Fotoğrafın konuyla alakası yok ama ben çok şiri bulduğum için burada duracak.

Fotoğrafın konuyla alakası yok ama ben çok şiri bulduğum için burada duracak.

Evet çok oluyor.. yani o kadar çok oluyor ki hatta.. ama ben alıştığım için bu tür gereksiz boş insanları takmıyorum bile.. yani onlara verilecek en güzel cevap onları görmezden gelmek ve umursamamaktır o zaman kudurmaya kıskanmaya çekememeye devam edecekler... ben de öyle yapıyorum zaten kim moralimi bozmaya sinirlendirmeye çalışıyorsa hayatımdan silerim.
İnsanlar benim sinirlerimle oynuyor
Oyuncak mı bu ayool
Öyle öyle 🥲
Hayır değilll
O halde onlara büyük bir ders vereyim 🤨 🔪🔪
Hemenn şimdi!
Evdekilerle başlıyorum 🤦🏻♂️🤣
Hadi bismillah
🔪🔪😤😤
Böyle bir arkadaşım vardı. İşime karışıp, eleştrip, sonra ben böyleyim. Diye izah edince, bana ne? İnan benim kimse umurumda değil, nasıl yaşarsan yaşa diye çok enteresan bir şekilde kendini olaydan muhaf tutuyordu. Sürekli açıklamalar yapıyordu beni ilgilendirmiyor neden bu tepki diye
Cevap
3Cevap
Çözemiyorum ben de bunu.. üstümüze gelip duruyorlar sonrasında da sakinlik bekliyorlar. Ben zaten sabrediyorum ama sınırlı şekilde
Vallahi çok garipler ve anormaller
Bence de 😅
Benim rahat olmadığım yerde kimse istirahat edemez der geçer giderim
Woww🔥
Boşuna çıldırmıyoruz, muhakkak bir nedeni vardır...
Onlar yok sanıyor
Deli miyiz biz
Ben çok az deliyim
Ben aşırı ama aşırıııııı sabırlıyımdır o yüzden insanlar beni çıldırtmayı göze almaz çünkü patlarsam elimde kalırlar jskfkcksl
ohaaaa ben bunlardan istiyorum şu ann 🥺🥺🥺
Olmuştur bu tarz durumlar..
Ah insanlar ah
Onların ağızlarına acı biber sürmek istiyorum
Evet valla öyle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?