Kimsenin bilmediği birkaç suç işledim ve vicdan azabı çekiyorum her gün. Gidip itiraf mı etmeli miyim yoksa psikoloğa mı anlatmalıyım?

21 yaşımdayım ve geçmişte birkaç suç işledim. Her günüm vicdan azabı ile geçiyor. Her şeyden elimi eteğimi çektim, üniversiteyi bile bıraktım. Artık iyi hissetmiyorum psikolojim o kadar bozuk ki her gün hasta gibi hissediyorum karnım ağrıyor, midem bulanıyor, kusuyorum. Zaten 6 tane falan psikolojik sorunum olduğu için yatışım istenmişti. Acil tedavisi gereken sorunlar bunlar. Tek düşündüğüm in*i*ar e*mek. Sizce ne yapmalıyım? Lütfen saygı içerisinde cevap verin.

Kimsenin bilmediği birkaç suç işledim ve vicdan azabı çekiyorum her gün. Gidip itiraf mı etmeli miyim yoksa psikoloğa mı anlatmalıyım?
Cevapla