Yoksa kimseye ihtiyaç duymadan kendi kendine atlatabiliyor musun?

Yoksa kimseye ihtiyaç duymadan kendi kendine atlatabiliyor musun?

Şart değil ama yanımda dostlarım ve sevdiğim adamın olması iyi gelirdi. Odamda üzgün anlarımı yaşadığım için kendi kendime yetmeye çalışıyorum ailem beni daha da kızıştırıyor
Cevap
7Cevap
Hayır kendi kendime de yeterim ama ederlerse ve ben buna hazırsam destek te alırım
İnsanlar bir şeyler söyler ama genelde o anda kafamın içinde 100 tane şey dolaştığı için pek dinleyemem. Bir süre sonra da tesellileri beni rahatsız etmeye başlar. O yüzden kendi kendime bir şeyleri atlatmam daha çoktur
Üzgün olduğum zamanlarda mümkünse kimse beni teselli etmesin. Çünkü o kadar saçma tesellilerde bulunuluyor ki üzgünlüğüme bir de sinir ekleniyor sonra canavar olan ben oluyorum
Hayır çünkü ~ ℳ
insanı en iyi kendisi anlar, en iyi de kendisi teselli eder..
Kimseye ihtiyacım yok ama yine de insan bir halini hatırını soran bile olsa mutlu oluyor...
Üzgün olmamın derecesine bağlı, kaynama noktasına gelirsem birine ihtiyaç duyuyorum😀😀
Mümkünse teselli etmesiler 😀 ben kendim daha iyi yapıyorum.
şimdiye kadar olmadı ki
şimdiden sonra olsun. Kendimiz idare ediyoruss
Kimsenin benim çözemediğim biri sorunu cozebilecegini düşünmüyorum o yüzden söz konusu dahi değil
Şart değil ama yanımda olduğunu hissettirmesi beni mutlu eder, güçlendirir, değerli hissettirir.
Ben üzgün olduğumda yalnız kalmak isterim
Kendi kendimi teselli ediyorum
Teselli ederse tribe girerim beni sal kendi halime. Ozaman gör şenliği 🤣
Üzgün olduğum zaman teselliye ihtiyaç duymuyorum
Hayır, tam tersi yalnız kalmak isterim.
Kendi kendimi teselli ederim ben. 😄
Ben kendime yetebilirim. Kimseyi istemem
Kendi kendime düzelebiliyorum
Yalnız kalmayı tercih ediyorum
Destek olmak diyoruz buna
Hayır hiç kimseye ihtiyacım yok p
Öyle teselli aramam ben ya
İnsanoğlundan bir şey beklemiyorum.
Teselli eden yok ki 😄
Kimseden beklemiyorum.
Kendi kendime kimseyi istemem yanımda
Hayır birinin bana bulaşmasını istemem
Şart değil kendim üstesinden gelirim
Şart, verin ablama ilgiyi.
Teselliyi birisinde aramam..
Yok zaten kımsede etmez
Hoşuma gider
Değil.
Şart değil
Yok değil
Evett
şart
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?