Yaşım çok yüksek ama hiçbir şey yaşamadım, sinir olmaya başladım. Normal mi?

27yoim o kadar okullara gittim olmadı öpüşmedim bile ne yapıcam

Güncellemeler
+1 yıl
Çok istekliyim ve içimde çok şey kaldı. Şu andan
İtibaren başlayıp yaşamak istiyorum denk gelen begendiklerimle
Yaşım çok yüksek ama hiçbir şey yaşamadım, sinir olmaya başladım. Normal mi?
Cevapla