Kimseyi kırmadan yaşamaya çalışın. Karşınızdakinin dış görünüşü sizi altadmasın, belki içinde fırtınalar kopuyordur. Bilemezsiniz.
Mutsuzken sizi teselli eden birileri olur mu, yoksa kendi kendinizi mi teselli edersiniz?

Kimseyi kırmadan yaşamaya çalışın. Karşınızdakinin dış görünüşü sizi altadmasın, belki içinde fırtınalar kopuyordur. Bilemezsiniz.
Mutsuzken sizi teselli eden birileri olur mu, yoksa kendi kendinizi mi teselli edersiniz?

Hayır beni kimse teselli etmiyor zaten ihtiyaç da duymuyorum yıllardır kendi kendime kalmayı kendim sorunlarla başa çıkmayı öğrendim çünkü.. insanın en zor yanında keşke yanında biri olsaydı diyor konuşacağı ya da sarılrabilecğei ama şimdiye kadar hiç olmadı maalesef:
Kendi içimde yaşarım ne varsa kendimle konuşuyorum kendime güç veriyorum 😻 ha estesem söylesem tabiki teselli verecek var ama işte kendim halletmeyi tercih ediyorum
Mutsuzluğumu belli edersem teselli eden olur elbette çok şükür o kadar yıkık değilim ama ben işte bunu göstermem.
Güçlüsün
Rica ederim arkadaşım 💞🎉
Cevap
6Cevap
Teselli etmem kendimi. Kimseye de dert yanmam. Çözüm üretirim ve direkt savaşırım, yaralarımı seviyorum.
Uyurum teselli falan beklemem. Uyanınca geçiyor zaten
Kendimi tabiki sonuçta kendimden başka fayda Yok 🤣
Problemi çıkaran da benimdir 🙈
Kedilerim teselli eder 😃
Olur, canım annem <3
Papağanim var o mutlu eder beni 😇
Kimsem yokki teselli etsin...
Kendi halinde insanız çokta şey şimdi
Kızları ederler hep. Ama bizi eden yokki.
teselli eden var
Olur, kendimde aynı şekilde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?