Yani sevgiyle anlatmak varken tartışarak daha fazla şey öğreniyoruz sanki nedn böyle? Moralimiz de bozuluyor aynı zamanda.
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çevren ve ya diyolog ta bulunduğun kişiler böyle kişilerde muhattap bile olma derim
İnstagram kitlesiyle tartışmalardan sonra Böyleyim 😅😅
İnsanlar anlamıyor knk sataşıyor illaki.
Ben bir şey öğreneceksem bile nefret ettikleri için öğreniyorn resmen sataşanlardan öğreniyorum düzgün insan yok
Ya gereksiz topluluklardan uzak dur bence söylediklerin karşındakinin anladığı kadar, kapasitesi az bişeye fazla bişey diyemezsin anlamaz çünkü işine geldiği gibi devam eder konu olacak bişey bile değil emin ol :)
Halbu ki sataşacak ne var ahh dünya iyiler için çekilmez biyer artık :)
Kesinlikle. Sonra ben hırçınlıgın faydalı olduğunu düşünmeye başlıyorum öyle kişilerle bir şeyler öğrenirsem. Ama onlardan pek bir şey öğreneceğimiz sanmıyorum ya. Öğrtecek olsa dili sakın olurdu bir kere. Hırçınlar neyi savunuyor ki bukadar dimi sanki anlamam lazım 😂😂
İnsanlar birbiri ile savaş halinde neden böyleler anlaması güç, ne öğrenmek istiyosun mesela ne katmak istiyosun kendine?
Ben insan ilişkileri kadın erkek ilişkileri hakkında kadınları içimden geldiği gibi savunuyorm. Mesela diyorum ki erkekler çok sert ve kırıcı bu yüzden poligamik olan erkekleri sevmiyorum sevemiyorum aldatma ihtimalleri poligamik oldukları için daha çok güvenemiyorum diyorum. Adam geliyor diyor ki seni zaten düzgün erkek bulmaz. Sataşıyor işte. Erkeklerden vazgeçme ihtimalim olan cümle yazmışım iyice vaz geçiriyorlar. çünkü hala sertler ve kendini üstün sanıyolar. Ben erkeklerin hormonları dolayısı ile daha sert ve daha anlamaya uzak olduklarını bu yüzden üste çıkıp haksızlık yaptıklarını söylüyorm. Hala sataşarak kırarak geliyorlar. Kadınları savunduğum için sırf batıyor. Öyle ama kadınlar daha naif onlar aldatmıcak olsa kadın olurdu en başta. Ama erkekleri paramız olunca bırakırız tabiki çünkü poligamiksiniz diye bi cümle kurduğum için erkekleri kullanan biri diye algılıyorlar hemen. keşke doğaları gereği onlardan vazgeçmiş biri görselerdi. Ben de üzülüyorum çünkü çok eşli oldukları için. Kafama çok takmış durumdayım bunu. Ama hemen seni güçlü erkek bulmaz tribine giriyorlar. Ben erkeklerden şüpheliyim alışmak istiyorum bana güçten bahsediyorlar
Bu durum artık kadın ve erkekte yarış haline geldi diyebiliriz, hepimiz bişeyleri savunurken, kendimizi haklı gördüğümüz için karşı taraf düşüncesine pek önem vermiyoruz, önemli olan bu konuda empati yapabilmektir olması gereken budur çünkü, aldatma ihtimali erkeklerde bulunduğu kadar kadınlarda da çok fazla bulunmakta bu devirde, güven meselesi ise tamamen karşı tarafın hal ve hareketlerine bağlıdır, belki de geçmişte yaşanılan bişeyler sizi bu güvensizliğe itmiş olabilir, ama hepimiz aynı değiliz yine de :) Düzgün erkek bulur zor bir ihtimal değil bu seni biraz kızdırmak istemişler sanıyorum, uzak olmaya değecek ve ya böyle kişileri kaile alacak halin yok ki :) kadınlar evet naif narin varlıklar, ancak bizi bile perişan edebilecek bir güce sahipler, ekonomik özgürlük ister kadın ister erkek olsun hepimiz de bir özgüven sergiler önemli olan bunlar olsa dahi bişeyleri paylaşabilmek, sohbet edebilmek, yeni bişeyler katabilmektir bunlar yoksa zaten ekonomi durumu iyi olsa kaç yazar olmasa kaç yazar, şüphelerini kır derim ama bunu için zaman gerekli :)
Karaktere bağlı olduğunu herkes biliyor ben de dahil ama dediğin gibi yarış var benim tarafım da belli yani özellikle hayatım boyunca anlaşılmayan biri olduğum için alınganlıgımı erkeklerin üzerine yıkayım bari en azından destek alırım diye düşünüyorum alıyorum da destek çok farklı düşünüyorum çünkü. Ama moralimi de bozuyorlar gelip özelden sataşıp.
Anlaşılmak istiyorum zaten hırçınlarla beynim gelişemez. Anlayacak olanı bile soğutuyorlar.
Yani herkes tutturmuş doğamız böyle diye felan ben de kadının doğasına değinince baya batıyo ben sadece erkeklerin doğasını tam bilmiyorum ama yine de anlamak istedikçe erkeklerin üstünlük yarısını görüyorum. Özellikle kadınları anlamayıp bizi değiştirmeye çalışıyor kadınlae diye bile tribe girmişler sonra bizi değiştirip gidiyorlae güvenmeyin diyorlar böyle saçma canım şeylere inanan insanlar çıkmış. Tm belki gücümüzden korkuyorlar bazıları da haddini bilmiyor kdınlar diye üste çıkıyor ve bazıları kadınların yaptıklarıının kendileri ile alakalı olduğunu anlamıyor. Ben diyorum ki tüm kadınları olarak erkeklerin göz ile bile aldattıgnı biliyoruz çünkü dünyada bakılarak aldatılcak en fazla kadın mevcut dimi. Bence öyle. Yani neden aldatma ihtimalleri daha yüksek olan varlıklar bizim aldatmamıza takılı kalmiş anlamıyorum asıl üste çıkmak budur bence.
Hep öyle olur bize hıyar olanlar denk gelir
İnsanlar genel olarak tartışarak daha çok öğreniyorr ya kişiliklerine hakaret olarak mı algılıyorlar bilmiyorum ama algılar açılıyor birden 😅
Valla tartışmak gerekmiyor konuşmak lazım bunun yerine sorunları oturup aklı selim olarak ben karşıyım insanız biz neden ses yükselsin birisi kırılsın?
Evet kesinlikle. Ama algıları kıyasladım ben de bilmiyorum yanılıyor muyum sakın olsalar da aynı şekilde anlamaz mıyım ki
Sakinlik her zaman iyi ifade etmek her zaman gerçekten iyi olgunluk her zaman güzel bir şey.
Konuşarak inan herşeyi anlarsın cümleleri nasıl kuruyorsa anlamadığında açıklama istersin öfke halinde açıkla desen ne olacak mesela
Evet sonra aklımıza bir şey takıp giderler. Meraklı biriyim zaten. Bir şey sallar mesela hiçbir yerde de o kişinin bakış açısından bulamam ama o kişi de okadar kötü ki bakış açısını açmıyor bile kibirli çünkü basit cümleler kurup daha mantıklı şeyler diyip açıklamadan gidiyorlar. Kendini beğenmişlik amaçları öğretmek değil. Biz de anladımız kadar kalıyoruz öyle hiçbir şey demesin mümkünse öyleler. Meraklı akılları şüphede bırakıyorlar. Samimi olup da ayrıntı soramıyorum da
Öyle insanlarda zaten uzak dur bu ne sana iyi gelir ne ona ortada bir şey de oluşmaz bir birini sorgulamadan başka bir işe yaramaz bu ilişki adam olan aklında bir şey bırakmaz sana ne örnekler verebilirim bununla ilgili kendi hayatımdan kesitler halinde.
Seni yorana değil sana koşana değil seni hissettirene iyi gelene değer ver ki cenneti yaşa bu dünyada
Evet çok doğru :)
Umarım güzel insan denk gelir bize.