Yaklaşık 1 haftadır uygulamayı kullanıyorum. Uygulamada aklı selim olupta konuşabileceğim bir insana denk gelmedim?

Acaba bu soruları sorunlar veya cevapları verenler yapay bot felan mı diye düşünmeye başlamadım değil. Şahsen aklı başında olgun bir zekaya sahip işinde gücünde veya okulunda olan insan sayısı bence bir elin parmağı kadar diye düşünüyorum. Lafım meclisten dışarı...
Yaklaşık 1 haftadır uygulamayı kullanıyorum. Uygulamada aklı selim olupta konuşabileceğim bir insana denk gelmedim?
Cevapla