Tam üzülecem diyorum ama aklıma hayatımdaki nimetler gelip üzülemiyorum anormal miyim?

Ekonomik şartlar çok moralimi bozuyor düğün kiralar eşyalar okulum bitmedi daha falan ama sonra aklıma çok güzel bi ilişkimin olduğu geliyor bunlara üzüldüğüm için kendimi nankör olarak görüyorum çünkü bu dünyadaki en büyük nimetin sağlık ve iyi bir eş olduğunu biliyorum ama bazen doluyorum işte belki duygularımı bastırmamalıyım

Tam üzülecem diyorum ama aklıma hayatımdaki nimetler gelip üzülemiyorum anormal miyim?
Cevapla