Görüşlerde sıkça denk geliyorum. Keskin cümleler, net tavırlar. Özellikle gelecek söz konusu iken, bilinmezliğin tam ortasında bu kadar keskin konuşmak cümlelerin askıda kalması anlamı taşır mı?

Görüşlerde sıkça denk geliyorum. Keskin cümleler, net tavırlar. Özellikle gelecek söz konusu iken, bilinmezliğin tam ortasında bu kadar keskin konuşmak cümlelerin askıda kalması anlamı taşır mı?

Valla büyük konuşmakta benim kadar nokta atışı yapan yoktur 🤦♀️büyük konuştuklarımı başımda ağırladıktan sonra artık pişman olmamak adına tedbirli konuşmayı öğrendim 😬
oldu pişmanım
Ne oldu
@İnatçıbirkoç seks
Bu cevabı beklemiyordum açıkçası bir hata miydi
@İnatçıbirkoç tabi ki hataydı
Anladım hatalardan dersler çıkara çıkara büyüyor insan benimde böyle bir hatam olmuştu
@İnatçıbirkoç ders çıkarsan ne olur, evlenemicem yalniz kalicam hep
Neden öyle düşünüyorsun ki evlenirsin de arkadaşında olur dünyanın sonu mu
@İnatçıbirkoç bakire değilim desem kim evlenir sence :D
Yaaa yapma benim böyle bir şey geldi başıma yaz bana anlatıcam
@İnatçıbirkoç sen erkek değil misin ne geldi başına
Konuşmak istemiyor musun?
@İnatçıbirkoç ben bir yorum yazdım senin şahsınla konuşmak istiyorum zaten dememiştim ki
Anlıyorum zaten bende konuştuk etkileşim oldu yazmak istedim
Olmadı. sigara içmem demiştim şu an içiyorum ama mutluyum sigaradan
:)
Cevap
3Cevap
Olmuştur mutlaka.. Bazen yeniliyoruz söylediklerimize..
Pek büyük konuşmam ama sonunu bildiğim şeyleride görmezden gelmem
Büyük konuştuğum şeyleri yaşadım, ondan susuyorum artık
Büyük konuşup başıma gelenlerden dolayı burnum b*ktan kurtulmadı 😂 artık büyük laf yok
usta bu hayatta ne zaman bir şey hakkında büyük konuşsam o şeyi yapmak zorunda kalıyorum aw
Oldu öyle şeyler
Evet, bazen büyük konuşmamak lazım.
Olmuştur... ama hatırlamıyorum su an..
Şimdiye kadar olmadı hsjckkcksk
O yüzden devam hdjfkfkkd
Evet