Kin ve nefret olmadan gelişemez miyiz yani beni tetikleyen ve daha akıllı yapan şey akılsızlardan nefret etmek ve uğraş vermek?

Yani sevgiyle anlatmak varken tartışarak daha fazla şey öğreniyoruz sanki nedn böyle? Moralimiz de bozuluyor aynı zamanda.

Kin ve nefret olmadan gelişemez miyiz yani beni tetikleyen ve daha akıllı yapan şey akılsızlardan nefret etmek ve uğraş vermek?
Cevapla