- Evcil Hayvanlar konusunda 10,4b cevap paylaştı.
u +1 yılHayvanları çok seviyorum ben. ama maalesef evcil hayvanım yok ama bir gün rakun almak istiyorum
https://www.youtube.com/embed/FTcjzaqL0pE11 Yorumla- +1 yıl
İnşallah olur birgün
En İyi Cevaplar
+1 yılİnsanlardan daha çok seviyorum hayvanları.. özellikle bu yakışıklıyı...
13 Yorumla- +1 yıl
Valla ne güzel tipi güzelde öpülür bu tosun 😂
- +1 yıl
teşekkür ederiz :) itifatı duydu cikcikledi
- +1 yıl
😂 rica ederiz
Var Kamil var kerata herşeyi konuşuyor
17 Yorumla- +1 yıl
Güzel isim kamil 😂
- +1 yıl
Valla kuşlar çok acayip varlıklar
- +1 yıl
Kuşlar bakma çok akilli oluyor
- +1 yıl
😂😂😂
Kedim var
111 Yorumla- +1 yıl
Kedi güzel cinsi ne
- +1 yıl
İsmi güzelmiş çoğunluk tekir kedi besliyor
- +1 yıl
Satın alınma sanırım kalktı artık hayvan satışı yok diye biliyorum
- +1 yıl
Türkiye'de yasak sen nerde diyosun
- +1 yıl
Ama Türkiye'de normalde yasak cezası var
- +1 yıl
O konuda haklısın bizim ülkede her şey olur 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
- Evcil Hayvanlar konusunda 352 cevap paylaştı.
+1 yılHayvanları çok severim 💐 evde bir tane kedim var. Sokakta da 20 ye yakın kedi besliyorum. Her gün mamalarini sularını koyup onlarla vakit geçiriyorum.
15 Yorumla- +1 yıl
Çok örnek davranış seni takdir ediyorum evdeki kedinin cinsi nedir
- +1 yıl
Tekir ve british karışımı. Ücretsiz şekilde sahiplendim merak etmeyin, zaten para ile sahiplendirmeye karşıyım fazlasıyla.
- +1 yıl
En güzeli zaten yasaklandı ücretli hayvan satışı
- +1 yıl
Aynen yasaklanması gerekiyordu sonunda yapıldı.
- +1 yıl
Bencede ücret karşılığı dehil gerçekten bakmak lazım bazıları bakamiyor sokağa bırakıyor hayvanlaro

Seviyorum ve bu iki güzelliğe bakıyorum. 😻
115 Yorumla- +1 yıl
Sağdaki tam sıkmalık 😂
- +1 yıl
Valla güzel kesin en çok o yemek yiyodur
- +1 yıl
Sen bence iki kedide kalmazsın gibime geldi ☺️
- +1 yıl
Belli güzel ama sana kuş tavsiye ederim
- +1 yıl
Yok valla güzel oluyor hele konustunda çenesi hiç durmaz 😂
- +1 yıl
Sen kedicisin ben kuşçu 😂
- +1 yıl
Eğer benim kuşa bir disi bulursam sana veririm yavrusundan
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
+1 yılBen evde hayvan besleme taraftarı değilim zira hayvanları özgürlükerinden ve doğal ortamlarından etmeyi doğru bulmuyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Ama bir muhabbet kuşu dışarda yapamaz ev kedileri köpeklerde öyle
- +1 yıl
Abi onları biz bu hale getirdik şehirler gereksiz yere büyüyor ve doğal ortamları kalmıyor kedi köpekler zaten dışarıda yaşıyorlar dı muhabbet kuşu kim bilir nasıl bu hale getirildi
- +1 yıl
Doğru diyosun muhabbet kuşlarının ana vatanı Avustralya orada kış olmadığı için yaşıyorlar yani burası yaşam yerleri değil
- Evcil Hayvanlar konusunda 763 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanlardan daha çok severim.
Pek ufak olmasa da Amerikan staff besliyordum , öldü 😔11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın insanlar hayvanlar kadar sadık olamıyor üzüldüm dostunun ölmesine
Seviyorum özellikle kedileri. Ama evde beslediğim bir hayvan yok
113 Yorumla- +1 yıl
Bence beslemelisin kuş öneririm sana muhabbet çok cana yakın oluyorlar ya da jago papağanı
- +1 yıl
Kuştan korkulmazki bişey yapmıyor boynunda sen uyurken uyuyor hele yanında konuşma olmuyor herşeyi öğrenip konuşuyor ☺️
- +1 yıl
😂😂😂 sesli güldüm uçar tabi hiçmi hayvan beslemedim sen
- +1 yıl
Sadece balık besledim. Çünkü normalde hayvanlardan korkuyorum ama bunu yenmeye çalışıyorum, son 1 senedir baya gelişme var, artık kedilere falan dokunabiliyorum ve hatta çok seviyorum kedileri, gerçi tüm hayvanlara karşı bir merhametim falan vardı, beslerdim dışarda uzaktan dokunmadan falan. Ama şimdi dokunuyorum. Kuş hariç, kanatlı hayvanlardan Hâlâ korkuyorum
- +1 yıl
Bence kedi tırmalama ihtimali çok kuşun kuvveti yok mubabbetin tabi papağan ayrı ama dışardaki hayvanları beslemen güzel bişey tebrik ediyorum seni
- +1 yıl
Rica ederim ama düşün kuş beslemeyi hem korkunu yenersin
- +1 yıl
Eğer benim kuşu güzel bir dişi bulursam sana veririm yavrusundan 😂
- +1 yıl
Ne demek sen çok korkuyosun ☺️
+1 yılbenim bir tane pisim var 3 senedir beraberiz
17 Yorumla- +1 yıl
O sana arkadaş bile oluyordur evin içinde
- +1 yıl
biraz bencil bi arkadaş ama yine iyi :D
- +1 yıl
Kesin sevdinde isiriyodur seni 😂
- +1 yıl
yok ısırmıyo ama canı istediğinde gelip kendini sevdiriyo canı istemediğinde kaçıyor :D
- +1 yıl
Vay kereta vay 😂
- +1 yıl
ben de bunu bildiğimden arada sinir ediyom onu :D
- +1 yıl
Et et 😂
+1 yılbende arkadaşımla baktığımız pitbull bide benim kendi baktığım papağan var
14 Yorumla- +1 yıl
Papağan konuşuyordur kesin
- +1 yıl
babacık bide şerefsiz dyor
- +1 yıl
Haha vallaha bu kuşlar alem harbi
- +1 yıl
. d
+1 yılŞu an beslemiyorum ama kendi evim olduğunda köpek besliycem
111 Yorumla- +1 yıl
İlerde inşallah kendi evin olur ama kuş besleyebilirsin çok yaramaz oluyorlar 😂
- +1 yıl
İnşallah teşekkür ederim. Kuş besledim ya. 3 tane muhabbet kuşu beslemiştim bir de ben çocukken kekliğimiz vardı xjxjkdmf. Köpekleri çok seviyorum ben o yüzden köpek sahiplenmek istiyorum
- +1 yıl
Keklik evde otmuyomuydu susmaz o 😂 ama tek kuş besliceksin erkek ozaman konuşmaz köpek golden besledim çok akıllı hayvanlar
- +1 yıl
Ötüyor muydu hatırlamıyorum xjsjkdnf. Zaten balkondaydı büyük bir kafesi vardı. Hayvanları kafese kapatmayı sevmiyorum o yüzden kuş besleyemem. Ben de golden istiyorum çok sevimliler
- +1 yıl
Valla önceden haberim olsaydı 6 tane yavru dağıttım golden 😂
- +1 yıl
Bahçeli ev olmadan bakamam ya djdnfmz sağ ol yine de
- +1 yıl
Hobi bahçesi yaptirabilirsin ben yaptırmayı düşünüyorum arsaya
- +1 yıl
Güzel olabilir yapabilirsin. Benim hayallerimden birisi bahçeli bir ev ve iki köpeğimin olması. O yüzden bahçeli ev dedim
- +1 yıl
İşte bahçeli evde hobi bahcesi en güzeli ozaman kimse karışmaz sana
- +1 yıl
Haa sen bahçeli evde hobi bahçesi dedin. Şimdi anladım pardon dksjejfmf. O konudan pek anlamıyorum ama güzel bir şeyler yapabileceğime inanıyorum
- +1 yıl
Hobi bahçesi binevi bahçeli ev oluyor istedini yetistiriyosun hayvanların olur çünkü kendi arsana ya ev yaptiriyodun ya da konteyner koyduyorsun tabi onun kalitelisi olcak yoksa sıkıntı oluyor
+1 yılSeverim ama sokak hayvanlarına bakıyorum evde yok.
111 Yorumla- +1 yıl
Bende çok bakiyorumki hala bakarım kasaplardan kemik alıyorum ama senin bu davranışın örnek davranış herkes yapsa keske
- +1 yıl
En son mesela bahçedeki yavru kedilere ve anne kedilere yemek verdim.
- +1 yıl
Çok örnek davranış bende bir sokak kedisine yavruları vardı yemeklerini veriyordum sonra yavruları kaybetti ya da birileri aldi
- +1 yıl
genelde alıyorlar yavruları ama bunlar daha süt emiyor şimdilik duruyorlar.
- +1 yıl
İyi göz kulak ol köpekler felan saldırıyor
- +1 yıl
işte kuytudalar anneleri koruyor zaten.
- +1 yıl
Ama işte köpek saldırısına hayvanların güçleri yetmeyebilir
- +1 yıl
dikkat ediyorum günde 3-4 kez bakıyorum.
- +1 yıl
Helal olsun sana
- +1 yıl
teşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica ederim
Kuşum vardı kaçtı balıklarım da öldü bende güvenip bir eaha alamadım ama çok severim hayvanları ailem sevmediği için kedi köpek gibi diğer evcil hayvanları sahiplenemiyorum.
13 Yorumla- +1 yıl
Balıkların suyu dinlenmiş olması lazım benim bar kocaman akvaryum yoksa cesme suyu koyarsan olur ama kuşunu alıştır kaçmaz evden dışarı korkuyorlar disardan bisey görünce
- +1 yıl
Olur inşallah kendine ait bir evin ve birde hayvanın ☺️
+1 yılHayvanları çok seviyorum muhabbet kuşum var. ❤️❤️❤️❤️
11 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel ismi nedir
+1 yılEvet kedim ve kuşlarım birde kedim yavruladı onlarla uğraşıyoruz 😂😍
11 Yorumla- +1 yıl
Kedinin cinsi nedir kuşlara bişey yapıyorlarmi
Gizli Üye(18-24)+1 yılAy kedim var 10 yıldır hayat yoldaşımız sayesinde hayatımın mesleğini seçtim Allah yanımızdan ayırmasın 🤗
13 Yorumla- +1 yıl
Cinsi adı ne
Cevap sahibi+1 yılMavi rus kedisi
- +1 yıl
Güzel kedi ☺️
+1 yılBalık besliyordum öldüler.
113 Yorumla- +1 yıl
Neden öldüler
- +1 yıl
Suyunu değiştirince ölüyorlar.
- +1 yıl
Sen çeşme suyumu koyuyosun
- +1 yıl
Evet ama bekletiyordum suyu
- +1 yıl
Bir hafta beklemesi lazım ama
- +1 yıl
Bekliyor. Bence kendi bokunda boğuluyorlar😂
- +1 yıl
Ne cinsiydi
- +1 yıl
Bilmiyorum unuttum renkli balıklardı. Vatozda yemiyordu pislikleri
- +1 yıl
Japon ozaman kuş besle o daha guzel
- +1 yıl
Bilemedim
- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Uğraşamam pisler her yeri
- +1 yıl
Yok fazla pislemez muhabbet kusu
Seviyorum. Maalesef yok
15 Yorumla- +1 yıl
Neden bir kuş besleyebilirsin
- +1 yıl
Tamam sana kedi alalım anladık 😂 kedi beslicek ev ortamin var mı
+1 yılBalık var bi tane tombul
17 Yorumla- +1 yıl
Cinsi ne balığın
- +1 yıl
Japon
- +1 yıl
Onların ömrü fazla olmuyor beslemistim eskiden ama şu an benim akvaryumda yunus chickletleri var
- +1 yıl
Son nefesine kadar bizimle artık bakalım
- +1 yıl
Yani senin o artık bir bireyin ama kuşta beslemeni tavsiye ederim
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılGüzeller güzeli miyuv oğlum var
11 Yorumla- +1 yıl
Adı cinsi ne ☺️
+1 yılSeviyorum ama evde beslemem
13 Yorumla- +1 yıl
Neden bir kuş besleyebilirsin
- +1 yıl
Evde hayvan olmaz
- +1 yıl
Neden olmazmış
+1 yılSeverim ama beslediğim evcil dostum yok
11 Yorumla- +1 yıl
Ozaman sana tavsiye kuş al muhabbet kusu konuşturursun
+1 yılKedim var 4 yaşında🥰
18 Yorumla- +1 yıl
Güzel cinsi ne kedinin
- +1 yıl
Tekir bizimki dumanlı gri diye geçiyor rengi
- +1 yıl
Güzel kedi onlar severim ☺️
- +1 yıl
Çok cana yakınlar 🥰
- +1 yıl
Kuşta beslenemi tavsiye ederim ama kedin bişey yapmazsa eğer
- +1 yıl
Kuş u annem sevmiyor çırpınıyorok
- +1 yıl
Çok*
- +1 yıl
Korkuyomu ama alışır onlar annenin yakasından ayrilmaz
+1 yılFındıkla 6. Senemizdeyiz kedişimle
11 Yorumla- +1 yıl
Benim eski ölen kuşun ismi fındık 😂
+1 yılevet bir tane kedim var
15 Yorumla- +1 yıl
Cinsi nedir kedinin
- +1 yıl
gri renk sadece
- +1 yıl
Anladım çok sevimlidir kesin 😂
- +1 yıl
teşekkür ederizzz 🥲
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
+1 yılEvet, abim ve erkek kardeşim var.
11 Yorumla- +1 yıl
Niye napti onlar 😂
minnos kızımız var
15 Yorumla- +1 yıl
Adı cinsi ne 😂
- +1 yıl
Bakımı nasıl yaramazlık yapiyomu kereta
- +1 yıl
Bak sen yavruları var mı
+1 yılKedim var
116 Yorumla- +1 yıl
Cinsi nedir kedinin
- +1 yıl
Tekir
- +1 yıl
Tekir kedi besleyen çok erkekmi
- +1 yıl
Hayır dişi
- +1 yıl
Yavrusu olur onun
- +1 yıl
Olursa köye göndereceğiz
- +1 yıl
Köyünüz neresi
- +1 yıl
Üç tepe
- +1 yıl
Sivaslisin ozaman güzelmi köyünüz
- +1 yıl
Güzel de çok bir şey yok
- +1 yıl
Ama memleketin bence heryer bina oluyor değerini bilmek lazım şimdiden
- +1 yıl
Evet biliyorum
- +1 yıl
Ama Sivas'a gitmedim hiç gitmeyi düşünüyorum
- +1 yıl
Bilmiyorum ki siz bilirsiniz
- +1 yıl
Teşekkür ederim bu arada yorumun için ☺️
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yıl3 tane kedim var
16 Yorumla- +1 yıl
Maşallah sende kedi çok bakımı nasıl
- +1 yıl
2 tanesini aynı anda sokaktan yavruyken sahiplendim. Biri yetişkindi. Sokaktan sahiplendiklerim yavruken daha kolaydı. Şimdi gün içinde 2 kum kabıni 3 defa temizliyorum. Mama sürekli bitiyor. Bunun dışında aman aman bir zorluğu yok.
- +1 yıl
Seni tebrik ediyorum hayvan beslemek bakmak bana göre en güzel hareket
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Çocuklarımı seviyorum yoksa sürekli kum kabı temizlemek, maddi açıdan mama almak zor gelirdi.
- +1 yıl
Ama onun sevabı çok büyük
- +1 yıl
Aslında sevap diye yapmıyorum. Biz insanlar bu hayvanlari evcilleştirdik. Şimdi de ne yazık ki bu canlılara çok zarar veriliyor. Bi bakıma onları doğada kendi başlarına yaşayamayacak hale getirdikten sonra birde zarar verilmesi vicdanımı rahatsız ediyor. Elimden ne geliyorsa yapmak isterim hayvanlar için.
Imkanim olsa kopek kedi evi doldururum
13 Yorumla- +1 yıl
Oda güzel ama cok olursa bakım zor olur
- +1 yıl
Yani oda var evlat gibi bunlar
+1 yılSeverim kedim var
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel ama kedileri evde besleyemiyorum kuş olduğu için ☺️
+1 yılpisi var🤗😍
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel kediler severim ☺️
Evet var pipo 😍
122 Yorumla- +1 yıl
Pipo kedimi 😂
- +1 yıl
Ne kusmu 😂
- +1 yıl
Tavşan onlar çok tuvalet yapiyomu
- +1 yıl
Ee nasıl başa çıkıyorsun
- +1 yıl
Vallami tavşan hiç beslemedim 😂
- +1 yıl
Kuş var bende sana kus tavsiye ederim sevmezmisin
- +1 yıl
Valla benim kuşum opturuyor yanımda uyuyor evlat gibi ☺️
- +1 yıl
Evet işte ona güzel bir dişi bulmam lazım yaşlanıyor yavrusunu almam lazım ☺️ eğer yavrusu olursa sana veririm 😂
- +1 yıl
Buluyum isiramaysn dışı veririm sana
- +1 yıl
Yok dışı benim kuşa bulursam erkek vercem
- +1 yıl
Anlaştık ozaman ☺️
+1 yılBir tane kedim var.
13 Yorumla- +1 yıl
Cinse ne
- +1 yıl
Tekir.
- +1 yıl
Güzel kedi nedir severim
+1 yılKedim var
18 Yorumla- +1 yıl
Güzel cinsi nedir
- +1 yıl
British shorthair
- +1 yıl
British çok tatlı yavruları var mı
- +1 yıl
Erkek benimkisi
- +1 yıl
Dışı olsa yavru isterdim 😂
- +1 yıl
Olsada veremezdimki
- +1 yıl
Neden tabi evlat değilmi
- +1 yıl
Aklım kalırdı acaba iyi bakıyolar mı diye
Evet var
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
