Burdan Hatay'a sevgiler saygılar sunuyorum 🙋
Hayvan sever insanlar benim için herzaman önde gelir peki sizin var mı böyle evinizde baktığınız küçük dostunuz?
Burdan Hatay'a sevgiler saygılar sunuyorum 🙋

Benim evcilim yok maalesef ama hayvanları çok seviyorum Hayvan sever insanlar, benim için de her zaman önde gelir. Hayvanlar, bizim dünyamızın bir parçasıdır ve onlara karşı sorumluyuz. Onları korumak ve onlara iyi bakmak, bizim insan olmamızın bir parçasıdır. Hayvan sever insanlar, genellikle daha şefkatli, merhametli ve empatik olurlar. Onlar, dünyanın güzelliğini ve değerini takdir eden insanlardır. Hayvanlara yardım etmek, onların hayatlarında önemli bir amaç duygusu verir. Hayvan sever insanlar, toplumumuz için çok değerlidir. Onlar, dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek için çalışıyorlar. Hayvan sever insanlara değer verdiğinizi duyduğuma sevindim. Onları desteklemeye devam edin, çünkü onlar dünyanın ihtiyacı olan insanlardır. Bir sokak hayvanını besleyen birini gördüğümde, onlara gülümserim ve teşekkür ederim. Hayvan hakları için çalışan bir derneğe bağışta bulunurum. Hayvanları korumak için düzenlenen etkinliklere katılırım. Hayvan sever insanlar, dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek için çalışıyorlar. Onları desteklemeye devam ederek, onların bu çabalarına katkıda bulunabiliriz.
Hayat devam ediyor ve herkesin başına gelebilecek şeyler bunlar. İnsanız ve sevgi ve merhamet, iman ve insanlık doluyuz ve konu asla şişirilmesin. Hayvanları da, insanları da çok seviyoruz. Tüm kusurlarına rağmen daima da kapılarımız açık. Affetmeye de, affedilmeye de, affettirmeye de açığız ve asla da vazgeçmiyoruz. Muhabbet kuşumuz var, kedim de oldu zaman zaman. Keşke hayatımda ki kadınım da biraz değişse, farklı olsa idi. Hep yaktı, hep yıktı, hep engel oldu, hep mahvetti. Doya doya yaşayamadık yani hayatın bu denli güzel ve tatlı ve masum ve alabildiğine sevgi dolu anlarını. Sana ve yüreğine kocaman öpücük konduruyor ve ayak ta alışlıyorum. İyi ki varsın bebeğim...
Maalesef yok. Ama olsun çok isterdim 🤗 Ailem pek sıcak bakmıyor maalesef
Doğrudur gülüm hem maddi anlamda hem manevi anlamda imkanlar olması gerekiyor bakımı yemesi içmesi aşısı vss inşallah bir gün oda olur zamanı gelince
İnşallah abla ben de zamanını bekliyorum 💚💛🌺
Hadi inşallah 🙏 zamanı gelince olur merak etme
Teşekkürlerr 😘😘
Rica ederim 🙋❤️🙋💙🙋💛🙋💚🙋

Buda bizim kurumun maskotu sjsjsjaj
Yaa çok tatlıymış bu küçük beyin ismi ne peki
Ya yerim ben onu maşallah 🧿
İsmide guzelmis yakışıklı beyin
Tarçın koyduk
Bu yavrum Şubat 'ta Hatay depreminde enkazdan sağ çıkarılmış sahipleri rahmetli olmuş orada görev yapan bir tanıdık vasıtasıyla haberdar oldum görünce bilmiyorum onu sahiplenmek istedim bana geldiğinde 3 aylık yavruydu benim için çok özel bir köpek Ogün bugündür bizimle yaşıyor o bize biz ona alıştık umarım bundan sonraki hayatında çok mutlu olur evime neşe getirdi 2 evladım bir kedim vardı şimdi 4 tane evladım oldu 🤗
@fesfs Ablası çok tatlı bu küçük bey ama çok fenaa bir görsen çok yaramaz biryerde durmuyor çok oyuncu bir köpek 🐕
Amin canım cümlemizden inşallah 🙏
Seni güzel yüreğinden öpüyorum 😘😘
Cevap
29Cevap
Geçmişte üç defa kedi sahiplendim. Kısırlaştırmadığım için ergenlik çağına grlincr kaçıp gittiler.
Çok üzüldüğüm için artık yeni bir kesi sahiplenmiyorum.
Kedi beslerdim böyle şişman bir kedim vardı sonra çalışmaya başlayınca saatlerim şaştı eve gelis girişlerim değişti azaldı bakım imkansız hale geldi sonra kedime baktım böyle eski enerjisi kalmadı anladinki. ihmak. etmisim onu sonra onu aldım anneme götürdüm hem arkadaş oldu ona hemde biraz spor hocası oldu ona bazen gidiyorum üzerime atlamaya çalışıyor ama kilo olunca dizime sarılıyor 😀 hayvanlar güzel arkadasdir yalnızlar için nasıl bir anne bebeğine bakıyor salınıyor herşeyden hayvanlarda öyle evlat gibi gerçek. olmasada manevi anlayana güzel bir dost
Gerçekten öyle gerçek evlattan hiç bir farkı yok, seni anlıyor dinliyor ama abisi bir görsen çok tatlı bu küçük bey ama çok yaramaz biryerde durmuyor çok oyuncu
Yaramaz lar evet anneme spor yaptırıyor 😀 birde uyanınca uyandsin herkes diyor 😀
Aynen öyleler gerçekten akşam olunca birde kedim var evde Allah'ım yarabbim ordan oraya koşuyorlar ordan oraya kavga ediyorlar çocuk gibi birde onları ayırıyorum
Ama beni heo kapıda bekliyor görünce hemen üstüme atlar koltukta otururken gelir dizime yatar uyur dedim ya gerçek çocuktan hiç bir farkı yok
Kapıda bekleyen çocuklar 😊😊 ne güzel yalnızlığa birebir
Öyle gerçekten insana arkadaş oluyorlar ve seni çıkarsız seviyorlar
Peki bu yavrumun hikayesini biliyormusun
Bilmiyorum neymiş hikayesi
Güncelleme kısmına yazdım canım
Şimdi okudum Hatay depreminde Adıyaman da marasta görev yaptım bu tür sahiplenme olayalarina şahit oldum tebrik ederim seni güzel bir hareket 👏👏
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏
Rica ederim ponçik 😊
Hatırlıyorum. Gönlümde yer verdiğim, her gördüğümde yanaklarını ve gözünü sevdiğim bir sürü hayvan var. Ama evde beslemek nasip olmadı. Yanımda olsun ve onu seveyim istiyorum ama bir yandan da hakkına girmiş olurum. Çünkü doğa onların doğal yaşam eviyken minnacık bir yerde hapsetmiş oluyoruz..
Doğrudur canım saygı duyarım hayvan sevmek sadece evde bakmak demek değildir ki zaten sokakta bir canlıya bir kap yemek su vermek te aynıdır , asıl sevgi onlara zarar vermemektir
Bende seni o güzel yüreğinden öpüyorum 😘😘 iyi akşamlar
Kesinlikle öyle. Teşekkür ederim, hayırlı akşamlar ☁️
🙋🙋🙋
ellerinden yalar ablası o benim canım oğluşum Annem köpeğime kafayı takmış durumda benim evimde köpeğimle yaşamak istemiyormuş bende eceliyle ölene kadar köpeğim bu evden gitmeyecek sen istiyorsan gidebilirsin bugün annem gitti kocam öldü 15 gün boyunca oğlum bir şey yiyip içmedi mezara gidince hala ağlıyor eşim için kendi çocukları o kadar ağlamadı üzülmedi "Bir köpeğin dostluğu, bir dostun köpekliğinden iyidir."
Evin içinde beraber yaşadığım bir evcil dostum yok. Son zamanlarda fazlasıyla kedi ve köpek tüyü beni etkiliyor o yüzden çok fazla samimi olamıyorum. Ancak her gün bahçeye gelen kedilerim var onlarla iyi anlaşıyoruz
Doğrudur canım hayvan sevmek illaki evde bakmakla olmuyor ki zaten dışarda bakmak , ona zarar vermemekte önemli
Onlar Allah'ın dilsiz kulları. Hayvanlara merhamet etmeyene Allah'ta merhamet etmez.
Aynen öyle çok haklısınız 👍
Köpek baktım yıllarca evde ama bir daha asla bakmam köpek evde zor kedi candır
Doğrudur canım hem maddi hem manevi anlamda imkanlar dahilinde oluyor her şey
2 tane deli kedim var dun aksam biri balkondan atladi tutucam diye bende dustum balkondan :)
Aa geçmiş olsun bir şey oldu mu bari
Bisi yok sirt ustu topraga dustumde kedimin bacagi incindi kucuk fistiga alci yaptim kendim :) kirilmamis incinmis cok tatli gezio evde :) bide uyurken isirmasa super olcak
Bana yazarmisin bi rica etsem
Tekrar geçmiş olsun çok şükür iyiyseniz bir sıkıntı yok
hele hele tipsize bak söyledin mi buna aşıya gittiğinizi
Hayır söylemedim 😂 gitmez ozaman veterinere gidincede hemen kaçmak istiyor zaten 😂
😂😂
Bu küçük beyin hikayesi var biliyormusun oyuzden benim için çok çok özel bir köpek bu
Birde kedim var ( Ankara kedisi cins kedi )
Bu yavrumuz Şubat ayında Hatay deoreminde enkazdan çıkarılıyor sahipleri rahmetli olmuş enkazda bu yavrum kurtulmuş orada çalışmaya giden bir görevli tanıdığım vasitasıyla ondan haberdar oldum yuva arıyorlardi bende resmini görünce bilmiyorum bir tuhaf oldum ve onu sahiplenmek istedim Hatay'dan İstanbul Pendiğe getirdiler ordan gidip aldım aşılarını yaptırdım kimlik çıkarttım vss ilk günler çok korkuyordu çok sakindi sonra o bize alıştı biz ona alıştık onu mutlu edebilmek için elimden gelen herşeyi yapıyorum 2 evladım var bir kedim vardı şimdi 4 tane evladım oldu geldiğinde 3 aylık yavruydu zaten oyuzden onu bir başka seviyorum evime neşe getirdi diyebilirim abisi çok tatlı ama çok yaramaz biryerde durmuyor çok oyuncu bir köpek ismini tarçın koyduk öyle işte O gün bugündür bizimle yaşıyor
Amin gülüm inşallah 🙏
Ay yerim bunuuu😍😍benim yerime öper misin ya😍🙈 ben horoz besliyorum yavrularim benim ötmeyi yeni ogrendiler her sabah senfoni Orkestrası gibi sirayla ve müthiş bir ton uyumuyla ötüyorlar😂. Sokakta da sürekli besledigim bir kedi var ismini Cilveli koydum. Bir tek bana sırnaşıp miyavliyor 😂 komsumuzun köpeklerine bakıyorum arada. Bir de amcamlarin muhabbet kuşlarina annelik yapıyorum arada❤🙈
Muhabbet kuşları var ama benim pek ilgimi çekmiyor. Ben kedi istiyorum ama. Gel görki bizimkiler biz hayvan besleme kotasını seninle dolduruyoruz. Ya sen ya kedi diyorlar bende. O zaman ben kalıyım. Kedi sevimli şey heryere kolay sığınır bana ekmek veren olmaz diye kendimden yana kullandım 😅
Evet var 2 kedim var. İkisinide sokaktan sahiplendim. Yağmurlu bir günde sümüğü akan bir can kurtardım. Üşütmüştü zor nefes alıyordu. Şimdi ise o cılız 🐈 kedi tombiş ☺️ çok iştahlı bir kedi oldu. Sürekli aç kalacak korkusu var. Çok aç kalmış. Ben onu 7 aylıkken sahiplendim. Şükür sebeplerim. Diğeri ise yavruyken o beni seçti. Karşıma çıktı. Dedim bu yavru kokakta kalmamalı. ikisinide böyle sahiplendim.
Evet seviyorum ama evcil hayvan besleme şansım yok yanlız tek yaşıyorum ondan kalbin de kendin de o kadar güzel temiz duygularla doluki sevgili bir çok yerde esirgemiyor sun
Hayvanları çok severim sürekli yemek su bırakırım sokaklara ayrıca iş yerinin orada yeni doğmuş kedilerin gözlerine ilaç damlatirim hayvanlari seven nazik ruhlu insanlari da cok severim hayatim
Yani biz genelde yazlıktaki kedilere mama falan alıyoruz ama evde beslediğimiz muhabbet kuşu vardı Bir sene önce vefat etti yazlıkta da kediler olduğu için almadık
Hayvanları severim ama evvil olarak pek sıcak bakmıyorum ama sonuçta tercihlere saygı. Fotoraftaki de pek tatlı maşallah 🌺
Ev içinde kedi köpek bakmaya karşıyım ben. Ama bahçemde bir köpeğim olsun çok istiyorum ulannn o zaman niye yok şimdi kendimi sorguladım.
Çok tatlıymış, evet evde bir köpeğim var, pomerian cinsi beyaz. 🫧
Benimde muhabbet kuşum var 7 ay önce sahiplendim evladım gibi oldu artık
Evet var.
Hafize adında bir kuş be bir tane de balık var. Kedimiz de vardı ama kayboldu.
Kedim öldükten sonra daha eve hayvan almadık.
Hamam böceği ya da sivri sinek sevmeyi bilmediği sürece bir farklı olmuyor :))
Evet var bir tane kedim iki tane de muhabbet kuşum. Ayrıcı dışarda baktığım kediler
İş yerinde sokak köpekleri var, her yemek fazlası onlarındır. Onlar bizim aslanlarımız..
Çikolata rengi labrador cinsi 6 aylık bir oğluşum var 😍
Yok, benim de olsa keşke ama göçebe hayata sahip olduğum için şu an zor. :D

Benim güzellerim sultanlarım
Bukelemun besliyordum yaşlılıktan öldü şimdi kedi var
Evet bir kuşum ve birde kedim var
Hayır. Evde hayvanlara karşıyım.
tamam peki saygı duyarım 🖐️
Evet vardı. çokta seviyorduk kendilerini. Ama bizimle değil artık.
Tüy yumağı bir kedim var
Teşekkür ederim 🙏
Benimde birde kedim var Ankara cins kedi ve bembeyaz pamuk gibi bir şey 2tane evladım vardı şimdi 4 tane evladım oldu çünkü gerçek çocuktan hiç bir farklari yok
@KIZILİNKA ya ablası bu küçük bey çok tatlı ama bir görsen çok fenaa 😂 biryerde durmuyor çok oyuncu
Benden mi bahsediyorsun ne
Evet kedim var
Evde kedim varr🤗🐱 1 yaşına girmek uzere.
Arkadaşım Hannan var.
Şu an yok ama oldu çok
Kedim var
Yaa çok güzelmiş keşke resmini atsaydin o güzelliğin
Var hemde iki tane. ☺️
Papağanım var
Kedim var
Kedi severiz
2 köpeğim var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?