Tanıştığıma memnun oldum lafını kullanır mısınız, sizce de çok yapmacık değil mi?

Belki ben memnun olmadım nazik olmak için memnun olup mee to yapmak gerekli mi sahiden? 😄
Tanıştığıma memnun oldum lafını kullanır mısınız, sizce de çok yapmacık değil mi?
Cevapla