İtibaren başlayıp yaşamak istiyorum denk gelen begendiklerimle
Yaşım çok yüksek ama hiçbir şey yaşamadım, sinir olmaya başladım. Normal mi?
İtibaren başlayıp yaşamak istiyorum denk gelen begendiklerimle
27yoim o kadar okullara gittim olmadı öpüşmedim bile ne yapıcam
Çok iyisin senin gibi kız kalmadı. Değerin çok yüksek ve yaşın da hala geç değil. Tercih edilesi birisin ciddi ilişki ve evlilik için. Aşık olunası birisin ayrıca. Kendine kıymet ver, kendini cinsellik için kullandırmamışsın, erkeklerle gezmemişsin bundan güzel bir şey olamaz.
Kullandırmak saçma bir kelime bence cinsellik karşılıklı bir şeydir. Karşıma kendim gibi biri çıkmayacağına göre zerre değeri yok.
Cinsiyetçilikse kadınlar da teklif etsin o zaman :) Ben de hiçbir kızdan ilgi alaka görmedim mesela. Bi şekilde cinsellik yaşadım ama zor da olsa denk geldi.
bu arada erkekler de kullanılabiliyor maddi açıdan veya kıskandırmak için birlikte olan kadınlar da oluyor. yani cinsiyetçi için değildi söylediklerim.
Eden var valla neler duyuyoruz. Denk gelmemiş olabilir ancak herkes artık takmıyor öyle. Ben de bir şekilde yaşamaya bakacağım. İhtiyaç hepimiz için.
tamam anladim ne demek istediğini şimdi. Onlar ayrı bencil insanlar. Ben karşılıklı bilinçli şekilde yaşanandan bahsettim
Keşke beni kabul etseydin tanışırdık da beni beğenmezsin sen :) Güvenilirlik hat safhada ama adını vs çıkaracak biri değilimdir. Zararlı çok erkek var onlara denk gelmek istemezsin.
Sen sevgilinle mi
Yaşadın
Hayır yaş 29 toplamda 2 farklı kızla oldu ama bayağıdır yaşamıyorum en yakını 4 sene evvel oldu. o zamandır tık yok. Arada flörtlerim yakın temaslar oldu ama cinsellik olmadı
Ben hiç hiç bir şey yaşamadım çirkin değilim. Fiziğimde kötü değil. Dediğin gibi güvenilirlik çok önemli. O yüzden de zor işte bulması
Ben tanışmak isterim de yakışıklı değilim doğrusu o kadar. Beğenmezsen moralim bozulur :D
Seni sanki hatırlıyorum ben eski konulardan
bi erkekle kıyaslasan kendini çok daha zor çünkü bi kadın aklına koyarsa buluyor. erkek napsın ben de çok az bulabildim denk gelmesi için çok çaba gerektiriyor
mesaj atmıyorsan gizliyorum tekrar ona göre bişey de :D
Hayatında doğru insanı bulmak kadar önemli bişey yok, şuana kadar karşına kimse çıkmadıysa demek ki kader seni doğru kişi için bekletiyor, bence biraz daha sabredip dua etmelisin hayatına girecek doğru insanı daha çabuk bulabilmen için 🙂
27 yaşında olduğunu yazmışsın. Daha zamanla inan çok şey yaşarsın. Yaşamak için ilk fırsatta özgür olduğunu anımsa ve ki senin dediklerine kulak asmadan yaşamak istediklerine odaklan
27 yaş mı çok yüksek benim bi tanıdığım 40 yaşında evlendi ya evlenmek istemiyorsan sevgilicilik oynamak istiyosan çok erkek var etrafta bunun için niye dert ediyosun ne güzel okul okumuşsun mesleğinde vardır yaşamın tadını çıkarsana
Cevap
89Cevap
Bence yaşarsın zamanla
Bende yaşamamiştim ama 24yasinda hiç beklemediğim biri nasibim olarak karşıma çıktı ve yaşadım aslında ben onu buldum ama o da elektrik yakiyodu bana.
Eğer istiyosan bu konuda sana yardımcı olabilirim çünkü 30 yaşından sonra her şey çok geç olabilir senin için
Nasıl yardımcı olacaksin
Ne geç olsun kafaya bak
😂😂😂
Kardeşim kendine gel. 😃 Yokuş aşağı boşa vitese alan şoför gibisiniz valla. 😃 O kadar okul diyor bir de. Siz okulu bunun için mi okuyorsunuz. Çift üniversite okudum. O kadar okuldan geçtim bu sevgili ayakları hiç aklıma gelmedi. Şimdi olmadı diye şu bu hiç üzülmüyorum hatta seviniyorum. Üniversite de herkes yolda kalıyor okul bitince. 😃
Ne güldüm Allah'ım sana geliyorum. 🤣🤣🤣
Şu yaşına geldin hiç mi bir şey yaşamadın?
Yok. Çok şükür kendimi biliyorum. Öyle sağa sola yazılmaz bunlar yani.
Biz yaşadıkta noldu ailesiyle tanıştıran adam bile kullandi atti. Kısaca evlilik öncesi böyle bi şey yaşarsan değerin 0 erkeğin gözünde.
Seninki kötü bir karaktermiş. Benim yaşayan çoğu arkadaşım o kişiyle evlendi
Sanirim disaridan cok soguk veya ulasilamaz gorunuyorsunuz ve bu nedenle de hayatinizda birileri olmadi. Bunu degistirmeye calisarak baslayabilirsiniz.
Small talk dedigimiz kucuk muhabbetler, kucuk gulumsemeler isinize yarayacaktir.
Kardeşim 80 yaşındaymışsın gibi düşünme :D , yaşın çok genç
Olur, bakımlı ol, fırsatları kaçırma...
Kız arkadaşınla veyahut yanlız Cafede otur, beğendiğinle göz kontağı kur.
Dışarı çık biraz
Saçmalama istersen önüne gelenle sevişilmez sonra şimdi olduğundan daha pişman olursun sözümü ciddiye al
İnan bana öyle heves ettiğin gibi bir şey değil ben çok pişman oldum ve psikolojim hala kendine tam gelemedi düşün sadece ö... PS oldu ona rağmen kendimi çok suçlu hissettim ve öyle farklı bir his değil filmler kandırıyor
Yani doğrudur ama beklentiyle de alakalı değil mi istediğin şeyi bilirsen o kadar yıpranmazsın
Ya illaki kendi kendine bile denemissindir onun gibi bir şey hatta hiç bir şey hissetmiyorsun bumuydu elini öp daha iyi hahahhah tobe yarabbim
Ya denedim de sürekli kendi kendine kötü hissediyorsun
Kızım zorla günahamı gireceksin yapma bence zaten evlilik yaşın biri çıkar gelir evlenirsin
Ben öyle inanmıyorum ya günah falan o yüzden bir engelim yok
Yanlış yoldasım ama banane ya senden
Yazmasaydın o zaman Allah Allah 😂
Hahaha hak ediyorsunuz gerçekten vermeseydin
@DEADLY_666 neyi vermeseydin buda başka alemde bacım karıştırdin galiba
Sana demiyorum
ayy dert ettiğin şeye bak. millet öpüşmüşte ne olmuş sanki. hangi şehirdesin? hangi okulları okudun bakim
Senin için dert değil çünkü sen yaşadın
Bunu diyen arkadaşıma öğretmiştim o geldi aklıma :)
dişil enerji çalışmaları yap ve kalbinin sesini dinle
Nasıl bir şey o
yani diyorki içinden ne geliyorsa onu yap. ömür kısa diyor
çok yüksek diyince bende baya bi yaş var sandım , 27 e çok diyorsan , senin piskolojin kafayi yemiş bu yaşta
Millet ortaokulda başlıyor
Yapmak için hiçbir şey yapılmaz, içinden gelmeden, biri bunu haketmeden, sahiplenilmeden harcama masumiyetini.
Yaşım daha küçükken öyle düşünürdüm ama artık sıkıldım bir daha bu yaşlara dönecek değilim istiyorum
En önemli kriter güven o halde.
oha yalnız yaşın cidden çok yüksekmiş, şurda ölmeye ne kalmış senin bir gözün topraktadır kesin yaa :(
Yaşa bağlı olmuyor ki bunlar. Denk gelirsin istersin koşul şartlar sana göre uygun olur yaşarsın. Takma kafana
O kadar mı önemli gez dolaş bir şeyler keşfet kültürünü genişlet aklınız fikriniz orada
Yapmadığımı nerden biliyorsun
Sanmıyorum
E sanma o zaman
Bende 34 yaşındayım hiç sevgilim olmadı gençliğim hep yalnız geçti hiçbir şey yaşayamadım aşkı hiç tadamadım sevgi ilgi değer görmedim geçmişim bomboş maalesef
Evlenirsin kocanla doya doya öpüşür sevişirsin
Tek bir kişiyle mi
Olucam ömür boyu o ilişkiye geçmeden önce biraz yaşantım olsun isterim
bence ahlak edep icin yaptıysan bu senin edepli oldugun yok elıme fıursat gecse yapardın deseydin birilerine sans ver hemen yarın yaparsın
Normal tabiki hormonların aşırı yükse yani libidon tavan durumda. Benim 18 yıllık cinsel tecrübem olmasına rağmen 20 gün seks yapmadıgım zaman gerilmeye sinirlenmeye başlıyorum aşırı yüksek libidom cünkü.
soruyu 19 mavili beğenmiş, biz erkekler çok ahlaklıyız asla cinsellikle işimiz olmaz, sözü tecelli etmiş burada :D
Doğru zaman doğru kişi önemli yaşasaydın belikede pişman olurdun?
Belki de ama bilmiyorum ki ihtiyaç da sonuçta
Öyle tabi ki ama denenebilir gene de
Şart ta değil dert etmenize gerek yok evlilik nasip olursa misler gibi helalle olur
He helal de kesin beni bekler
Bekler. Sen niyeti sağlam tut, doğru ol, doğruda kal.
Sen yarı yabancı mısın? Yarı rus, yarı alman gibi.
Ne alaka
Bu soru avrupalı ve amerikalı bir kızın soracağı soru gibi. Gurbetçi de olabilirsin.
Hahaha yok değilim ama dinim farklı evet
Hristiyan mısın?
Evet
Ben seni tanıyorum galiba nickin'in baş harfi B mi?
Yok
KS den şimdi seninle iletişime gecicek ender muhafazakar kardeşlerim gelir yaşamama bak işine hayatına sarıl
Oda senin özgüvensizliğin :D bundan sonra olur umarım merak etme.
Evet işte o yüzden olmadı inşallah yoksa içimde kalacak artık
Yani bunlar ekşi bir şey ama bunun içinde bu kadar üzülme. Sen kendinin farkında ol yeter.
Yok daha neler o kadar da değil deneyimlemek istiyorum sadece
Denedim denedim öyle yetmiyor ben de isterdim sevgililerim flörtlerim olsun şu yaşa kadar
daha yaşın genç yaşıyacağım çok şey olur böyle karamsar olma illa hayatına biri gelir
Dünyanın sonu muamelesi yapmanızı gerektirecek bir neden değil ama.
Nikah masanızda imzayı atıncaya kadar kendinize hakim olun...
Ben de yaşamadım gayette normal bir durum umrumda bile değil
Yaşın değil libidon yüksek Mantıklı düşünmen gerekir
Bunu dert etme seni öpecek birisi yok demekki illaki olacaktır hayat arkadaşın
niye çokmu çirkinsin yoksa çok mu soğuk ya da sıkmabaş falan mı?
İyi bi partner bulmalısın ilk ilişki çok önemli
Detaylı bilgi istersen yaz
Sence sorun nerede?
Çekici mi değilsin? Neyin var sence?
Güvenilir bir partner bulabilirsin sadece bu durumlar için gizlilik esaslı gorusme
ne güzel işte evlenince yaşarsın tabi evlenebilirsen :D
Bende senin gibiyim bak...
Sinirden dert yanıp sohbet edlim mi ☺️
Yazmanı bekliyorum sabahtandır
O kadar güzel değilsindir güzel olsan o kadar okulda erkekler peşinde koşardı
Yani çok aşırı güzel değilim ama çirkin de değilim ancak özgüven sorunlarım vardı
Fiziğimde kötü değil gerçekten spor da yakıyorum
Boyum 1.67 kilom 61 şu an
Ya ben de çekingenlik vardi
Şimdi o kadar kalmadı ama inan ki bak çalışıyorım iş yerinde düzgün erkek yok
Avcılar var da işte ısınamıyorum onlara 😂
İst
Yok özele gittim de işte korona vs birde başka şeyler hem uzadı hem işte uzak kaldım vs
Evlen kendine ben de senin gibiyim. Hem günah biliyorsun bence sahan iyi böyle prenses gibi hissdiyprım sende öyle hisset
Bence evlendiğin insana sakla kendini ben yaptım bin pişman oldum sakııınn!!! Marifet değilllll
Neden pişman oldun ki
niye kendini herkesle yatan bi erkek için saklasın ki çok saçma
@hastagSUSAMAM aynen öyle
Hediye paketimiyim ben adam kesin saklamıştır bana
hee erkekte yattığını itiraf edecek sanki dimi saf
Gerçekten inanıyor musun buna? 27 yaş üstü hiç bir şey yaşamamış erkek?
bu erkek galiba o kadar savunduğuna göre
yüzde 1 lik kesim için lades yapmaya gerek yok
Yani bilmiyorum açıkçası çok zor şu devirde… e o yaptıysa da ben niye bekleyeyim istekse onda da var bende de…
Kaç yaşındaydı ama tanıştığınızda inan yaşım küçük olsa tamam şu an için diyorum
o olucakta tek kriter o değil sonuç olarak zor belki tipsiz biri belki kaba belki iyi biri değil
Öyle olur da ona da denk gelmek lazım işte öyle olmuyor yoksa düşünsene o her şeyi yapmış olacak ben hep istekle kalıcam çok kötü dengesizlik ve haksızlık bana göre
@hastagSUSAMAM ee dört dörtlük insan yok maalesef
işte o yüzden öyle erkek bulma ihtimali de iyice düşüyor bulsan bile uyuşma olmaz belki
@hastagSUSAMAM aynen ama çok partneri olmamış insanlar var tabiki
değişik bi yaklaşım olmuş bu kadar arzulu görünürken sebep neydi
Yaşın kaç. elbette normal Sen böyle nasıl idare ediyorsun çok saçma
Zaten geçici haz değil mi şuanki konumuna bişey katmıo
Yardım edebilirim nerede yaşıyorsun ki hiç kimse olmadı hayatında
Durumunda kötü birsey yok moralini bozma, yasin daha çok genc
Bende hiç bir şey yapmadım elim bile kimsenin eline degmedi konuşmak istiyorsan yaz
Aynı durumdayım biliyor musun bence bunu bir düşün ve değerlendir
Lütfen
Evlenebilirsin
Hayattım boyunca tek bir kişiyle olmak istemiyorum işte
o zaman birini bul ve ne istediğini söyle
“Her dua nasibine, her nasip vaktine esirdir.”
boşa yaşamışın resmen
Aynen tipimi görsen öyle demezdin
Ben kendimi yükseklerde sanmıyorum ki
Üniv nerde okudun 😂
İst
İyi dayanmışssın 😂
Dayanamadım işte
Dayandım diyorsun sndk
Başlangıç olarak aynalarla öpüşmeye başla.
Yok
Ndrbkenemdskhdkssmndnd
19 yasina kadar herseyi yasamakdan daha iyidir, sesiz sakin hayati arar olduk
okullar ne alaka
Seksting denemelisin
Aynı şehirdeysek eğer... neden olmasın. 😉
Tercih meselesi
yaşayın, tutan kim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?