Eğer etrafındaki insanlardan yardım alırsan kimlerden alırsın ✨🗣️


Her konuyu ilk kendime sorarım, kararımı alırım sonra o konuda bilgisi olan birine sorarım verdiği cevap beni tatmin ederse onu dinlerim etmezse kendi bildiğimi yaparım.
Konuya göre değişir eğer sevgi varsa dostluk varsa kalbimi dinler kurnazlık düşünmem ama bunlar yok sa işde ozaman akrabalarımdan dostlarımdan yedi sülalemden yardım alırım.
Bunun için gerçekten fikrine değer verdiğim birisi olması gerekiyor. Bunun dışında herkesin fikrini ihtiyaç duyan bir insan değilim kesinlikle.
Annemden özellikle evet Alirim
Bende alırım annemden çünkü çoğu dedikleri şey çıkıyor.
Eig için teşekkür ederim ❤️
Cevap
14Cevap
Hayır tabi ki de.. kendi kararlarımı kendim veriyorum her zaman. zaten benim hayatım sonuçta ben yaşıyorum sadece
Cıxx genelde yardım eden tarafım..
Önemli konularda, o alana dair bilgisi ve tecrübesi olan insanlardan fikir alırım.
Kız arkadaşlarıma danisirim bazen. Anneme de danışmak isterdim ama işte şanslı biri değilim o konuda ahshshs
Hayır çevremde o kadar fikirli insan yok kendileri batmakta olan gemiler bana yardımcı olamazlar
Karar verirken kendime güvenim tam. Tavsiyelerine ve önerilerine güvenip danışacağım tek kişi sevgilim/eşim olur ancak.
Pek aldığım söylenemez, bilmediğim bir konuysa babama danışırım sadece mutlaka.
Evet fikirlerini alırım ama kendi bildiğimi okurum 😄
Konuya bağlı. Genelde sorarım fikirlerini ama son kararı veririm.
Senin yüzünden onun yüzünden demektense kafama zicayım derim geçerim.
Yani karar vermekte çok zorlanıyorsam etrafımdakilere danışırım.
İvet yardım alırım ve tecrübeli kişileye danışırım
Bazen alırım. Önemli bir şey ise karıştırmam.
Önemli bir kararda fikirlerini alırım ama yine kendi istediğimi yaparım
Genelde kendime göre davranıyorum başkalarına sorarım ama yine bildiğimi okurum
Hangi konuda yardım alacağıma göre değişiyor. Ama özellikle kafam karışıksa ve destek görmek istiyorsam hoşgörüsüne inandığım eleştirmeyecek kişiye giderim
Benim için fikirleri çok önemli olan bir büyüğüm var onun düşüncesini merak ederim hep fakat genelde kendim alıyorum kararları
Ben yine bir sorarım ama bildiğimi de okurum ya
Alacağım kararın ne olduğuna bağlı
Fikir alırım, yardım kabul etmem.
Sadece abimden yardım alırım
Gerekiyorsa wlirim
Danışabiliyorum evet.
insanların be düşündüğü ile ilgilenmiyorum
hayır genelde almam o an yaparım.
Alırım ama yine de bana mantıklı geleni uygularım
İhtiyacım varsa alırım
Evet dha çok ablamdan alıyorum.
almam
Alabilirim
Evet ama bazen almam gerekiyorsa
Almam pek.
Ailemden alırım
Hayır dsajkfd
Bilene danışırım.
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?