Yaşamak zor geliyor umudum kalmadı napmalıyım?

Karşıma pek iyi insanlar çıkmadı ben yine de iyiliğimi bozmadım. Ama her gün ağlıyorum yaşama hevesim kalmadı. Bu hayatta bana destek olacak beni anlayan kimsem yok karşıma çıkan herkes çelmesini taktı. Artık dayanamıyorum her şey ağır geliyor. Kardeş desen kardeş değil, anne baba desen pnlar da fos, çevre zaten işsizim dfiye egolarını tatmin edip beni değersizleştirmeye bayılıyor. Erkeklere ile aramı hep uzak tuttum bu benim tercihim oldu çünkü kendi anne babamdan iğrendiğim için. Yapamadım istediğim gibi kendi ayaklarımın üzerinde duramadım 24 yaşındayım üniversite mezunu bir işsizim ne hayatın anlamı ne de canımın değeri kalmadı artık gözümde. Artık katlanamıyorum böyle yaşamaya.

Yaşamak zor geliyor umudum kalmadı napmalıyım?
Cevapla