25 yıldır Pazartesi'lerden nefret ediyorum, bu sendrom takıntı mıdır?

Bu durum beni çok geriyor 25 yıldır p. tesilerden nefret ediyorum.

25 yıldır Pazartesi'lerden nefret ediyorum, bu sendrom takıntı mıdır?
Cevapla