Bayılırım cevabını bildiğim soruları sormaya.🙄

Bayılırım cevabını bildiğim soruları sormaya.🙄

Tahammül ile sabır bana göre aynı paralelde olduğu için kadınlar erkeklere nazaran birazcık daha sabırlı canlılar. Ben ise kendimden örnek verecek olursam tahammül eşim oldukça düşük. Küçücük bir ateşten kocaman yangınlar çıkartabilecek bir potansiyele sahibim. Ne zaman ne şekilde tepki vereceğim asla belli olmaz. Fakat bugüne kadar tanıdığım kadınlar benim her zaman daha zıttım olmuşlardır.
Bence kadın erkek fark etmiyor insanın sabrına göre değişir. bazı kadınlar var ki aşırı tahammülsüz bazıları çok tahammül seviyesi yüksek. bir de mesela karşısında ki kişiye göre de değişiyor bazıları nazı geçen birine çok tahammül eder mesela :D ya da sevdikleri biri olunca sabreder alttan alırlar.. ama karşısında ki kişi sevmedikleri biri ise ya da tanımadıkları biriyse tahammül etmeden direk hayatından çıkartırlar.. benim de tahammül eşiğim karşımda ki insana göre değişir
Vallahi son birlikte olduğum kadını tanısanız böyle bir soru sormazdınız. Bir tek "ateşle yaklaşmayın" tabelası eksikti :/
😃😃roller değişmiş
Evet şanssız bir birliktelikti. Kadın erkek fark etmiyor. Bazıları ufacık şeylerden bile tartışma çıkarmayı seviyor maalesef
"Bazıları ufacık şeylerden tartişma çıkarmayı seviyor" o kadar haklısın ki..
Bende cevabı yok bunun, çünkü cinsiyete göre değil diye düşünüyorum :D
Kadınlar sanki daha cok idare ediyor.. daha anlayışlı, kadın olduğum için demiyorum.. yaratılmışımizda var sanırım.. idare etmeyi biliyoruz.. güzelleştirmeyi, hoş görüyü blmiyorum.. eski kadınlar oyleydi gerçi simdi az sayıda kaldik
Cevap
24Cevap
Kadın veya erkek diye ayrıştıramam. İnsandan insana fark ediyor. Genel olarak kimsenin kimseye tahammülü kalmadı.
Evet öyle yalnız görsel seçimi mükemmelll 😂 ah Anastasia'm ahh 🤪
😂bu aralar o karıya sardım 😂
Ayyyy aman aman sen Christian ol ben Anastasia 😂🤪
😂😂tövbe
🤪🤪🤪
Kadınlar duygusal konularda kesinlikle daha dirayetliler sabir tahammül vs erkekler zora gelemeyen varliklar
Hiç sessiz sakin kadına denk gelmedim ^^"
Nerde artist varsa beni bulmuş şu an onu anladım :D
Aslında kişilik ve karakter meselesi olduğu için bu sabır meselesi cinsiyetten cinsiyete göre değil de kişiden kişiye göre değişir.
Tahammül eşiği değil o kadınlarda yüksek olan, çaresiz hissetmeleri.
Erkekler gibi rahatça sosyalleşememeleri sebebiyle kolay vazgeçmemeleri, evliyse ekonomi, aile vesaire vesaire
Kuzenimin eşine olan tahammülünü gözle görünce net erkekler diyorum ama ben bi yere kadar sanırım şayet sıkıntılı bir insansa
Bence rvet ama erkekler de çok az tahammül var benim gibi 😄
Kimin boyu kısaysa onun canı burnuna daha çabuk gelşyor
Evet. Bu yüzden erkekler daha çabuk parlar ve küfreder
Kadınlar erkeklere göre biraz saha sabırlı..
Sevgin azsa tahammülünde o kadar azdır Kadın veya erkek diye ayırmayalım.
Bir insanı ne kadar az seversen tahammül eşiğin o kadar düşük olur.
Biri var. Tahammül sınırlarında dans ediyorum. Gık demiyor. Kendisi erkek.
bence o pozitif bakışa göre değişiyor. cinsiyetle alakası yok...
Yerine göre değişir, mesela: alışveriş yaparken bir erkek bir kadına tahammül edemez, kadınlarda ise durum genellikle tam tersidir. Kadınların da erkeklerin kötü alışkanlıklarına tahammül edemez haklı olarak.
Kadın sevgisini bitince gitmez ümidi bitince gider
sözü aklıma geldi
hahhhaaa.. elbette. bende soranın cevabını bildiği halde soru soranlara bayılırım.
Kadınlarla bu eşik çok yüksek.. ama bende artık değil tahammül edemiyorsam bırakıyorum canıma yazık
Kızlar genelde öyledir ama tahammulsuzlerde çok
evet kadınlar gecikmiş takdiri erkeklerden daha iyi tolere ederler
Olabilir bence.
Evet ama artık benim de eşiğim azaldı
Bilmem 🤷🏽 2 cinsi yaşamak lazım bunun için.
Cevap belli değil mi 😀
Cevabı su kadar berrak. tabii ki de hayır.
Fakirlikten tahammül ediyor kadınlar.
Aynen erkekler çok daha sabırsız
Erkekler tez Canlilardir koparabiliyorlar hemen Lakin biz daha sakin olup cok toleranz veririz ama bitirisimiz ise erkeklere hep dert oluyor pisman oluyorlar da isten geciyo neyazikki
Genel olarak evet
Ozele davet yok göruslerde sohbet 🌸 güzel güzel konuşun
Tahammulden kastina bagli.
Kişiden kişiye değişir.
Yüksek
Galiba öyle
Bence evet daha yüksek.
Evet öyle
Hayır.
Hayır ya..
Sanırım değil 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?