Güncellemeler
+1 yıl
Devletin yurdu bura düşünebiliyor musunuz devletin yurdunda tek kişilik odaya 3 tane ranza sıkıştırılmış. devlet hindistana doğru gidiyor bence
Güncellemeler
+1 yıl
Hep lüks hayat hayal etmiştim lüks takıntım var
Arkadaşlar bi türlü hayatı yaşayamıyorum evde annem her gün küfür hakaret ediyodu beddua ediyodu buraya gelirken umutlu geldim mutlu geldim anneme de mesaj yazdım senin gibi şeytanı yüz kez özür dilesen affetmem Allah korkunun olduğunu düşünmüyorum riyakar yalancı şeytan yazdım engelledim yurda geldim 8 saatlik yolun sonunda ve bir girdim daracık oda tek kişilik oda resmen tek kişilik odaya 3 ranza koymuşlar ben burada yaşayamam ya bi de oda arkadaşlarım hiç bakımlı havalı tipler değil hepsi 2005li ben 23 yaşındayım benden 4-5 yaş küçükler yemekhanenin içinden kediler geçiyor ve ben kediden korkarım kapalı alanda kedi olması ne demek korkudan yemek yiyemem çok zor çok son senem ama ben okumak istemiyorum evlenmek istiyorum ve ben zengin olmadığım için de zenginin benle evlenmesi zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
her şey zamanla çözülür, her şeyi aynı anda düşünüp kendini hapsetme. Adım adım okulunda ilerle, önce bir adım at sonra diğerileri olur
İnşallah
Zonguldak unisinden mi bahsediyorsun yoksa 🤣
Yok Akdeniz
Göz rengin nedir
#Mirliva
Hayırlısını iste zenginden önce
5 kişi kalıyoz bizde muğladan selamlar 😅
O oda o kadar dar değildir
3 baza 1 ranza var ama yandaki çocukla kollarımızı uzatsak dokunurz
Allah jsöxööxösmsmskkskslslsjsj aşşaıdaki yoruma koptum mastürbasyon. Mevzusu aklı fikri 31 de ya
Abaza işte.
Çok güldüm başıma bi iş gelecek
Nesine gülüyorsun malın ya ben oturacak yer bulamıyorum adam günde yarım saatlik bi andan bahsediyo
Onun için 3 dk neyse xklxlxkxjxjjs
Bilmiyom ben çok güldüm nedensee
Dur farkettim geldim her gün mu yapıyon seninde aşşa kalır yanın yokmuş jskdkdjd
Hayır la ben ayda bir yapıyorum o abazanın zihnine göre düşündüm günün kalan 23 saati bi insanın napçağını düşünmüyor
He inş öyledir çünkü denk geldi hergün 3 4 posta atan bi kız dedim yuh kuruyacam oran dedim
Ya ben burada ne derdindeyim sen nedne bahsediyorsun senin de zihnin aynı
Ne alaka ben git yap mı dedim özele gel mi dedim aa manyakmıdır nedir
Hayır ona taktın benim günün diğer 23 saati napacağımı düşünmüyorsun
Yurtta çok vakit geçirmiyom ki ben o yüzden sorun etmiyom sabah çokarken kahvaltımı yapıpıkıyom akşam yemeğimi yiyom duş vs yatıyom
Yurt otelden farksız sadece uyumak ve yemek için 8 10 saat duruyo
Sabah erkenden uyanırsın ama
Evet saat en geç 8 de uyanırım
Gece?
1 2 bazen uyuma
Uyumam*
Bişey sorcam yurttan sadecw okula çıkan tiplerden misin
Oo ams uyumamak çok zor gün içinde sarhoş ediyor
Bişey olmuyo ya akşam üstü 1 saat kestiriyom geçiyo
Rahat ol çözülür
Nasıl çözülecek
Herşeyin bir çözümü var gidersin dört kişilik yurtlara başvurursun zamana bırak
İşte onu babişkomun kabul etmes gerekiyor
Onunla ne ilgisi var kyknın da dört kişiliği var
Canım ben bilmiyo muyum geçmeyi buradakiler çok yoğun bizim üninin 3-4 tane Kyk yurdu var daha da çıkmadı insanlara Akdeniz burası
Farketmez bilip bilmediğini bilmem herşeyin yolu yordamı var becerikli olursan mesele yok
Ne beceriklisi ne alaka
Ya çok alaka orada oturup ağlayacağına harekete geç git başvuru yap açılınca alıyorlar hepsi bu almadılar mı bir daha yap
La anlamıyor musun Akdeniz çook büyük üni daha bugğn sordum kadın senin gibi çok var çok yoğun yurtlar dedi anca 4 kişilik odadan biri 6 kişiye geçmek isterse olur dedi o da çok nadir ve ban sinek gelmex
mastürbasyon bile yapamazsın ya
Derdin bu mu awk
Benim değil senin derdin 😄
Benim derdim o olsa buraya yazardım benim derdim uyku rahatlık konfor yemekhanede kedinin rahatsız etmesi
O zaman ne yapıp edip eve çıkacaksın
Ne yapıyım zengin erkek bulamıyorum
Fiziğin kötü mü
Çok iyi fiziğim
Taktik vereyim özelden yaz