
Öfkelendiğin zaman ne yapıyosun. Nasıl başa çıkıyorsundur.

Öfkelendiğin zaman ne yapıyosun. Nasıl başa çıkıyorsundur.
sigara içerek çünkü sigara bana çok iyi geliyor beni rahatlatıyor biraz bunun dışında da film dizi izliyorum kafamı başka şeylere verdiğim zaman odaklanmam ve kendimi sakinleştirmem çok daha kolay oluyor.. hiç olmadı spor yapıyorum bu şekilde sinir atıyorum veya stres
Kızıyorum bağırıyorum çağırıyorum yanımdakileri karşımdakini kırıp döküyorum sinirim geçtikten sonra Karşımdakinin kırıldığını fark ettiğim anlamışıyorum sonra saatlerce özür diliyorum kendimi affettirmeye çalışıyorum Bunu aşamadım aşabilenlere de helal olsun
Eskiden bende öyleydim sonra felsefe okumaya başladım be zamanla. Kayboldu
Simdi de aşırı sakın biriyim
Deniycem saolun peki öneriniz var mı
Böyle Buyurdu Zerdüşt
Friedrich Nietzsche
Teşekkürler🙏🙏
Cevap
4Cevap
Öfkem kısa sürüyor saman alevi gibi ama gerçekten sinirlendiğimde gözüm kör oluyor resmen. İşte o zman sinirime hakim olamıyorum...
Alamıyorum. Olduğum ortamdan uzaklaşıyorum ama kontrol altına almak için.
Sevmediğim biriyse kırıp dökerim. Sevdiğim biriyse sinirden ağlarım
Susarak
Sporl
Alamıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?