
Yavaş yavaş havalar soğumaya başlıyor garip bir his sarıyor beni sanki yeni mevsimle ben de yenileniyorum ya da yavaş yavaş eskiyorum orası biraz karışık 😀😀

Yavaş yavaş havalar soğumaya başlıyor garip bir his sarıyor beni sanki yeni mevsimle ben de yenileniyorum ya da yavaş yavaş eskiyorum orası biraz karışık 😀😀
Vermiyor maalesef.. yani sadece mevsimler ve değişim yeterli olmuyor.. bunun için bir ton şansın yardımına ihtiyaç duyuyorum oda bende hiç olmadı zaten :D :D Günooo
Cevap
12Cevap
Vermiyor yenilenmek için kafayı resetlemem lazım o da imkansız
Veriyor saç rengimden başlıyorum :D
Pembe gönlüm sende 😅
Ciddi ciddi pembiş olamam :D
Kandın mı bana 🥺
Eh nihayet jsdk :D ne zaman gelelim?
Senin eve :D
Bir acı kahveni içmeye djdj
Bu bir sebeptir ama engel değildir djdj
😃 neyse balküpümmm 🌸 iyi ki varsın
Hepimiz eskiyoruz ya vallahi yaşlandık. :D
Mevsim geçişleri olmasa aslında çok daha yenileniyorum. :D :D
Evet, veriyor. Ama nedense her şey aynı. Sadece his olarak kalıyor ben de :))
Güzeldir mevsim geçişleri.
Görende çağı kapatıyoruz sanır.
Bana sadece çok sevilmek o hissi veriyor ya niye ki 🥲
Her gün yenilenme hissi yaşıyorum. 😃 Yalnız yağmur havaları başka oluyor. Böyle insan kendini pamuk gibi hissediyor.
Güneş her sabah doğduğunda bu his oluyor genelde
Yeni bir gün yeni bir şans yeni bir heyecan yeni bir umut
Yazdan sonbahara çıkınca kendimi buluyorum sıcak havalar hiç benlik değil
İlk bahar ve son bahar bende çok etki yaratıyor :))
veriyor o kadar kış gelsin üşüyeyim diye dua ettim ama daha şimdiden hastalanmaya başladım napcaz bilmem 😂😂😂
Yok vermiyor sayin süve, size veriyormu?
Cevap vermedin sen ver bende solerim
Yoo okudum soruyorum, karisik demdinmi net cevap yok.
Kış adamıyım valla soğusun yaz hiç gelmesin
Yok o kadar valla kış ayı süper
Ben ilkbaharı çok seviyorum o zaman gelince mutlu oluyorum
Her mevsim de yenileniyor ama her yeni yılda yaşlanıyoruz
Havalar deyişti ben hsata oldum garip deyil girip oldu havalar garip yerine grip lere bulaştı😒
Hayır. Ama kış geliyor mutluyuz
Sonbaharı sevmem karamsarlık çöktü bana 😝
Vermiyor
Evet veriyor değişik garip hissettiriyor.
Aynen bendede oluyor. Tüm imsanlarda oluyodur diye dusunuyorum.
Sevemiyorum kış mevsini?
Her gün değişmiş olarak uyanıyprum
Veriyorr
Yoo vermıyor
Hayır sadece duygularım ile oynuyor
Hasta oluyorum ben
yaşam şeklimiz değişiyor biraz
Evet ya bencede öyle
Veriyor evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?