Yaşadığımız bazı şeyler, karşılaştığımız bazı insanlar ve olaylar bizi pek çok şeye tövbe eder hale getirir ya.
En son neye tövbe ettiniz hayat akışınıza baktığınızda? 💫

Yaşadığımız bazı şeyler, karşılaştığımız bazı insanlar ve olaylar bizi pek çok şeye tövbe eder hale getirir ya.
En son neye tövbe ettiniz hayat akışınıza baktığınızda? 💫

Uzun mesafe ilişkisine tövbe ettik🫡
Bir daha asla gönül işlerine girmem.
Rica ederim 😄
Cevap
8Cevap
Bir kadın ve erkek kavga ediyorsa asla araya girmem
Bir daha arayıp, sormamaya tövbe etmişem. 😅
Kimseye güvenmemek..
Bu benim için özel bir konu ama tövbe ettiğim bir şey var
Bir daha kendimden ödün vermeyeceğime fazla fedakarlık etmeyeceğime yemin ediyorum iki gün sonra yine bozuyorum umarım çarpılmam😬
Çarpılmazsınnn 😂
Asla ikinci şans vermemeliyim bu yüzden kararlarımı çok iyi düşünmeliyim demiştim. O gün bugündür çizgiyi bozmadık çok şükür.
Bilmiyorum hepsinin yarası bende yapmam derim yaparım onun için susmak en iyisi
Özel sektörde işe girmem
Çok mu yorucu? 🙄
Evet kafalarına göre çalıştırıyorlar
Türkiye ligine iddia yapmam
Fazla ilgi vermek (hepsi aldatıyor).
Uzak mesafe ilişkisine.
Aska
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar