22 senelik bi arkadaşım var bugün onu sevgilimle tanıştırdım aynı ortama getirdim 4 kişiydik biri de onun işten arkadaşıydı sohbet muhabbet ediyoruz. Konu onun sevmediği bir kıza geldi ama o kızla da ben yakınım daha dün kaldım onlarda kızı sevmemesini anlıyorum 8 sene önceki ufak bir meseleden kinli. Biz daha sevgilimle o ortama gelmeden önce yakın arkadaşımla kız hakkında konuşuyorduk bir şey öğrenmiştim onu söylüyordum gayet normal tavırla konustu etti. Sonra ortamda da ben konunun devamını anlatayım mı dedim diğerleri başka sohbet ederken tamam olur dedi yine normal konuşuyor. Sonra kıza bi anda o*** o kız zaten diye seslendi. Ben de boş ver yine de öyle deme dedim daha sabah kızın evinde ailesinin tabağından yemek yedim sonuçta ve orada sevgilim de var o da yanlış düşünüp bu kızın çevresi o*** onlarla mı takılıyor diyebilirdi. Baktım arkadaşım sinirlendi etti sesini yükseltti ben de mesaj attım ama susuyorum hala bir şey demiyorum. Böyle şeylere girme çocuk var yanımda ben sevgililerinin yanında sana böyle davranıyor muyum dedim. O ben gidiyorum ya söyle böyle dedi. Sonra iyice ses yükseltti yan masa baktı artık ben de sinirlendim ben de konuşmaya başladım. Uzadı da uzadı. Bu yakın arkadaşım böyle bi olayı başka sevgilimin yanında da yaptı ve haklı olduğumu biliyordu. Böyle şeylerde hassas olduğumu da biliyordu ona rağmen saygısızca ses yükselterek bağırdı sevgilimin yanında oysa benim amacım onları tanıştırmak güzel sohbet etmekti madem sinirlenecekti kıza bana kanka sinir olurum ben boş ver deseydi. Ortamda gelip öyle hakaret edilmez. İşin ucu bana da dokunuyor orada diyebileceğim tek şey böyle deme boşverdi. Ona orada evet haklısın bu kız o*** desem yanımda sevgilim var beni de öyle sanacak. Ve kızı sadece sevmediğinden öyle konuşuyor. Kızın karakterinde sorun yok yani. Arkadaşımın 1 hafta sonra doğum günü var. Kutlama hevesim bile kaçtı ben 5-6 gündür çalışıp para biriktiriyordum onun doğum günü için. O yanındaki iş arkadaşı da ben olsam ağlatarak gönderirdim seni masadan tarzı konuştu. Kıza da ayrı kuruldum. Normalde hep beraber kutlama yapacaktık şu an gidesim bile gelmiyor artık. Siz ne düşünüyorsunuz
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kizlar 22 yillik arkadasta olsa fesat iste. Bolincli yapmis
Peki neden bilinçli yapmış sence kıskançlık mı var diyorsun
Kesinlikle
Önceki sevgilimle de aynısını yapmıştı yani tepkilerini kontrol edecek yaşta koca insan oldu artık ve doğum günü 3 gün sonra
Mesafe koy o zaman
Bugün bunu yaptılarsa yarın şana da aynısını yapacak onun için çalışma kutlama
O kadar çalışıp para biriktirdim gerçekten insan tepkilerine sahip çıkar ben onun sevgililerinin yanında hep överim onu yüceltirim o niye sesini yükseltti rencide oldum ve arkadaşı da diyor ki sen haksızsın ben de sevmediğim birini savunsan sinirlenirim , konuyu kapat öyle deme demek savunmak demek
İkisi de aynı kafa
Uzaklaş onlardan
Peki nasıl uzaklasıcsm 22 senelik insan doğum gününe üç gün kaldı Allah aşkına kafam karışık ya nasıl böyle oldu
Normalde nasıl kutluyorsun
Okumadım ama büyük yanlış yapmışsın. Sevgilini kimseyle tanıştırma hatta kimseye detaylı anlatma üzülen hep sen oluyorsun.
Okur musun önemli bir konu
Kız bilerek yapıyor işte 22 seneyi falan bırak duygusallaştırma olayı. Bitir arkadaşlığını sana tek tavsiyem sevgilini arkadaşlarına dahil etme. Tek başına git buluş evine dön. Arkadaşlarınla ayrı kahve iç. Sevgilinin yanında ayşe, fatma konuşma aklına sokarsın, meraklandırırsın. Arkadaşını getirirsin seninkiyle arkadaş olur birbirlerine yazarlar ayrıldığınızda sevgilin onunla konuşur ya rezalet ben neler yaşadım. Olgun bir kızsın tek tavsiyem budur sana lütfen dikkate al. Arkadaşlarınla ayrı görüş sevgilinle ayrı.
Normalde öyle yaparım ben ama çevremi tanısın yakınlarımı görsün istemiştim kursağımda kaldı. Ben onun sevgilisi ile tanışınca hep onu yücelttim sevgilisine karşı arkadaşımı övdüm şöyle iyi kız böyle iyi kız diye
Ya herkes sen değil hatayı burada yapıyorsun. Sen benim eski halim gibisin ben de arkadaşlıklara çok önem verirdim ama onlar hep kuyumu kazardı. Şu an bi tane bile arkadaşım yok. Sana da o yüzden söylüyorum ARKADAŞ DİYE Bİ ŞEY YOK. Senin sevgilini kıskanır, senin rimelini kıskanır, kıyafetini kıskanır saçına taktığın tokayı kıskanır, çalıştığın işi kıskanır. Öyle iyi arkadaşı bulmak kolay değil. Sevgilinin arkadaşlarını tanımasına gerek yok çünkü arkadaşın fesat biri ve samimi değil. Düpedüz erkek arkadaşını şüphelendirmeye çalışmış. defolsun gitsin
Ya cidden mi 😿 kendisi öyle düşünse bile orada öyle söylememesi gerekirdi evet ben zaten sessizce anlatıyordum olayı ona bağımsız şekilde
Sana şunu da söyliyim beni arkadaşım çağırsa susarım öyle her şeye atlamam ilgi çekmeye çalışmam otururum saygılı bir şekilde tanışırım iyi bir arkadaş olduğumuzu gösteririm sonuçta ciddi olabilirsiniz oturup orada şu orspu şunu yaptı şöyle böyle kşr bu kız demem için 1. Arkadaşıma saygı duymamam gerekir 2. İlişkisini önemsememem gerekir 3. Kıskanmam gerekir başka bi açıklaması yok
Bence de hani kız yanlış bir şey yaptı diyelim ki ona dokunan bir şey yok zaten o*** dedi kanka öyle deme yine de dedim ya inadına daha çok bastırarak o*** diyorum işte dedi
Bu tarz konuşan insan “Bak ben dobrayım, ben cesaretliyim, lafımı esirgemem, özgüvenliyim” imajı verir etrafındakilere. Dikkat çekmek için yapmayacağı şey olmaz. Bi kere mantıken arkadaşının sevgilisi ile tanışan bir insan (22 senelik arkadaşın) senin sevgilinin yanında mesafeli davranmalı. Öyle senin arkadaşların hakkında atıp tutmamalı. Bildiğin seni bastırmaya ve haksız çıkarmaya çalışmış. Yarın bir gün kötülediği kızla buluşmak istersin erkek arkadaşın orrrpu değil miydi o der. Bu insan ufacık bir tanışma işini beceremedi. Yapması gerekenin dışına çıktı, saygısızlık yaptı. Yarın bir gün ortamı avucunun içine alır baskınlık kurar, sevgilinide elinden alır
Öncesinde onun eski sevgilileri için konuşuyorduk gülüp eğleniyorduk onlar hakkında küfür etmedi mesela doğru olmaz şimdi tarzında konuştu ama benim arkadaşıma gelince kızı ne kadar sevmezse sevmesin böyle dememeliydi tepkilerini koca insan ölçebilmeli
Her şeyi geç insan saymışsın, güvenmişsin alıp adamın yanına götürmüşsün. Ötesi var mı? Ölçebilmeli tabii yaşınızı bilmiyorum 30+ sayarsak cidden ölçebilmeli. Sonuçta o sevgilin ileride kocan olabilir. Neden kötü arkadaşlarını anlatıyor bağıra bağıra? Hiçbir şey yapmaması lazım seni düşünse hatta kötü şeyleri iyi gibi göstermesi lazım. Arkadaşlık böyle bi şey.
Evet ben de böyle yapıyorum o arkadaşına da söyledim ben onu sevgililer yanında rencide etmedim hep yücelttim diye içimden gelerek yaptım bunları üstelik. Kız da bana kalkmış yapmasaydın o sana böyle yap mı dedi kendin gibi ol diyor. Kendin olmak düşünmeden çocuk gibi konuşmak sanırım onlara göre. Ben doğum günü işini bunlarla nasıl yapayım şimdi cidden kafayı yicem sanırım bana abartıyorsun diyorlar
Hayatım bence sen tepki koymalısın. Sana bir şey diyim bu olay seni kırdıysa ve sinirlendirdiyse lütfen tepkini koy. Yoksa bu tipler 22 seneye güvenir ezdikçe ezer, tepene çıkar. Ona sinyal ver doğum gününü kutlamayarak hiçbir şey kaybetmezsin. Aksine kazanırsın.
Senin kolay manipüle edilemeyecek biri olmadığını anlaması lazımken sen ipleri onun eline veriyorsun senin ortamında otoriter olmaya çalışıyor. Anladın mı ☺️
Bence de haklısın ya hak etmiyor şu an bu verdiğim emeği ve konunun erkekle de alakası yok şahsıma saygısızlık arkadaşına kalsa abartıyorum rencidelik durum yok ortada ben de oradaydım diyor ve üstüne ben zaten onu savunurum diyor :) Sevgilim de orta yolu bulmaya çalışıyor garibim
Kocasından önce takılan kızların kadınların hepsi orpsu zaten
Abi sence konumuz bu mu şu an
Sen ne istiyorsun arkadaş
Okusan anlardın
Neyse nikahsız takılan kızlar orpsu dur sen me istersen yap
bence arkadaslığını bitir
İşte 22 senelik iyi kötü dostluk var böyle yapması harbi kırdı nasıl davranmalıyım tam olarak sence
böyle devam edersen sevgilin yakında onu s*ker
Ay ne alaka shshs
demedi deme )