Aileyle veya sevgiliyle yemek olsun ya da kendinize bir ürün almak gibi mesela...

Aileyle veya sevgiliyle yemek olsun ya da kendinize bir ürün almak gibi mesela...

Gerçekten mutlu eden haberlerimi veya olaylarımı sadece kendi başıma veya sevgilimle/eşimle birlikte kutlamayı tercih ederim daima. Hasetçi tanıdıkların haberi olmasın.
Elbette kutlarım, lakin aleni bir şekilde bu kutlamayı belli etmem
Teşekkür ederim 😊
Mutluluktan uçuyorum sadece.
Cevap
2Cevap
Kendimle ilgili mutlu haber almıyorum. alsam da zaten o kadar çok kötü şey var ki sevindirmeye yetmiyor.
Gülme ile geçiriyorum bazen müzik ve dans ta oluyor😅
Kutlarım tabii ki, o zaman dans 😅
Hayır seviniriz sadece
Sürekli bişeyler alarak ve aldırarak kendimi ödüllendiriyorum sayılır mı😅 gerçekten kutlanacak şeyleri kutlarız elbette :D
Kutlamam. Normal karşılıyorum abartmıyorum )
En sevdiğim kendimi mutlu etmek hemen kendime hediye alırım
Yok ya kendi içimde sevinirim
Seviniyorum ve bitiyor:)
Hayır hiç kutlamadım, öyle bir haberde almadım:)
Genelde seviniyorum ve aileme söylüyorum.
Kutlama zamanııı
Kendimden gecerm
Evet
Evet .
evet kutlarım aılemle
Tabii ki
hiç kaçmaz 😂
Hayır
Evet kutlarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?