23 yaşında bir kız 6 kişilik daracık yurt odasında yaşar mı?

Arkadaşlar bi türlü hayatı yaşayamıyorum evde annem her gün küfür hakaret ediyodu beddua ediyodu buraya gelirken umutlu geldim mutlu geldim anneme de mesaj yazdım senin gibi şeytanı yüz kez özür dilesen affetmem Allah korkunun olduğunu düşünmüyorum riyakar yalancı şeytan yazdım engelledim yurda geldim 8 saatlik yolun sonunda ve bir girdim daracık oda tek kişilik oda resmen tek kişilik odaya 3 ranza koymuşlar ben burada yaşayamam ya bi de oda arkadaşlarım hiç bakımlı havalı tipler değil hepsi 2005li ben 23 yaşındayım benden 4-5 yaş küçükler yemekhanenin içinden kediler geçiyor ve ben kediden korkarım kapalı alanda kedi olması ne demek korkudan yemek yiyemem çok zor çok son senem ama ben okumak istemiyorum evlenmek istiyorum ve ben zengin olmadığım için de zenginin benle evlenmesi zor

Güncellemeler
+1 yıl
Devletin yurdu bura düşünebiliyor musunuz devletin yurdunda tek kişilik odaya 3 tane ranza sıkıştırılmış. devlet hindistana doğru gidiyor bence
Güncellemeler
+1 yıl
Hep lüks hayat hayal etmiştim lüks takıntım var
23 yaşında bir kız 6 kişilik daracık yurt odasında yaşar mı?
Cevapla