
Bence karakter ön planda olmalı yoksa ne kadar okursan oku eşeklik baki kalıyor

Bence karakter ön planda olmalı yoksa ne kadar okursan oku eşeklik baki kalıyor
Karakteri olmadıktan, oluşmadıktan sonra çift ana dal yapmış olsa ne fayda.
Ortalık diplomalı cahillerle dolu.
Hayırlı kandiller abi, teşekkür ederim.
Bence g. tune
Cevap
2Cevap
Ben karaktere bakıyorum aldığı eğitim çünkü bir şeyi göstermez benim için.. aşk olması lazım ilk olarak.
Artik herkes diplomalı..
Eğitime hiç bakmam
Aldığı eğitime
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar