kimse özlemez...
İkisi de oldum
C şıkkı diyorum. Son kararım jsjsd
Özledim de ozlendimde
Özleyen olduk.. onuda yaşamak bana düştü.
Hiç sevildimmi bilmiyorum zannetmiyorum ama sevdim özledim
Ben hep özlemişimdir kesin
Ben kimseyi özlemem veya biri tarafından özlenmem
İkisi olduğumu da düşünmüyorum
Her ikiside olmadım
ikiside
İkisi de oldu..
Özledim de Özlenildim de
Özleniyorum
Özleyen tarafım.
Daha çok özleyen taraf oldum...
Ben özlemişimdir.
özleniyoruz sanirim
özlenen olmuşumdur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?